Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Juventus

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 09/01/22 13:43 af Tottithorsen

Endnu et kæmpe brag her i januar måned. Giganten Juventus gæster Stadio Olimpico hvor de svingende ulve fra Roma tager imod.
Roma tabte som bekendt årets første opgør ude mod et reservespækket Milan hold med 3-1 efter en masse horrible fejl af Roma spillerne samtidig havde Dommeren, chiffi, en dårlig dag på kontoret som har medført han ikke skal dømme i denne weekend.
Milan fik 2 meget tynde straffespark hvorimod Roma ingen fik på trods af lignende situationer. Ramte Abraham overhovedet bolden med armen?
Og Mancini v Lea var fair kamp om bolden men Milan er kendt for at få tildelt mange straffe.

Udover vi tabte sluttede vi med blot 9 mand på grønsværen efter Karpsdorp og Mancini begge så rødt efter 2 x gult.

Rick ko lort hitter på vores Forum - ikke helt forstået hvorfor? ;)

Forleden dag hentede vi Maitland-Niles som havde småt med spilletid i Arsenal og det ligner en plads fra start i aften eftersom Karpsdorp har karantæne og Ryan Reynolds er sendt til Belgien (ved godt han hedder Bryan) ;)

Juventus har fået stabiliseret defensiven men scorer til gengæld ikke mange mål så det lugter ikke af 3-3…

Romas forventede 11:

Patricio
Kumbulla Smalling Ibanez
MN Veretout Cristante Pellegrini Viná
Mikhitarian Abraham

obs
Fra d 16-23/1 vil stadions blot tillade 5000 tilskuere…

Forza Roma





2

87 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 15:26

Håber Eldor starter inde med Tammy! Han er meget mere hold spiller og ydmyg, i forhold til Zaniolo!

Hvis Ibanez, Kumbulla og Cristante starter inde, så bliver det en MEGET lang kamp :(

Håber vi skifter tilbage til 4-2-3-1 idag


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 09/01/22 15:48

Ifølge Laroma24 går rygterne på at der er to nye corona tilfælde i truppen.
En er isoleret.
Nogle der ved noget om dette?

Kommer helt sikkert til at savne Rick Ko Lort i aften :(

Udover det så ville en sejr virkelig være ubeskrivelig dejligt!

Daje Roma


Galehus
0 indlæg.
d. 09/01/22 17:01

Det eneste man kan forvente af denne kamp er vel, at vi stiller os tilbage, spiller afventende, lader Juve diktere spillet på trods af at vi spiller på Olimpico og har en masse at bevise - og mest af alt overfor de fans som weekend efter weekend bruger tid og penge på at følge holdet uden egentlig at få særlig meget igen.


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 17:44

Hahaha det er præcis sådan kampen kommer til at foregå! Det er spot on! Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv. Og alligvel sidder vi uge efter uge, kamp efter kamp og ser med :-)

Dagens:
Rui
Smalling-Cristante-Ibanez
Niles-Mhiki-Veretout-Pellegrini-Vina
Felix-Tammy

Cristante i midterforsvaret…puha

Hvor er Eldor ? Har han fået Corona

Glæder mig dog til at se Niles

[Rettet af: asroma87 - 09/01/2022 - 18:08]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09/01/22 18:19

Ja, så sidder vi her såmænd igen………

God kamp!


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 18:29

Forventningerne er lave til dagens kamp, men lad os nu blive positivt overrasket.

Forza Roma


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09/01/22 18:34

Cristante på cm og ikke cb, som deres grafik indikerede. Altså tilbage til en 4-back kæde.

Jeg har konkluderet, primært ved hjælp af mine øjne, at Affina ikke er til AFCON. Nogen der ved hvorfor i grunden?

[Rettet af: Crap_Bag - 09/01/2022 - 18:37]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 18:35

Vi sidder fordi vi er ægte fans og støtter holdet i med og modgang!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 18:37

Cris ligger sgu da som 6’er????

Spændende

God start!!!!! FORZA ROMA!!!!

[Rettet af: asroma87 - 09/01/2022 - 18:37]


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 18:42

Selvom Zanilo er en spændende spiller med kæmpe potentiale må man bare indrømme at han ikke gør meget godt for "holdet". Så i min verden er han ikke savnet i aften


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 18:42

TAMMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/01/22 18:43

Tammy!!!

Drømmestart! Savner ikke Zaniolo! Og fed opstilling.


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 18:43

Vi ligner et helt ny hold


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 18:44

Suveræn indledning. Total dominans.
Bliv endelig ved!! Smukt


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 18:45

Dejlig start!
Fasthold det og lav lige et par kasser mere


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/01/22 18:47

Ibanez som lige sætter 3 mand nede ved Juves hjørneflag. Klasse!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09/01/22 18:47

Sådan Tammy :-)

Vi ser overlegne ud i luftrummet, primært med Cris, Chris og Tammy. Sjældent at se Bonucci og Chiellini blive fanget på så flade fødder.

Rigtig god start!

[Rettet af: Crap_Bag - 09/01/2022 - 18:48]


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/01/22 18:48

Hold nu kæft hvor spiller vi godt de første 15 her. Mourinho må have snakket med verdens største ord før kampen!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 18:50

Og så giver vi Dybala så meget plads???


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/01/22 18:50

Ja og så har de jo så Dybala...


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 18:50

Første chance til dem... Men står alt for fri


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 18:56

Eneste at gøre er at sparke Dybala ned - han går nemt i stykker.
Nej Zaniolo er bestemt ikke savnet


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 18:58

Er Tammy meget skrøbelig?

Synes han går meget i stykker, man har han altid døjet med det? (har ikke set ham i Chelsea tiden)


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/01/22 19:02

Han får behandling 1-2 pr. kamp, men synes ikke han har været skadet tilgengæld?

Synes virkelig han er topklasse i dag - målfarlig og stærk i opbygningsspillet.


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 19:03

Nu fik de da smadret Chiesa

Så er det Dybalas tur


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09/01/22 19:05

Kan ikke huske, at han havde usædvanligt mange skader. Kun at det undrede mig, at de lejede ham ud, da han ellers -som jeg oplevede det- havde leveret rigtigt gode præstationer.


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 19:14

Mhiki mangler virkelig noget fysik og han bliver ikke yngre.
Han er desværre ikke hvad han har været, selvom han kæmper for det


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 19:16

Helt enig! Han ser virkelig slidt og færdig ud


VeniVidiVici1927
72 indlæg.
d. 09/01/22 19:16

@Sund: Sidder og ser kampen med min kammerat, der er hardcore Chelsea fan og han siger, at han hverken var særligt meget skadet i Chelsea eller når han var udlejet.


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 19:17

@Veni det er sød musik for mine ører.. Vi har døjet nok med skader :-)


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 19:19

Er der ikke rødt der?


VeniVidiVici1927
72 indlæg.
d. 09/01/22 19:23

Den er i hvert fald mørkegul må man sige - man fristes til at sige at, hvis det havde været den anden vej rundt havde dommeren sikkert hevet et rødt kort frem..


TheGladiator
7 indlæg.
d. 09/01/22 19:25

En skam vi ikke får straffe for den klokke klare hånd i starten af kampen, var det i den anden ende af banen var den vel dømt... synes sjældent vi er heldige med kendelserne


Romaneren
573 indlæg.
d. 09/01/22 19:26

Fin 1. halvleg - vi spiller jo sådan set bedre end Juve. De har bare Dybala, og derfor er vi ikke foran.

Tammy er skarp i langt det meste han gør i dag. Maitland-Niles virker også spændende, i hvert fald offensivt! God fart.

Sjovt at det altid føles som en kæmpe lettelse, når vi skifter system… Det var det samme, da vi skiftede til 3-mands forsvar for et par måneder siden. Og nu er det helt rart med 4-back-kæde.

Vi kan godt vinde!


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 19:38

Fornuftigt spil over stort set hele linjen i 1. halvleg.

Vi holder Juve fra det meste og det ligner at der er gejst!
Nu skal vi fastholde det og så skal målet nok komme.

Og HVIS Juve kommer foran må vi håbe at vi ikke laver en "klassisk Roma" og taber alt der ligner moral og gejst.

Vi SKAL fanme vinde den her, Juve ser skrøbelige ud!


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 19:39

Efter 60 min skal Eldor ind i stedet for Gyan


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 19:40

Og indtil da skal Cuadrado bare udfordres ovre på den kant så han kan trække et gult mere!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 19:40

Endelig en afretning til vores fordel


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 19:40

Mhiki Mhiki Mhiki!!!!!! Vi presser højt idag, hvad sker der??????????

FORZA ROMA!!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 19:43

Sådan Ibanez !!


Romaneren
573 indlæg.
d. 09/01/22 19:45

CAPITANOOOOO


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 19:45

Oh my fucking god!!!!!!!!!!

Shit et vildt mål

Det må selv Totti være stolt af

Kaptajn fantastisk


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/01/22 19:46

LORENZO!!!!!!!!!!!! CAPITANO!!!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09/01/22 19:47

Jeg er kommet lidt sent ind i 2. halvleg, men der er vel heller ikke rigtigt sket noget..?


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 19:47

Ej hvor er det lækkert!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 19:53

Alt går op i en højere enhed idag. Mon ikke vi spiller 4-4-2 næste gang?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 20:02

Åhhhh nej


Romaneren
573 indlæg.
d. 09/01/22 20:03

Så skal det være skidespændende de sidste 20 minutter……


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 20:03

Det vil være et kæmpe tyveri hvis vi ikke vinder idag. Juve har været helt væk


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 20:04

Nu må vi lige vågne op igen!!

Helt seriøst


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/01/22 20:08

Det her hold :)


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 20:08

Det er jo til at få lange nosser af..

Juve af seriøst ingen chancer haft, og dem de har haft har de scoret på.

Ibanez taber mere og mere i min bog


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 20:08

Typisk Roma


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/01/22 20:09

nejnejnejnejnejnejnej!!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 09/01/22 20:09

Hahahaha


MURO
550 indlæg.
d. 09/01/22 20:10

Haha! Klassisk roma.. jeg vidste bare at det ville ske det her. Vi har bare ikke spillerne. Længere er den ikke.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 20:11

Rystende. Kun Roma der kan falde sådan sammen
Ubegribeligt. Amatører


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 20:13

Hvem skal sparke


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 20:15

Endnu engang…
Det er så typisk Roma

Vi har slet ikke det der dræber instinkt

Taber mentalitet

[Rettet af: asroma87 - 09/01/2022 - 20:16]


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 09/01/22 20:15

Det stod jo nærmest skrevet at det ikke skulle være..


MURO
550 indlæg.
d. 09/01/22 20:17

Taber mentalitet på højeste plan.


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 20:17

Brændte Veretout ikke også straffe i det omvendte opgør?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 20:19

Jo det gjorde han. Kig dog på målmanden når du sparker. Han sad ned!!
Mit had til Juventus kan snart ikke blive større


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 20:21

Endelig er dommeren også med os!

Og så skuffer spillerne på den måde! Fucking pinligt at falde sammen på den måde på hjemme bane!

En flok tøsedrenge er de


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 09/01/22 20:23

Det er over så mange sæsoner at de her mentale kollaps der sker... Det er jo helt absurd som de seneste ejere har kørt klubben helt i den forkerte retning...


MURO
550 indlæg.
d. 09/01/22 20:25

Er det mentalt eller er spillerne bare ikke gode nok? Vores hold er sammensat af europæiske topklubbers skrald.

[Rettet af: MURO - 09/01/2022 - 20:25]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 20:27

En blanding. Vi er ikke gode nok
Taber til et historisk ringe Juventus hold som vi styrede totalt


Romaneren
573 indlæg.
d. 09/01/22 20:28

Hvordan kan man ikke elske den her klub?

Et sandt clusterfuck af en fodboldkamp, hele følelsesregisteret i spil, fra et poetisk frisparksmål til 7 lallende amatøragtige minutter hvor man lader et hold, der ikke har skabt noget som helst score 3 mål. Et straffe der kommer ud af det blå og selvfølgelig bliver brændt.

Man må bare aldrig - ALDRIG - forvente at Roma vinder.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 09/01/22 20:31

Når vi taber på den måde er det mentalt..


Sund
2 indlæg.
d. 09/01/22 20:31

Hvad skal man sige?
Søndag på søndag ødelægger det ens weekend...

Det må snart stoppe..
Kan man få noget professionel til at blive helbredt for at være Roma-fan? For det forkorter da lige ens levetid med 10-20 år.

Kæmpe TABER mentalitet at smide sådan en kamp her HJEMME mod sin DIREKTE konkurrent.
Og velkommen til galehuset M-N.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 20:31

Det gør satme ekstra ondt i aften.
Det er umuligt at forklare hvordan Roma kan kollapse i sådan en grad.
Juve var på niveau med Spezia idag


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 20:31

Det her er hvad man kalder en Roma Classic!

Man er sin egen værste fjende! Jeg tror dog mere og mere på Mourinho! Spillerne er bare ikke bedre

Der har altid været en frygt i Roma spillerne når de er kommet foran. De mangler virkelig vinder mentalitet og dræber instinkt. Skræmmende at falde sammen på den måde på hjemme bane

Som jeg skrev for nyligt. Det her kommer til at tage LAAAANG tid.

1

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09/01/22 20:36

Undskyld for de manglende kommentarer i 2. halvleg, men jeg er ganske enkelt tom for ord.


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 20:41

Så røg vi ned på 8. Pladsen

Bologna kan komme et point foran os hvis de vinder deres 2 kampe, som de har i overskud.

Milan på 1. Pladsen er 16 point foran os

Alt dette siger alt om klubbens status PT

Vi er en klub som fra denne sæson er startet for scratch

Det er min tilgang til tingene ellers ville jeg blive vanvittig og smadre hele huset, sådan som det går klubben i øjeblikket


Galehus
0 indlæg.
d. 09/01/22 20:45

Korrekt, Asroma87. Der er en indbygget frygt for at tabe i vores spillere som gang på gang bliver vores største fjende.

Jeg håber, at spillerne bliver mødt af vores utilfredse Ultras på træningsbanen i morgen.

[Rettet af: Galehus - 09/01/2022 - 20:46]


TheGladiator
7 indlæg.
d. 09/01/22 20:46

Shit en mavepuster, nervesammenbrud herfra.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 20:51

Cagliari hjemme, Empoli ude, Genoa hjemme, Sassuolo ude, Verona hjemme Spezia ude

Mon ikke vi får lidt point de næste kampe


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 21:00

Lad os håbe det :-)

Kunne vi så også få hentet Sergio Oliveira ind, til at give lidt konkurrence til Veretout og Cristante, så tror jeg det bliver godt og så får vi også Spina tilbage snart.

Cristante og Veretout var også helt væk idag


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/22 21:08

Hvor god er ham Sergio? Er det ikke igen en middel spiller?


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 21:13

https://youtu.be/lFcsFWewWmg

Det kan næsten kun blive bedre! I hvert fald i forhold til Cristante

Veretout er der stadig håb for


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/22 21:28

https://football-italia.net/mourinho-roma-players-have-weak-mentality/

Mourinho fortæller også lidt her om den kommende midtbane spiller


Arsi
505 indlæg.
d. 09/01/22 22:56

Puha for en kamp...

Men der er jo lige nogle ting man godt kan tage med fra denne her kamp.

Jeg synes vi spiller en glimrende kamp, men offensivt udtryk og højt pres. Det har vi satme ikke set længe efterhånden. Synes nærmest vi spiller en bedre kamp end den mod Atalanta. Eneste forskel er at vi ikke får 3+ i dag, hvilket vi burde og det er fucking skidt (undskyld mit sprog).

Idéel startopstilling i dag med formationen 4-2-3-1. Dog synes jeg Cristante skal længere ned som 6'er mens Veretout skal fungere mere som 8'er (felt til felt), da hans presspil er virkelig godt. Venstre kanten skulle El Shaarawy spille i dag. Ved ikke helt om det er pga. corona han ikke spillede.

Vi spillede sgu en flot kamp og spillede jo Juve ud af banen det meste af kampen. Skidt sparket af Pellegrini på straffesparket og så har Juve bare deres Juve gen, hvor de er fuuuucking kyniske så snart de får chancen. Morata kommer ind og laver fuldstændig rav med forsvaret i dag.

Og desuden, så giv dog Tammy straffesparket næste gang.. Vi har brændt de 3 sidste straffe i træk! Det fandeme skidt!

Har generelt været utilfreds med Mou på det seneste, men den her kamp giver mig gejst igen, dog er det ikke hans skyld vi taber, men udelukkende spillerne. Ingen finger at sætte på Mourinho i denne her kamp synes jeg.


asromadk
3083 indlæg.
d. 10/01/22 01:03

Intet har rigtig ændret sig - snarere tværtimod. Man føler sig trods alt det mismod tryg i Mourinho. Mourinho ved hvad der skal til, og det er op til klubben at levere.

Det er trupsammensætning og det psykologiske, som har været kørt af sporet i halvandet årti nærmest. Man håber så meget at man kan lave mirakler og hente en CHL plads, for så tror jeg at man løser problemstillinger en gang for alle nu med Mourinho ved roret.

Men klubben skal have hans ryg - og han skal have lov til at smide de spillere han ikke kan bruge til noget af helvede til +hente det han vil indenfor hvad man kan finde økonomi til.

Klubben er nødt til at droppe jagten på uslebne diamanter og spillere man skal give deres gennembrud, for den her trup hunger efter 2-3 spillere som styrer skibet når uvejr er i sigte.

At Chiellini kommer ind og bogstavelig talt flækker LP7 idag siger meget godt alt. LP7, som skulle forestille sig at være den man bygger holdet op omkring vel sagtens, mangler bare lige dét der stof, som de helt store er skabt af. Havde LP7 været fra den absolutte top, så havde han scoret på straffe og lagt op til et 5-4 mål. Kvalitet fornægter sig ikke, manglende "absolut verdensklasse" ej heller - og så sidder han derude blødende og skak mat.

Idag var et mentalt kollaps, og det er et fremskridt. Ikke et syndrom, ikke magi eller et kompleks; ikke en dommer eller VAR eller uheld, som de andre store ikke har. Blot ganske enkelt en trup der, selvom den har en del gode spillere (jeg synes nogle gange man gør den værre end den er), er og bliver dårligt sat sammen og uden den rette mængde erfaring og mental styrke.

Så store fremskridt i min optik, Mourinho ved hvad der skal gøres, så nu er det op til ejerne at muliggøre forandringen og lade ham søsætte et vindende projekt frem for at skulle være en sælgende klub, der primært fungerer via svingdør som rugekasseklub for de helt store.





asroma87
790 indlæg.
d. 10/01/22 11:30

Jeg har igen fået fuld tiltro til Mourinho. Han skal bare have den tid det kræver og så skal han sammen med Pinto stille og roligt have tilføjet de spillere som passer til hans system.

Som Mou selv udtaler, så blæste vi Juventus ud af banen i kampen men glemte fuldstændig koncentrationen ved Juves mål.

Jeg tjekkede for sjov lige og Pioli blev ansat i oktober 2019. Det giver et meget godt billede af, hvor lang tid sådan en proces tager.

Problemet er at der mangler nogle ledere og spillere med personlighed som Mourinho selv udtaler i interview efter kampen. Spillere som Rui P. Mancini, Pellegrini, Tammy er spillere med personlighed og som holdet skal bygges op om. Mou beskriver selv Sergio Oliveira som en spiller med personlighed, så jeg glæder mig til når vi forhåbentlig får ham hentet til klubben.

Indtil videre har vi hentet:
- Tammy (23 år)
- Eldor (26 år)
- Rui P (33 år)
- Vina (23 år)
- AMN (24 år)
- Sergio O, formoder han hentes (29 år)

Spillere i start / midt tyverne, som kan udvikles og vokse ind på holdet. Plus en rutineret Rui og en forhåbentlig dygtig og rutineret Sergio O, som kan give noget konkurrence på midtbanen.

Så ro på og giv spillerne og Mou tid, til at lære systemer og taktikken at kende. Og behold en kerne gruppe af spillere, i stedet for at give spillerne meget få chancer, for så at prøve at sælge dem igen. Justin Kluivert, Under og Schick for eksempel. Det er vel kun Kluivert som fik en reel chance. Tager man Milan igen som eksempel, så tag Tonali, Saelemaekers og Brahim Diaz. De er et godt eksempel på spillere som får tid og ro til at udvikle sig. Roma har i mange år købt og købt uden overhoved at have en plan med tingene.

Så få styr på den samlede trup og arbejd med den trup og skift kun småt ud.

Tålmodighed må være nøgleordet. Og hvem skulle vi ellers hente PT som træner, som er bedre end Mou.


Arsi
505 indlæg.
d. 10/01/22 12:53

Mit eneste problem med Mourinho er hvordan vi har spillet de sidste 10 kampe.

Vi spiller defensivt.. Det passer jo slet ikke vores klub. Vi har ikke spillet sådan i årevis. Ja vi fik succes sidst vi havde en træner der kunne forsvare (Capello), men med de spillere vi har nu burde vi kunne spille mere offensiv fodbold end vi har gjort indtil videre. Jeg synes vi skal spille ligesom vi gjorde mod Juve. Dejlig offensivt med højt pres! Ren fornøjelse at se!

Min idé for den bedste opstilling.
4-2-3-1

Rui
Karsdorp/AMN - Mancini - Ibanez/Smalling - Spina/Vina
Cristante/Sergio - Veretout
Zaniolo - Pelle - Mkhi/El Shaarawy
Tammy

Her skal backerne bare kører op langs siderne konstant.
Cristante/Sergio som 6'eren og Veretout som 8'eren (felt til felt).
Zaniolo og Mkhi/El Shaarawy skal trække ind ad banen for at gøre plads til backerne
Tammy som den store bevægelige opspilsstation.

Hvad tænker i?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 10/01/22 12:59

Smalling fik ram på Chiesa, han er ude resten af sæsonen med en ACL skade....

AMN fik dårligste karakter af samtlige Roma spillere igår. Ved godt han kom direkte fra lufthavnen til kampen men ud fra det jeg så igår er Karpsdorp klart bedre. AMN var involveret i 2 af de 4 mål.

Hent nu noget kvalitet i stedet for breddespillere.... Vi har brug for 2-3 mand der kan forstærke holdet og dominere en start 11´er og ikke flere spillere fra klubber hvor de ikke kan komme på holdet!

Nederlaget gør stadig ondt!


Denner
432 indlæg.
d. 11/01/22 04:00

@Arsi vi vinder ikke noget med et konstant offensivt mindset, desuden skal vi sætte det offensive pres efter vores modstander og de spillere der er til rådighed.

Det er derfor vi har spillet rigtig flot bold i perioder mod top holdene, fordi de tvinger os frem ad banen.
At vi kun har vundet én kamp, mod topholdene er ren og skær uheld og manglende psyke.

Hvis Roma lærer at vinde, kan dette projekt blive rigtig farligt.
For endelig er der er et "projekt" der ikke kører med hovedet under armen og en træner der vil vinde, der ikke stiller sig tilfreds med et nederlag. (At han altid har dårlige undskyldninger, er jo bare klassisk Mourinho haha)

Mourinho har alle dage spillet meget kontra baseret fodbold, og det passer fint til vores klub, da holdet skal lære at vinde og have troen på sig selv. Dette skal ske før de kan spille offensivt fodbold og dominere kampe mod mindre hold.
Dette vil også stabilisere holdet fremadrettet, så man Ikke løber ind i den årlige 7-1 snitter i Europa...


Seneste Nyheder

Roma v Cagliari
(16/01/22) 48 0


Roma v Juventus
(09/01/22) 87 2


Milan - Roma
(06/01/22) 85 0


Roma v Sampdoria
(22/12/21) 24 0


Atalanta v Roma
(18/12/21) 62 0


Roma v Spezia
(13/12/21) 40 0


CSKA-Sofia - Roma
(09/12/21) 14 0


Roma - Inter
(04/12/21) 26 0


Bologna v Roma
(01/12/21) 41 0


Roma v Torino
(28/11/21) 43 0