Login
Glemt password Opret bruger

COPPA ITALIA: Inter - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: as-roma.dk

Skrevet d. 08/02/22 20:49 af Sofus

Roma og Inter tørner sammen i aftenens kvartfinale på San Siro. Et Inter-mandskab som uddelte øretæver sidste gang parterne mødtes, men må formodes at have trætte ben efter et hæsblæssende Milano-derby i weekenden.

Begge hold kommer sultne til kampen efter skuffende resultater i weekenden med pointtab til hhv. Genoa og et surt derby-nederlag efter en spektakulær Giroud-opvisning. Samtidig bliver det også Mourinhos første gang tilbage på sin gamle hjemmebane, San Siro, efter sin famøse Treble-sæson i 10/11.

Bliver Mourinho manden som hiver et længe ventet trofæ-hjem til hovedstaden og gør livet surere for nerazurri? Når klokken slår 23:00 er vi en smule klogere og alle fingre er krydset for at gamle Edin Dzeko ikke får fumlet bolden over Roma-stregen.

Hos Gialorossi starter Zaniolo på trods af sit dumme røde kort i weekenden, hvilket er blevet diskuteret heftigt i Italien.
Vina overtager venstrebacken fra Maitland-Niles, som leverede en horribel indsats mod Genoa. Kaptajn Pellegrini er tilbage i truppen og starter på bænken:

Romas start 11:
Rui Patricio
Mancini - Smalling - Ibanez
Karsdorp - Veretout - Sergio - Vina
Mkhitaryan
Zaniolo - Abraham

Forza Roma!






27 kommentarer


Arsi
505 indlæg.
d. 08/02/22 20:52

Kan den ses på Facebook eller youtube?


asroma87
790 indlæg.
d. 08/02/22 21:02

Jeg kan ikke finde noget nogen steder


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/22 21:03

Hesgoal.com


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/22 21:06

Hvad fanden laver Smalling??
Flot start


asroma87
790 indlæg.
d. 08/02/22 21:07

Sker der for en start???? Hahaha


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/22 21:12

Har de drukket?? Kæft en flok amatører
Ligner en ydmygelse - igen


JonasS
21 indlæg.
d. 08/02/22 21:14

Det bliver nok en snitter


Sofus
1910 indlæg.
d. 08/02/22 21:16

13 minutter inde og vi har ikke engang haft en aflevering


Sofus
1910 indlæg.
d. 08/02/22 21:22

Bedre takter nu. To gode muligheder til hhv Abraham og Zaniolo. Forza!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/22 21:23

Hvordan fanden kan han brænde den? Shit der mangler 25% hele vejen rundt


asroma87
790 indlæg.
d. 08/02/22 21:25

Livescore siger 73 vs 27 % boldbesiddelse!

Bliver vi bare blæst ud af banen eller hvad?


Sofus
1910 indlæg.
d. 08/02/22 21:33

@asroma87, tror Inter havde 95% de første 15 min.


asroma87
790 indlæg.
d. 08/02/22 21:36

Shit mand :-(


Sofus
1910 indlæg.
d. 08/02/22 21:40

Synes virkelig det altid føles somom vi spiller med 10 mand når vi angriber. Kombinationerne er en by i Rusland og det er så sløjt at se på.

Og gult kort til Zaniolo nu selvfølgelig.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/22 21:41

Så varer det ikke længe før Zaniolo får rødt igen…


Sofus
1910 indlæg.
d. 08/02/22 21:44

Og til Mancini, mens Brozovic går fri. Hold nu kæft man


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/22 21:45

Viná og Karpsdorp ville ikke kunne komme på holdet i Udine!

Ja de Bello giver kun kort til os…


Sofus
1910 indlæg.
d. 08/02/22 22:20

Brozovic slipper igen!??!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/22 22:22

Håbløs dommer!!!


Sofus
1910 indlæg.
d. 08/02/22 22:31

Okay sygt nok Skriniar...


asromadk
3083 indlæg.
d. 08/02/22 22:33

Der er bare så meget kvalitet, format, holdånd og gejst på det Inter-hold. Drop nu alt det der om dommeren - Roma spiller en elendig kamp. Mourinho har alle dage haft brug for den individuelle kvalitet, og det har han bare ikke i Rom. Slut.
Elendig kvalitet, elendig holdånd, gejst og attitude som jeg ikke mindes at have set værre.



Sofus
1910 indlæg.
d. 08/02/22 22:34

Flot sparket ind. Havde godt set VAR kigge på det frispark i opløbet :)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/22 22:34

Enig. Sådan gør man det. Og han er reserve på holdet


asromadk
3083 indlæg.
d. 08/02/22 22:51

Gad godt se sådan en statistik over hændelsen : "Spiller føler sig {forkert, spilleren har ikke ret] forfulgt af dommerens beslutning". Det er til grin, så hårdt de føler, de har det. Spil nu bare fodbold.

Det er jo helt vanvittigt, det positive at tage med fra i dag er, at der bliver dét færre Roma kampe at se.


Sofus
1910 indlæg.
d. 08/02/22 22:54

Overvej Romas hold for bare 5 sæsoner siden og så det hold vi har nu.

Ikke én ville starte. Pellegrini, Abraham på bænken. Zaniolo, Ibanez, Mancini, Oliviera måske også.

Så vildt hvor hurtigt det hold blev ødelagt.

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/02/22 22:55

Positivt at LP er retur


MURO
550 indlæg.
d. 08/02/22 23:13

3-5-2 systemet virker ikke.. Vi står alt for langt fra modstanderen, hvor de har masser af tid på bolden. En bold fra Handanovic til backen også er de ude af det pres. Har aldrig set et så passivt pres som Roma leverer i dag.

Derudover, har vi simpelhen bare ikke kvaliteten på holdet. Veretout bliver dårligere for hver kamp han er med til. Smalling, Kumbulla og Karsdorp kan ikke lave en aflevering. Det er forfærdeligt at se på. Vi er nødt til at få en ventstrebenet CB der kan lidt på bolden.
Zaniolo på kanten er 10x bedre end det her.


Seneste Nyheder

Conference League Finalen 2022 i Danmark
(17/05/22) 24 3


Roma - Venezia
(14/05/22) 17 0


Fiorentina - Roma
(09/05/22) 34 1


Conference League Finalen 2022
(07/05/22) 0


Conference League: Leicester vs. Roma
(26/04/22) 29 0


Inter v Roma
(23/04/22) 39 1


Conference League: Roma-Bodø
(14/04/22) 40 0


Roma - Salernitana
(10/04/22) 44 0


Bodø/Glimt - AS Roma
(07/04/22) 47 1


Sampdoria v Roma
(03/04/22) 13 0