Login
Glemt password Opret bruger

Atalanta v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 18/12/21 12:23 af Tottithorsen

Svær udekamp i Bergamo mod Atalanta som er ubesejret i de seneste 7 opgør mod Roma

Forventet 11’er

Patricio
Mancini Smalling Ibanez
Karpsdorp Veretout Cristante Mikhitarian Vina
Zaniolo Abraham

Kick off kl. 15






62 kommentarer


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 18/12/21 14:49

Smalling og Ibanez lige på vippen ift. skader. Viña også lige på vippen til skader hver gang han er tilbage ligesom Zaniolo. Og så naturligvis de skader vi har i forvejen, og vores b-kæde med meget lav kvalitet. Det er stadlig op ad bakke med fitness på holdet.

Jeg tør næsten ikke sige det, men vi har ikke fået nogen ACL i denne sæson endnu ?


TheGladiator
7 indlæg.
d. 18/12/21 15:04

Abraham!!!! <3


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 15:04

WTF et vildt mål


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 18/12/21 15:05

Fin start…

Troede umiddelbar at det ville blive annulleret, men der var ikke meget berøring.

[Rettet af: Crap_Bag - 18/12/2021 - 15:06]


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 18/12/21 15:08

"Troede umiddelbar at det ville blive annulleret, men der var ikke meget berøring."

TJa, måske har det hjulpet at Mourinho ikke har brokket sig så markant over dommerend den seneste måneds tid..


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 15:08

Parkér så den bus!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 15:09

Savner Pjanic


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 15:10

Zaniolo er simpelthen ubegavet


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 18/12/21 15:20

Absolut ikke smart i den her sæson. Zaniolo har stadig intet blik for medspillerne..


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 15:28

ZANIOLOOOOOOO


asroma87
790 indlæg.
d. 18/12/21 15:29

AAAAAAAAAARRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ROMA! ROMA! ROMA!!!!!!!!!!!


TheGladiator
7 indlæg.
d. 18/12/21 15:29

Han er så pisse god ham zaniolo!!!

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 15:30

Klasse mål. Zaniolo er tilgengæld klasse der… fysisk stærk !


Sofus
1910 indlæg.
d. 18/12/21 15:37

Vilde første 35 minutter. Forza roma!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 18/12/21 15:39

Skulle ellers til at komme med frustrations-kommentar om, at man skulle overveje at tage Zaniolo ud asap. Det nåede jeg heldigvis ikke..

Flot mål, hvor der er rigtigt meget arbejde tilbage at gøre, efter Veretout’s(?) ikke særligt gode aflevering.

Vi havde også haft en stor chance forinden, men den aflevering skál bare ligge bedre Tammy!

Overordnet set, er jeg naturligvis rigtigt godt tilfreds..

[Rettet af: Crap_Bag - 18/12/2021 - 15:39]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 18/12/21 15:41

Føj, der var vi tæt på en ACL. Vi må ikke nævne det ;-)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 15:47

Vi er heller ikke heldige


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 15:48

Åh for fanden hvor er det ærgerligt


MURO
550 indlæg.
d. 18/12/21 15:48

Elendigt af rui patricio. en mærkelig målmand der tager nogle vilde redninger, men til gengæld også dropper de sygeste.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 18/12/21 15:49

Synes ikke Patricio kan klandres, men øv hvor surt..


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 15:50

Synes ikke Patricio har den store chance mod det retningsskifte bolden tager, da den rammer Cristante


TheGladiator
7 indlæg.
d. 18/12/21 15:52

Shit en flot Halveg!! Dette viser der er håb forude. Vores forsvar er virkelig stærkt, og når vi endelig angriber er vi farlige!
Ærgerligt at de får så heldigt et mål i overtiden, synes heller ikke det er ruis skyld den går ind sort uheld (vel selvmål af cristante...) håber virkelig vi vinder i dag!


MURO
550 indlæg.
d. 18/12/21 15:53

retningskiftet ender så tæt på hans hænder, den skal pareres bedre væk.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/12/21 15:54

Ærgerligt med et mål lige før halvlegen.
Men op på hesten igen.

Vi skal bare lukke den med et tredje mål.
Ellers kan jeg godt frygte vi laver en klassisk Roma & taber 3-2.


TheGladiator
7 indlæg.
d. 18/12/21 15:55

Men shit mancini Smalling og ibanez er bare suveræne idag, virkelig stærkt! Håber dette holder i 2. Halveg

-sidste sæson var rædderlig defensivt, så her kan vi sige mourinho allerede har været en succes!


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 15:56

Spillet er jo, som det er, men især attituden synes jeg er fantastisk i dag! Smalling-Ibanez-Mancini har klasse og er præcise i deres indgreb i dag - og Karsdorp, Veretout og Vina virker som om, at de okser sig halvt ihjel.

Atalanta skal frem i anden halvleg, og det kommer de helt sikkert - så må kontramaskinen Mikhi-Zaniolo-Abraham bare sørge for at være velsmurt.

2 mål mod Atalanta er jo sjældent nok…


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 16:09

Det bliver en laaaaang 2. halvleg


Sofus
1910 indlæg.
d. 18/12/21 16:15

Og så har de simpelthen glemt at komme ud til 2. halvleg?!?! Kom nu!


Thinggaard
94 indlæg.
d. 18/12/21 16:19

Kom NUUUU!!!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 16:22

Der er Mourinho-bold i hele anden halvleg - vi må bare håbe, at vi bliver ved med at have kvalitet nok bagud til at afværge. Og så får vi garanteret én chance, som man bare må håbe, at vi er skarpe nok til at udnytte.


Thinggaard
94 indlæg.
d. 18/12/21 16:25

Mourinho-bold er det helt sikkert. Men kan virkelig ikke se, hvad vi skulle gøre så meget anderledes lige nu. Vi har slet ikke kvaliteten til at spille bold, og Atalanta er et langt bedre hold end os. Vi må håbe på en omstilling inden længe, hvis Veretout ellers kan lave en simpel aflevering og Zaniolo ikke er blevet smidt ud inden da. Kom nu, Roma.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 16:26

Det var nu vi kunne bruge Felix fart til at true dem i dybden.


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 16:28

Og så kom udligningen… ØV


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 16:29

VAR er det fedeste ;)


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 16:29

Næh, offside!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/12/21 16:29

VAR længe leve!


Thinggaard
94 indlæg.
d. 18/12/21 16:29

Der var både offside og hånd. Var den ikke blevet dømt, var Mou gået amok.


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 16:31

I øvrigt enig, Thinggaard, kan heller ikke se, hvad vi ellers skal gøre. Og bringer det (3) point hjem ude mod Atalanta, så klager jeg ikke spor over dét!


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 16:33

SMALLIIIIIIINNNNGGGGGG


asroma87
790 indlæg.
d. 18/12/21 16:33

Chris “Superman” Smalling!!!!!!!!!!!!!!


Sofus
1910 indlæg.
d. 18/12/21 16:33

SMALLLINGG

PERFEKT FRISPARK FRA JORDAN!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/12/21 16:34

SMALDINI!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 16:35

Nu får vi ihvertfald ét point ;)

Frispark af Muriel på Veretout før Mancini og så får vi gult. Ringe dømt


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/12/21 16:41

Mourinho har godt nok heller ikke tiltro til bænken.

80 minutter og ikke en eneste udskiftning.

Men endelig ligner det en sejr mod et top 6 hold også på en af de absolut sværeste udebaner!


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 16:42

TAMMY!!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 18/12/21 16:42

TAMMY!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/12/21 16:43

ABRAHAM!!!


Sofus
1910 indlæg.
d. 18/12/21 16:43

kæft en skalp! Sådan man! og fortjent at det er Tammy der leder an i dag!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/12/21 16:43

Vanvittig stærkt banket ind


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 16:44

Vi har da skiftet én.. shomurodov for Zaniolo. Men nej reserverne er virkelig reserver i Roma

1

Thinggaard
94 indlæg.
d. 18/12/21 16:44

Vigtigt med en sejr mod et tophold. Wauw det føles længe siden. Lad os få noget pause så Spina og Pellegrini er med igen. Så ligner det noget. Defensiv klassepræstation i dag!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/12/21 16:45

AVE MOU


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/12/21 16:46

@Tottithorsen: Ja du har ret.
Min fejl - den havde jeg helt glemt :)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 16:50

Vildt at Mou kun skifter én mere ved 4-1 efter 89 minutter. Kunne godt have givet Villar og Bove de sidste 5…

Så kan Friedkin godt købe julegaver til os fans


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 16:53

To jordskælv i Bergamo idag!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/21 16:53

Hvornår har Roma spillet en bedre kamp end det her?

Smalldini, Ibañez og Mancini fejlfri i forsvaret, Viña og Karsdorp med selvopofrelse og arbejdsiver - og første gang i månedsvis, at jeg har set den Veretout, jeg godt kan lide. Spæner afsted, super tændt attitude og kvalitet i sine assist. Tammy har en kamp, hvor tingene virker og han scorer to.

Håber det her kan være begyndelsen på enden for vores gigantiske topholdskompleks! Perfekt julegave - FORZA ROMA!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 18/12/21 16:58

Legendarisk sejr…


TheGladiator
7 indlæg.
d. 18/12/21 17:01

Kæft hvor er man stolt af holdet i dag!
Klasse forsvar og alle spillere kæmper røven ud af bukserne!!
Forza Roma! Og forza mourinho!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 18/12/21 17:12

Nå, kan se mine seneste beskeder ikke er gået igennem. Ligegyldigt, de var heller ikke særligt interessante..

Fed sejr! Spiller som et hold idag og giver ikke ret mange chancer væk, mod et -på dagen- dog ret middelmådigt Atalanta hold. Ikke at det skal tage noget væk fra vores præstation.

Vi når sågar at se et par af de unge gutter, Cesare Bove gav den en skalle, en rigtig Roma-dreng :-)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/21 18:09

Synes vi fightede fantastisk idag.
Alle viste nosser. Roma er bare bedst når vi har kniven for struben!!!
Gasperini sviner dommeren for at annullere 2-2 målet for offside da Palomino ikke rørte bolden. Havde det stået var det annulleret da Zapata ramte bolden med armen først

[Rettet af: Tottithorsen - 18/12/2021 - 18:17]


Romaneren
573 indlæg.
d. 19/12/21 10:33

… Ved i øvrigt ikke, om det er for rød-hvidt, men jeg fik lige en tanke: hvad hvis vi laver en Ibañez 2.0 på Atalanta og henter Mæhle til den højre wingback?! Han spiller nærmest ikke, fordi Zappacosta sidder på den, og vi har jo set Mæhle være en kæmpe chef på landsholdet. Lej ham med købsoption her til januar, se om det klikker og hent ham til sommer, hvis det fungerer. Garanteret billigere end Dalot!

1

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 19/12/21 13:43

Kan faktisk godt li’ den tanke @Romaneren. Det ligner også lidt, at Dalot har bidt sig fast i det nye United.

Igår sluttede vi med 7-8 forsvarsspillere på banen, så her er garanti for spilletid. Som han kun får endnu mindre af, når Goosens er tilbage..

[Rettet af: Crap_Bag - 19/12/2021 - 13:43]


Seneste Nyheder

Conference League Finalen 2022 i Danmark
(17/05/22) 22 3


Roma - Venezia
(14/05/22) 17 0


Fiorentina - Roma
(09/05/22) 34 1


Conference League Finalen 2022
(07/05/22) 0


Conference League: Leicester vs. Roma
(26/04/22) 29 0


Inter v Roma
(23/04/22) 39 1


Conference League: Roma-Bodø
(14/04/22) 40 0


Roma - Salernitana
(10/04/22) 44 0


Bodø/Glimt - AS Roma
(07/04/22) 47 1


Sampdoria v Roma
(03/04/22) 13 0