Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Genoa

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 05/02/22 12:32 af Tottithorsen

Når vi tager imod Genoa på Olimpico får jeg altid minder om Tottis sidste kamp for Giallorossi
En sindssyg følelsesladet aften hvor jeg må indrømme jeg fældet et par tårer!
Siden Totti stoppede er der løbet meget vand gennem åen!
Ny præsident, ny træner - nyt stadion??
Er der nogen der kender status på det projekt?

Kl. 15 er der kickoff. Italien har åbnet op for 50% kapacitet på stadions. Dejligt efter et par runder med 5000 på lægterne

Romas forventede 11:

Patricio
Mancini Smalling Ibanez
Maitland-Niles Cristante Oliveira Mikhitarian Viná
Zaniolo Abraham






45 kommentarer


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 15:11

Vildt pres fra starten af Genoa.


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 15:12

Cristante, Maitland-niles og Karsdorp har det svært med det tempo

[Rettet af: Sofus - 05/02/2022 - 15:14]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 05/02/22 15:17

Forstår altså ikke helt, hvorfor vi skal stille op med en 5-back kæde, hjemme mod et hold som Genoa?

Hvorfor ikke flytte “toppen” af sin defensive organisation, lidt længere frem på banen, også for at indikere, at vi har tænkt os at tage kontrol her. Desuden kan vi risikere, at de får for meget plads inde centralt.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/02/22 15:19

Mourinho style. Slapt


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 15:25

Shit hvor er det bare tamt indtil videre.


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 15:30

Maitland-Niles er da helt væk i dag! Er Vina skadet?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/02/22 15:30

Vi har også kun 8 mand på banen


Galehus
0 indlæg.
d. 05/02/22 15:31

Lad os endelig - og gerne hurtigst muligt - få sendt Maitland-Niles tilbage til Arsenal. Det kan ikke passe, at vi ikke har en ungdomsspiller der kan matche hans niveau.

[Rettet af: Galehus - 05/02/2022 - 15:33]


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 15:37

@Galehus

Vi havde én på ca. samme, men han sidder på bænken hos Genoa i stedet!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/02/22 15:42

Zaniolo er til gengæld klasse idag


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 15:47

Ja! Er også vild med Oliviera. Han er klasse

[Rettet af: Sofus - 05/02/2022 - 15:47]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/02/22 15:50

Skift Cristante og MN i pausen tak
De er for ringe.


asroma87
790 indlæg.
d. 05/02/22 15:52

Helt enig! MN skal ikke spille VB og Cristante skal bare ikke spille generelt

Stakkels de tilskuere som har betalt for at komme ind og se det her lort


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/02/22 16:14

Glemte at sige vi også godt må udskifte
Karpsdorp


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 16:15

Tag nu AMN ud


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 16:16

@Tottithorsen

Det ville være dejligt, men vi har jo ikke andre hb'ere..


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 16:26

Synes hele bagkæden skal have ros. De har virkelig været stærke, specielt Smalling og Ibanez.


asroma87
790 indlæg.
d. 05/02/22 16:26

Utroligt vi ikke har lavet mål endnu!

Spillerne stresser helt vildt på den sidste tredjedel! Spil den bare rundt hele tiden, så skal hullerne nok komme

Smalling skulle så nok også have headet hans kæmpe chance ind


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/02/22 16:26

Genoa ser møre ud


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 05/02/22 16:27

Godt at se SES igen, kan ikke helt se, hvorfor han har fortjent lidt spilletid? Har en tendens til at score når vi har mest brug for det og man får i hvert fald en helstøbt arbejdsindsats.

[Rettet af: Crap_Bag - 05/02/2022 - 16:27]


asroma87
790 indlæg.
d. 05/02/22 16:31

Helt klart rødt


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 16:32

Klokkeklart rødt. Spillet er blevet meget bedre efter SES og Gyan kom ind!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/02/22 16:39

Sikker 0-0. Trist. Genoa spillet deres bedste kamp i sæsonen


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/02/22 16:41

Håbløst at fjerne Mikhitarian centralt ud på kanten


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 16:44

Vi skal jo have den sejr i dag. Come on Roma!


asroma87
790 indlæg.
d. 05/02/22 16:47

Endnu en forfærdelig kamp og indsats idag

Hold kæft holdet spiller dårligt


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 16:53

ZANIOLOOOOOOO!!!!!!!!!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 05/02/22 16:54

Tak Staniolo :-)

Nå, det bliver annulleret..

[Rettet af: Crap_Bag - 05/02/2022 - 16:56]


asroma87
790 indlæg.
d. 05/02/22 16:54

Legendarisk mål!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZANIIIIII!!!!!!!!!!!!!

Endelig viser han sig for hans gode side og ikke alt det filmeri og tuderi


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 16:56

Det kan han da ikke mene han skal tjekke!??!


asroma87
790 indlæg.
d. 05/02/22 16:56

Nej nej nej

Hvor er det korrupt det her


asroma87
790 indlæg.
d. 05/02/22 16:58

Farvel og tak mand

Zaniolo for helvede


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/02/22 16:58

Flot Zaniolo


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/02/22 17:00

Der var jo frispark er bare sikker på Milan/Juve mv ikke havde fået annulleret målet.


asroma87
790 indlæg.
d. 05/02/22 17:01

Det her Roma hold er bare totalt til grin!

Zaniolo episoden eller ej, at vi ikke kan slå Genoa hjemme og med 10 mand til sidst i kampen, er total til grin

Fucking joke af et hold og klub

[Rettet af: asroma87 - 05/02/2022 - 17:02]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/02/22 17:02

Kan sgu godt forstå Zaniolo idag!
Følelserne løber af med ham.
Han havde så meget brug for det mål og så bliver det annulleret

Hader VAR


asroma87
790 indlæg.
d. 05/02/22 17:05

Problemet er som du skriver, var det blevet annulleret hvis holdet var Inter/Milan/Juve?

Og hvor langt skal man så gå tilbage i VAR kendelserne

Helt ærligt


Galehus
0 indlæg.
d. 05/02/22 17:12

Endnu en fuldstændig jammerlig indsats. Vores afventende og langsomme boldomgang gør, at hold som vi burde slå får troen på at de kan hente point mod os. Der er ingen hold som frygter Olimpico.


Aldair
31 indlæg.
d. 05/02/22 17:15

Er så træt af at se på Zaniolo. Mage til egotripper. Glad for, at Pinto har åbnet for muligheden for salg. Jeg siger sælg.


asromadk
3083 indlæg.
d. 05/02/22 17:15

Der er frispark, det er ikke at gå langt tilbage, situationen leder direkte op til målet. Frispark, punktum, håber virkelig ikke Mourinho tager den var-negative synsvinkel, for det er for billigt.

Men credit til Genoa, er du vanvittig en mandfolkindsats.

Roma er bare ikke gode nok til at vinde, thats it.


asromadk
3083 indlæg.
d. 05/02/22 17:22

Jeg er glad for at se, at jeg ikke er den eneste som er på bagben med Zaniolo. Selv i 1H. Han er på bolden, ja, men han er så en elendig en HOLDspiller, at det står i vejen for at man kunne være endnu bedre. Som hold. Det samme føler jeg om LP7. De to er i min optik på en og samme tid Romas gave og forbandelse.

Zaniolo har bare så uendelig meget at lægge på for at være en komplet stjerne set ud af et Hold perspektiv. Zaniolo er typen der holder i bolden 5 sekunder mere end højst nødvendigt og får ros for at trække et frispark - men så sug dog to mænd til dig og læg bolden af og sæt dine medspillere igang med en kontra istedet! Man bliver så træt.


asroma87
790 indlæg.
d. 05/02/22 17:27

Helt enig med Zaniolo! Det er svært at træne ham til en bedre attitude, der er tydeligvis et eller andet med hans personlig. Tror han har fået stjerne nykker.

Jeg har skrevet mange gange herinde at jeg hellere så Eldor spille, frem for ham

Jeg tror også Tammy kommer til at score flere mål, med Eldor som makker

[Rettet af: asroma87 - 05/02/2022 - 17:28]


TheGladiator
7 indlæg.
d. 06/02/22 14:43

Havde vi vundet kampen i går, var vi kun 2 point fra atalanta på 4. Pladsen... øv øv øv
Men vildt vi stadig er relativt “tæt” på top 4 :)


asromadk
3083 indlæg.
d. 06/02/22 23:38

Der er 6p til juve på 4 pladsen.
Atlanta er på 5 pladsen med to point færre, men med en kamp i hånden.

Men ja, relativt tæt, tæt på at knække project Mou. Gider han en sæson mere med ørene i maskinen?
kommer klubben til at smide de penge det kræver?
Også uden CHl?.

Han er næppe at finde på trigoria til juli hvis der ikke er udsigt til andet end dødvande i Rom.


asroma87
790 indlæg.
d. 07/02/22 10:19

Jeg tror Mou bliver. Hvem skulle ellers ansætte ham?

Transfer mæssigt, har vi jo set at der hentes spillere til klubben og man må formode at Mou er med inde over spillere som skal til klubben.

Husk at der stadig mangler en masse oprydnings arbejde i truppen også. Den her sæson, ser jeg stadig som en oprydnings sæson og en sæson hvor klubben/truppen/staben osv skal trimmes og tilrettes. Det er jo flere års forfærdelig styring, som der skal rettes op.

De små og store bump på vejen må vi tage med. Jeg tror vi ender på en 5/6 plads, så vi kan gå i EL.
Vi er slet ikke klar til CL endnu. Og så har jeg en lille formodning om at Vi måske kan vinde Conference League. I forhold til den effekt Mou har på truppen og klubben.

Det her kommer dog til at tage LANG tid og kræver tålmodighed. Mange nye spillere som skal spilles sammen og lære systemer at kende.

Det eneste jeg dog synes er lidt træls, er vores indkøb er sjældent fra Serie A. Det må alt andet lige være bedre at hente Serie A spillere, da de ikke skal lære sprog, kultur osv at kende


Seneste Nyheder

Conference League Finalen 2022 i Danmark
(17/05/22) 24 3


Roma - Venezia
(14/05/22) 17 0


Fiorentina - Roma
(09/05/22) 34 1


Conference League Finalen 2022
(07/05/22) 0


Conference League: Leicester vs. Roma
(26/04/22) 29 0


Inter v Roma
(23/04/22) 39 1


Conference League: Roma-Bodø
(14/04/22) 40 0


Roma - Salernitana
(10/04/22) 44 0


Bodø/Glimt - AS Roma
(07/04/22) 47 1


Sampdoria v Roma
(03/04/22) 13 0