Login
Glemt password Opret bruger

Milan - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 06/01/22 15:55 af Tottithorsen

Godt nytår derude!

Serie A er i gang igen eller noget af ligaen er igang da flere af dagens kampe på “hellig tre konger” er aflyst pga. corona smitte
Milan er hårdt ramt samtidig med at de har 3 spiller i Cameroon til AFCON så det er idag vi skal kunne besejre dem

Roma har Pellegrini tilbage efter skade
Smalling er ude da han ikke er vaccineret…..

De forventede 11:

Patricio
Mancini Kumbulla Ibanez
Karpsdorp Veretout Cristante Viná
Pellegrini
Zaniolo Abraham

Kick off kl. 18.30






85 kommentarer


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/01/22 16:40

Hvor har du fra at Smalling ikk er med?

Så vidt jeg har læst er det først fra mandag at de nye regler træder i kraft.

Derudover har Smalling netop gået med til at blive vaccineret.
Så hvis han ikke når at få første stik inden Cagliari så slipper han både mod Milan og Juventus.


59971Cools
471 indlæg.
d. 06/01/22 16:58

Hvem har Milan ude?


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/01/22 17:09

Puha mange!
Hele deres midterforsvar.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/01/22 17:10

Bennacer, Pellegri, Castillejo, Rebic, Plizzari, Kjær, Ballo-Toure, Kessiè, Tomori og Romagnoli.


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 17:18

Idag skal vi fandme have en sejr hjem! Milan mangler halvdelen af deres spillere

Tror på en Mourinho Classic = 1-0 sejr til os

Tammy som match vinder


asromadk
3083 indlæg.
d. 06/01/22 17:33

Var man i tvivl om at Milan havde en god trup, så tager man et kig på spillere de ikke har med og så hvad de alligevel formår at stille til start med.

Maignan; Florenzi, Tomori, Romagnoli; Theo; Tonali, Bakayoko; Saelemaekers, Brahim, Leao; Ibrahimovic

Ro på, det er ikke en kamp vi pludselig er favoritter i.

Men ja, kom nu med den sejr over en af de store, Atalanta slået er bare ikke helt der hvor man synes man har knækket koden og brudt den dårlige stime helt.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/01/22 17:37

Hverken Tomori eller Romagnoli er med grundet Corona.

Desuden starter Ibrahimovic på bækken.

Jo vi er bllvet små favoritter.
Milan har 3 midterforsvar ude samt andre.


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 18:17

Smalling starter! Har godt nok læst meget forskelligt om ham de sidste dage. Både at han skulle være smittet, anti-vaxxer, blive vaccineret og at han skulle skifte i januar pga covid-situationen. Fandme svært at finde ud af.

Vi er bedre på papiret for en gangs skyld pga Milans fravær. Det skal vi lukrere på! Forza Roma!


TheGladiator
7 indlæg.
d. 06/01/22 18:32

Fornøjelse at se cristante på bænken i dag! Forza roma!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 18:39

New year same shit


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 18:41

Tja den kan jo godt dømmes, selvom jeg ikke rigtig ser han rammer den eller om den skifter bane.

Synes dog endnu engang at den ikke er clear and obvious, hvilket de to-tre minutter i Var-rummet også vidner om.

[Rettet af: Sofus - 06/01/2022 - 18:42]


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 18:41

Tak Tammy

Alle de fucking børne fejl vi laver hele tiden


TheGladiator
7 indlæg.
d. 06/01/22 18:42

Det har jo intet med fodbold at gøre - shit hvor er det den samme historie hver gang, man bliver træt...


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 18:50

Klassisk Roma… forærer mål efter mål væk

Pinligt! Især når Milan mangler så mange spillere


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 18:50

Hold nu kæft man. Snak om børnefejl.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 18:51

Godt vi ikke møder deres A-kæde
Børne fejl hver gang.

Allerede tæt på at slukke


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 18:52

Rødt kort til Zaniolo eller Abraham i dag.


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 18:53

Shit vi laver mange fejl! Utroligt spillerne er så fucking ukoncentreret i sådan en stor kamp!

Taber mentalitet


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 18:59

Zaniolo har virkelig mistet meget af den fart der var så vigtig for hans spil. Og det ligner lidt, at ingen kan stå fast på den bane i dag!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 19:00

Zaniolo søger mod hjørneflaget istedet for at skære ind foran.

Vi er helt væk. Hvor er gejsten - taber alle dueller. Kæft det er fucking slapt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 19:01

Mourinho henter sine spillere ind og til sommer bliver han fyret. Så kan vi starte forfra. Mou skal væk!
Kan ikke sætte holdet op og vi spiller stadig uden et koncept


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 19:01

Eldor skal starte inde fra nu af i stedet for Zaniolo!


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 19:06

Det er skræmmende så nemme vi er at skabe chancer imod og hvor svært vi samtidig har med at skabe chancer

Det er chokerende dårligt som vi spiller


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 19:06

Savner Cristante ;)


ASRMichael
80 indlæg.
d. 06/01/22 19:07

Kom nu igang!
Man er bagud 2-0 mod et reservespækket Milan hold og vi har den bedste start 11'er vi vel næsten kan mønstre og alligevel laller man bare derudaf.... Shit det er elendigt.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 19:09

Mand jer nu op for helvede. Junior hold!
Gå frem og pres. Vi står og venter - bi er bagud 2-0!! Shit det er lavt niveau

Vi slog Atalanta pga de angreb med hovedet under armen


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 19:12

Det er godt nok noget af det mest frusterende jeg har set længe. Niveauet af de afleveringer ligner den træning mit serie 5 hold havde i tirsdags.


ASRMichael
80 indlæg.
d. 06/01/22 19:13

Jaaah da!!
Det giver forhåbentlig lidt energi og tro på tingende


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 19:14

Stærkt Tammy!


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 19:14

Sådan mand!!!!!!!! Kaptajn fantastik is back!!!!

Tammy med en dejlig mål næse

Nu skal Zaniolo bare ud og ind med Eldor


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 19:15

Det ændrer intet. I morgen siger Mourinho at han har 7 spillere der er gode nok
Vildt vi er med igen…


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 19:22

Få nu Zaniolo ud!!!

Hans attitude er simpelthen så dårlig

[Rettet af: asroma87 - 06/01/2022 - 19:24]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/01/22 19:29

Er du så gal for et freakshow af en første halvleg, med os som hovedaktør. Vi kan takke dommeren for, at have forskånet os for yderligere 2-3 gule kort.

Men vigtigt mål naturligvis og vi kan da også stadig få noget med hjem idag. Men der skal fokuseres på opgaven, tak!


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 19:32

Det bliver sku også dejligt at se Maitland-Niles på den højre back! Tror han kan blive virkelig god

Rick bidrager fandme ikke med meget og især ikke i denne kamp, hvor han laver ballade hele tiden


TheGladiator
7 indlæg.
d. 06/01/22 19:32

Synes ikke man kan klandre mourinho, tror ikke man finder nogen træner som kan sparke mere mentalitet ind i spillerne end ham. Vores spillermateriale er bare for dårligt, og føler også næsten det er uambitiøse transfers vi kædes sammen med i medierne (de er ikke til top 4) og af denne grund synes jeg ikke vi kan blame mou!
Samtidig er Milans 2 mål heller ikke pga mous taktik (kig på vores forsvar sidste sæson sammenlignet med denne sæson, klare forbedringer)

Lad os nu håbe vi vinder anden Halveg!

1

[Rettet af: TheGladiator - 06/01/2022 - 19:53]


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 19:44

Utroligt at Zaniolo stadig er inde! Han er helt væk


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 19:44

Har de haft 2 ugers juleferie ?
Kan ikke ramme hinanden!


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 19:48

Tag Zaniolo ud inden han får endnu et gult for film


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 19:52

Zaniolo ud - Felix ind


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 19:56

Vil ikke brokke mig hvis vi finder en VB for ham Viná er ikke god nok!


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 20:02

Ved godt det er et kontroversielt statement herinde, men jeg vil også gerne se Cristante i stedet for Mhiki.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 20:09

Flot Karpsdorp. Mourinho burde sgu også have skiftet ham for længst !!!


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 20:09

Rick Karsdorp din fucking klovn. Det er jo så dumt som det kan være


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 20:10

Shit hvor er det hjernedødt dumt af Karsdorp

Smid det fjols af helvedes til

Fucking idiot


ASRMichael
80 indlæg.
d. 06/01/22 20:10

Hvad fanden tænker han på?!?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 20:11

Zaniolo får også rødt om lidt

Milans højre back er god


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 20:11

Havde da lige kronet den, hvis Florenzi sparkede det frispark ind lige efter Karsdorp får rødt. En stor velfortjent finger til Roma.


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 20:11

Zaniolo stadig ikke skiftet ud

Han får også rødt kort snart


ASRMichael
80 indlæg.
d. 06/01/22 20:12

Og hvad tænker Mou på??? Hvorfor skal Zaniolo have fuld spilletid?


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/01/22 20:12

Dét er til gengæld Mou’s skyld. Ufatteligt at han ikke skifter Karps ud, det var jo bare et spørgsmål om tid….


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 20:14

Genialt at leje Florenzi ud for at bruge Rick ko lort fast

Godt tænkt


Sund
2 indlæg.
d. 06/01/22 20:15

Vi har INTET at gøre i top 4…

Hold kæft hvor er sådan en kamp her bare håbløs på så mange parametre.. to 100% personlige fejl efter et kvarter og så er vi bagud 2-0. Herefter hænger de med hovedet og har en taber mentalitet uden lige!

Det er sgu det samme hvert år.
Kun lidt over halvlegs i sæsonen og man ser bare frem til den er slut, det er satme sølle


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 20:15

Ja Peres sidder ude på bænken og glor. Zaniolo har været træt de sidste 20


Sund
2 indlæg.
d. 06/01/22 20:16

Ibanez må bare en tur på bænken efter en så forfærdelig kamp


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 20:17

Jeg håber Zaniolo kaster bolden lige i hovedet på Hernandes. Usympatiske nar


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 20:20

Umodne møgunger. Hæ Hæ - kommentatoren har 100% ret


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 20:21

Der er bare noget fundamentalt galt med vores klub!

Tror vi skal tage denne første sæson som en oprydnings sæson, hvor Mou ser spillerne an og prøver at få implementeret et eller andet form for grundlæggende spil koncept.

Klubben er jo nærmest blevet kørt i sænk af Monchi og Palotta

Det er forfærdeligt at se på! Spillertruppen er SÅ dårlig og tynd - det helt vildt! Og alle spillernes attitude er arrogante og de brokker sig konstant, i stedet for at holde kæft og spille/kæmpe for holdet


ASRMichael
80 indlæg.
d. 06/01/22 20:25

Direkte hjem på Trigoria og spær spillerne inde derude indtil på søndag. Det her er simpelthen ikke acceptabel


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 20:27

Vi skal tilbage til 4-2-3-1 opstillingen

Med Mancini og Smalling i midterforsvaret


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/22 20:28

Vi skal tilbage til Serie B hvis vi fortsætter sådan her ihvertfald


ASRMichael
80 indlæg.
d. 06/01/22 20:30

Lidt dommerhjælp til Juve i 93 minut manglede jo bare


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 20:30

Flot af Cristante og Mancini

Gøg og gokke

Tak Rui Patricio!!

Lad os håbe Everton fyrer Benitez og henter Mourinho
Så vi kan hente Italiano i Fiorentina


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 20:31

Vi ender på 7-8 pladsen i år


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/01/22 20:33

Ja selvfølgelig skal Mancini have rødt og sidde over mod Juevtus på søndag.
Flot


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 20:34

Holdet er heller ikke til mere

Vildt Milan altid får de tyndeste straffespark. Begge idag er yderst tvivlsomme

Jeg hælder mere og mere til at Mou ryger ud.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/01/22 20:34

Det jo ikke Mourinho den er gal med.
Det er jo hele klubben.
Hvornår har det sidst været stabilt i Roma - sådan overordnet stabilt i en længere årrække.

Spallettis første periode?

1

Sund
2 indlæg.
d. 06/01/22 20:35

Synes dommeren gør det fint i dag, det er bare os selv der er nogle vatpikke på banen..

Man bliver så træt.......

Godnat


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 20:38

Ja vi spiller elendigt men dommeren var en ligeså stor katastrofe. Pinligt dømt


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 20:39

Helt enig! Dommeren var faktisk rigtig god

Det er bare Roma spillerne som er helt væk

Især Rick ko lort, hader ham næsten! Totalt ligegyldig spiller

1

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/01/22 20:39

Jeg husker egentlig ikke Mancini få sit første gule kort overhovedet.

Da kan da ikke have været direkte rødt??


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/01/22 20:41

Vi smider den i hvert fald fald og giver bolden til Milan på 2-0 målet.

Straffet er bare så tåbelig og unødvendigt.
Smalling taber sin eneste duel ved
3-1 målet.
Ved 2. straffe smider vi den væk igen.

Personlige fejl er dyre lærepenge og 0 point værd.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 20:41

Han brokkede sig til det første gule der hvor Ibanez ikke fik straffe efter kontakt fra Zlatan - gav dommeren en “hilsen” i sit retur”løb”


TheGladiator
7 indlæg.
d. 06/01/22 20:41

Er også på team mourinho!
I 2017 hentede vi di Francesco som jeg ser som værende svarerende til Italiano.. ikke noget at råbe hurra for, der efter ranieri og fonsesca ingen får succes i Rom.. vi mangler en ledelse som vil give mourinho et budget til at hente spillere som virkelig kan forstærke holdet fremfor ukendte spillere som ikke kan spille sig på holdet i Arsenal, Marseille, hoffenheim osv.. vi er så langt fra top 4. Og hele klubben mangler vindermentalitet, hvilket ikke er mourinhos skyld. Til tider forstår man ikke at projektet kunne lokke mourinho.

1

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 06/01/22 20:52

"Især Rick Ko Lort"

HAHA FLÆKKER!


asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 20:55

Hahahahahahaha


Galehus
0 indlæg.
d. 06/01/22 21:15

Det er meget muligt, at Mourinhos spillermateriale er horribelt, men jeg begriber simpelthen ikke, at vi kommer så defensivt og afventende ud til anden halvleg efter at have scoret ganske kort tid før halvleg. Jeg savner, at Mourinho tør gå på kompromis med sin spilletid ved f.eks. at presse højere og derved skubbe spillet højere op.

1

asroma87
790 indlæg.
d. 06/01/22 22:06

Vi skal væbne os med tålmodighed folkens! Det kommer til at tage laaaaaaang tid det her

Som sagt er den her sæson en slags “opstart” sæson med en ny ejer, ny sportsdirektør, ny træner, ny chef scout osv osv

Det bliver en hård sidste halv sæson men forhåbentlig venter der os noget godt, man kan jo være tilbøjelig at skrive at det snart alligvel ikke kan blive værre

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/01/22 22:27

Samme hver sæson. Min tålmodighed sættes alvorligt på prøve for tiden


asromadk
3083 indlæg.
d. 07/01/22 00:39

Man har godt og vel 8 point op til CHL. Det skal bare lykkes, for så tror jeg virkelig det kan blive godt.
CHL og budget derefter + Mou + ejerne der ikke vakler, så står man med et rigtig godt præsterende hold om et år fra nu.

Men det er en skrøbelig plan. Glipper CHL så tror jeg det ramler og kollapser som altid. Men 8 point, det er utroligt at være indenfor rækkevidde endnu, når man tænker på hvor elendigt en fatning det synes af halvdelen af tiden.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07/01/22 06:35

CHL? Vi taber alt for mange kampe til at være en seriøs kandidat - mere om vi ender på en plads som giver adgang til EL…


C. Panucci
12 indlæg.
d. 07/01/22 07:15

I går spillede vi en elendig kamp.
Det var rigtig skidt af de enkelte spillere (måske med undtagelse Smalling, Pellegrini og Abraham)
Og det var samlet set rigtig kidt af kollektivet.

Især når vi tænker på hvilken forfatning Milanholdet er i. Der er så måske til gengæld sket det, at der er nogle spillere, der pludselig har fået lov til at bevise, de hører til i klubben. Det kan jo også noget.

Vi har dd. 6 point op til 4 pladsen. Det er altså, alt i alt, godkendt. Det må vi bare sande.
Det er vildt hårdt, når man i mange år har været fan af en scudettokandidat (hvert år!), men sådan er virkeligheden jo bare ikke pt. Mourinho og Pinto har først og fremmest skulle rydde op i truppen. Nu skal den bygges op.

Jeg tror på, at der kommer til at ske noget markant til sommer og jeg håbe rinderligt, at Maitland-Niles og Grillitsch trækker i Romatrøjen en af de nærmeste dage. Så er vi altså et godt stykke allerede. Det er ikke meget vi mangler for at spille med helt i toppen.


asroma87
790 indlæg.
d. 07/01/22 10:20

Det der er mest bekymrende synes jeg er at vi er så nemme at skabe chancer imod og vi samtidig har så svært ved selv at skabe chancer og score.

Tag for eksempel Wolves i England. De lukker meget sjældent mål ind men har så haft svært ved at score mål.

Tror vi skal skifte tilbage til en 4-2-3-1 eller gå helt over til en 4-3-3 og så spille med en decideret 6’er.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07/01/22 13:42

Dommeren fra kampen igår svines til i de italienske medier. CDS giver Chiffi 3 ud af 10!!!

Vores 5-3-2 giver modstanderne ALT for meget plads at spille på. Vi er alt for passive i den formation.


asroma87
790 indlæg.
d. 07/01/22 14:29

Helt enig! Vi skal tilbage til 4-2-3-1 eller 4-3-3


Tottithorsen
1262 indlæg.