Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Spezia

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 13/12/21 19:22 af Tottithorsen

Mandagskamp - sjældent Roma spiller mandag aften.
kl 20.45 starter opgøret mod Spezia på Olimpico

Dagen har indeholdt en større skandale i CL lodtrækningen som gik galt og måtte tages om hvilket blandt andet gav Inter en uhyre vanskelig modstander i Liverpool

Romas modstander i konference league findes først til foråret

Aftenens kamp skal give 3 point. Vi er pt. Nr 8 i ligaen og igår blev vi overhalet af Empoli !!

Patricio
Kumbulla Smalling Ibanez
Karpsdorp Veretout Cristante Mikhitarian Viná
Abraham Mayoral






40 kommentarer


TheGladiator
7 indlæg.
d. 13/12/21 19:32

Vi skal op og score 3 når vi starter med cristante og kumbulla de er så ringe...
Men håber selvfølgelig på en god kamp!


asroma87
790 indlæg.
d. 13/12/21 19:45

Alt andet end en sejr på minimum 2-0 er totalt uacceptabelt i min verden!

Vi skal presse højt og blæse dem ud af banen! Ikke det defensive og passive lort

Men ja, med Kumbulla/Cristante osv på holdet kan man aldrig vide.
Jeg vil vædde med at Kumbulla får gult og Cristante minimum Smider bolden væk eller taber bolden 5 gange i kampen.


Ancelotti
0 indlæg.
d. 13/12/21 20:47

Yes Mayoral får enlig en chance


Romaneren
573 indlæg.
d. 13/12/21 20:53

Smalling!! God start


asroma87
790 indlæg.
d. 13/12/21 20:53

Dejlig start


Ancelotti
0 indlæg.
d. 13/12/21 20:55

Smalling er god


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 20:59

Roma med én italiener i startopstillingen


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 21:16

#ørkenvandring


asroma87
790 indlæg.
d. 13/12/21 21:23

Spezia er tættere på 1-1

Latterligt så passive og ukoncentreret vi er

Mayoral har ikke været god

[Rettet af: asroma87 - 13/12/2021 - 21:24]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 21:32

Jeg kan overhovedet ikke få øje på vores spilkoncept. Fuck det er deprimerende at glo på. Håbløst fumleri. Passivt. Ugideligt
Uinspireret. Ja jeg kan blive ved

Beklager de sure opstød men synes sgu det er fornærmende ringe!


asroma87
790 indlæg.
d. 13/12/21 21:36

Shit Tammy er også uheldig

Og ja! Vores spil koncept er at vi ikke har et spil koncept

Karsdorp, Mayoral, Veretout er helt væk

Tror vi skal være heldige bare at få en plads i EL næste år.

[Rettet af: asroma87 - 13/12/2021 - 21:37]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 21:37

Okay den skal ikke ses igennem på VAR?
Ligner da Spezia forsvareren redder den med armen. Viná eneste lyspunkt i første halvleg


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/12/21 21:37

Vina har været god!

Er der ikke en eller anden der kan få Karsdorp til at smække indlæg 8 timer i træk de næste 365 dage? Evt få Tammy med til at heade dem ind og fortælle ham, at den der overlægger-konkurrence han legede i skolegården er slut nu?

[Rettet af: Sofus - 13/12/2021 - 21:38]


MURO
550 indlæg.
d. 13/12/21 21:38

Nej, hvor går der langsomt med at flytte bolden. Ufatteligt vi ikke får vendt bolden noget mere og hurtigere.
Veretout skal ud ind med Bove.
Håber at Gyan får chancen i dag.


asroma87
790 indlæg.
d. 13/12/21 21:43

Vi mangler virkelig en ny HB til at kæmpe med om pladsen, sammen med Rick “Pizza Boy” Karsdorp.


TheGladiator
7 indlæg.
d. 13/12/21 21:43

Godkendt 1.Halveg, spezia har vel kun en reel chance, og hvis vi generelt var skarpere kunne vi snildt være foran 2-0.. det eneste der sådan rigtigt irriterer mig er, at vores midtbane ALTID spiller bolden tilbage til vores forsvar og ikke fremad(og så bærer cristante anførerbindet, føj så står det skidt til) derfor er vores spil utrolig langSomt...
Vores hold er vel ikke til mere end vi kan kæmpe om 5 pladsen hvis vi er heldige..


TheGladiator
7 indlæg.
d. 13/12/21 21:46

Og man bliver sådan rigtig irriteret når man husker tilbage på vores midtbane med DDR,strootman,Ninja(pjanic), som kun er ganske få år siden :,(


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 22:00

Agudelo udligner om lidt..


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/12/21 22:00

Nu kommer Daniele Verde ind og scorer et drømmemål


asroma87
790 indlæg.
d. 13/12/21 22:03

Haha hjørne mål igen

Felix kommer ind nu


TheGladiator
7 indlæg.
d. 13/12/21 22:04

Ibanezzzzz!!! :)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 22:04

Dødbolde er vores bedste våben
Jøsses. Det gør ondt i maven at se Roma i den forfatning. Ved godt vi har karantæner og skader men alligevel bør vi kunne dominere mere hjemme mod miniputterne fra Spezia


ASRMichael
80 indlæg.
d. 13/12/21 22:10

Jaaaah!!! En var situation der gik vores vej :) haha


Romaneren
573 indlæg.
d. 13/12/21 22:11

Jeg vil gerne se noget mere til Bove på den midtbane!


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/12/21 22:12

Kumbulla er fandme på Gyomber niveau. Wow hvor er han dårlig! Den er jo tæt på rødt den der!


asroma87
790 indlæg.
d. 13/12/21 22:12

Så fik klods major Kumbulla gult

Han er bare alt for dårlig teknisk, til at være en ny moderne midterforsvar

Dårlig teknik og langsom. Både i løb og vendinger

Ps god dommer idag


asroma87
790 indlæg.
d. 13/12/21 22:13

SUPER GYAN!!!!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 22:14

Kumbulla burde have fået rødt der!!
Kan ikke tage 3 med en badebold


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 22:17

Den er ikke lukket endnu.
Gode offensive folk de har sat ind og Roma sover…
Advarsel for en skuldertackling
Joke


asroma87
790 indlæg.
d. 13/12/21 22:17

Hahahaha Kumbulla er bare en badebold!


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/12/21 22:18

Hvorfor får han gult? Når vi alligevel også får indkast?


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/12/21 22:24

Hent Kevin Diks til den skide højreback


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 22:29

Flot forsvaret Kumbulla ;)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 22:32

Diks? Okay så dårlig er Karpsdorp altså heller ikke…


Romaneren
573 indlæg.
d. 13/12/21 22:40

Hahaha Gyan totalt overtændt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 22:41

Surt. Ellers godt smadret ind af Felix
Han ser spændende ud!!!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 13/12/21 22:41

Det klikker stadig ikke helt. Angrebet mangler stadig den sidste skarphed i afslutningerne og de rigtige beslutninger i omstillingerne. Midtbanen klikker ikke helt; Veretout har andre opgaver end de offensive løb han ellers er så god til, Cristante ikke den defensive type. Diawara for dårlig og langsom. Kumbulla virkelig ikke særlig god endnu. Karsdorp er ikke god nok offensivt, og heller ikke defensivt for den sags skyld.

Jesus dommer - to forkerte gule kort til Gyan, hvad fanden sker der?


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/12/21 22:41

whaat Gyan... gad stadig godt at vide hvorfor han fik det første gule?


Romaneren
573 indlæg.
d. 13/12/21 22:50

Splid indsats i dag, omend lidt uinspirerende - ikke at score mod Spezia i åbent spil er ikke just imponerende.

Viña virkelig god i første halvleg, Mikhi, Smalling og Ibañez gode hele kampen. Ville ikke blive overrasket hvis en PL-klub a la Arsenal står og vifter med 50 mio euro for Ibañez til sommer. Kumbulla og Karsdorp ender med at få udstillet deres mangler i dag.

Tammy med skarphed havde scoret mindst én i dag. Borja var usynlig.

Medmindre at han er officielt tilbage i kridthuset hos Mou, så forstår jeg ikke, at det er Diawara, der kommer på banen efter en times tid i stedet for Bove eller Darboe.

Atalanta venter, og jeg tør ikke håbe på meget andet end en uafgjort…


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/12/21 22:53

Vi får røvfuld i Bergamo. De har lige slået Napoli og Juventus ude. Kan ikke se at vi kan true dem desværre.
Men jeg har før taget fejl ;)


Seneste Nyheder

Roma v Cagliari
(16/01/22) 48 0


Roma v Juventus
(09/01/22) 87 2


Milan - Roma
(06/01/22) 85 0


Roma v Sampdoria
(22/12/21) 24 0


Atalanta v Roma
(18/12/21) 62 0


Roma v Spezia
(13/12/21) 40 0


CSKA-Sofia - Roma
(09/12/21) 14 0


Roma - Inter
(04/12/21) 26 0


Bologna v Roma
(01/12/21) 41 0


Roma v Torino
(28/11/21) 43 0