Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Torino

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 28/11/21 16:23 af Tottithorsen

2 sejre i træk. 2-0 ude over Genoa takket være unge Felix og forleden 4-0 over Zorya i Conference League giver fornyet tro på tingene i hovedstadsklubben AS Roma

Torino har været fornuftige indtil videre og ligger midt i tabellen. Deres udfordring indtil nu er deres hysterisk ringe præstationer på udebane. Langt de fleste point bliver hentet hjemme
men det skal jo vende før eller siden. Lad det blive siden og ikke idag

Roma er presset på midtbanen med karantæne til Veretout og Cristante og Villar er fortsat ude pga Covid-19 så enten stiller vi med Mancini eller Darboe ved siden af Pellegrini

Patricio
Mancini Kumbulla Ibanez
Karpsdorp Darboe Pellegrini SES
Mikhitarian
Shumorudov Abraham






43 kommentarer


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 28/11/21 17:50

Ser ud til, at de bliver Diawara, Pelle og Miki på midtbanen idag. Synes det er fornuftigt, i de par kampe Darboe har spillet, har han virket utroligt usikker og umoden.

Men det er da godt nok surt, at Villar er ude, nu hvor han endelig kunne få en chance, for at bevise sit værd.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/11/21 18:12

Mourinho passivitet. Alle mand bag bolden


Sund
2 indlæg.
d. 28/11/21 18:20

Vi er godt nok ramt på den midtbane..

Hvad med den unge Bovo, han må snart være den næste i spil til midtbanen


Sund
2 indlæg.
d. 28/11/21 18:21

Elsker at vi har fart og fysik oppe foran, nu skal de bare fodres med bolde


Sofus
1910 indlæg.
d. 28/11/21 18:23

Ærgerligt med LP. Vi er godt nok amputerede på midten. Havde været fedt at se Gyan, men mon ikke han kommer ind senere?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/11/21 18:31

Ja vi er ramt på midten men behøver vi spille så mega defensivt? Jeg sidder allerede og zapper på mit tv. Vi har aldrig bolden


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/11/21 18:31

Der ser farligt ud defensivt, når Mikhi og Perez er mændene der står lige foran forsvaret. Der er ikke meget fysik i de to - og så er det formentlig ikke en position, de har specielt meget erfaring på. Så har vi selvfølgelig også Diawara der, men han er jo ikke just en mand, der er blevet stolet på.


Sofus
1910 indlæg.
d. 28/11/21 18:32

Det virker næsten til vi er undertal med den her 5-3-2 formation...

[Rettet af: Sofus - 28/11/2021 - 18:32]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/11/21 18:33

Mou skulle have sat Kumbulla ind for LP og rykke Mancini op på midtbanen
Håbløst det han har gang i - Peres på central midt?


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/11/21 18:36

TAMMY!!! JA tak


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 28/11/21 18:37

Sådan Tammy!!

Det har ellers set underligt passivt ud indtil nu, især set i lyset af de to seneste kampe, hvor vi har domineret klart. Men okay, også mod dårligere modstandere..


Sofus
1910 indlæg.
d. 28/11/21 18:37

Yessss!!!!


Sofus
1910 indlæg.
d. 28/11/21 18:37

Yessss!!!!


Sund
2 indlæg.
d. 28/11/21 18:38

Enig Tottithorsen, ind med Kumbulla og frem med Mancini.
Han gjorde det fremragende sidst han blev rykket frem


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/11/21 18:39

Straffe til ElSha!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/11/21 18:43

Clear and obvious tager 3 minutter at tjekke


Sofus
1910 indlæg.
d. 28/11/21 18:44

Jeg er så fucking træt af, at nogen var-beslutninger skal tage så lang tid. Hvis det er så svært at finde ud af, så lad dog være med at omdømme den. Hold det nu til de klokkeklare beslutninger!

Der er vel gået 4-5 minutter nu??!


Sofus
1910 indlæg.
d. 28/11/21 18:45

Tager jo også alt momentum ud af Romas spil. Vi har lige fået hul. Det er pinligt det her


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/11/21 18:46

Vanvittigt lang tid at bruge på dét. Og med vores spil i denne halvleg havde 2-0 godt nok været et godt udbytte.

Nå - jeg synes sgu at Zaniolo bedre viser sit værd centralt, ligesom i Zorya-kampen. Det er godt at se!


MURO
550 indlæg.
d. 28/11/21 18:47

Amatører! der er vist en dommer mere, der skal en tur ned til serie B sammen med Maresca!

[Rettet af: MURO - 28/11/2021 - 18:47]


ASRMichael
80 indlæg.
d. 28/11/21 18:48

Nogen der har set billederne om der var offside???


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/11/21 18:54

Abrahams storetå-negl var offside desværre


TheGladiator
7 indlæg.
d. 28/11/21 18:59

Juve havde fået det straffe...


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/11/21 19:02

Uanset hvad - vi har ikke rigtig for alvor indkasseret de store chancer, selvom Torino får lov til at spille småspil 5-10 meter uden for vores felt. Og Tammy har scoret et knivskarpt angribermål mod et godt forsvar. Det er svært at klage over! ElSha, Zaniolo, Tammy og forsvaret gode - Perez også med en fin tur. Midtbanen eksisterer næsten ikke, men det går tydeligvis okay så længe der bare er kvalitet foran og bagved.


TheGladiator
7 indlæg.
d. 28/11/21 19:02

Jeg synes det er sexet at se zaniolo og Abraham på toppen, de supplere hinanden godt og er dejligt aggresive


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/11/21 19:24

Milan havde også fået det straffe


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/11/21 19:29

Smalling har været god indtil videre!


Sofus
1910 indlæg.
d. 28/11/21 19:30

Det har godt nok været det længste kvarter fodbold jeg har set i lang tid. Gaaaab, hvor er det kedeligt


MURO
550 indlæg.
d. 28/11/21 19:31

Nu vil vi gerne se Felix Afena-Gyan! :)


Sund
2 indlæg.
d. 28/11/21 19:33

Ud med Zaniolo og ind med Gyan.

Inden han trækker et rødt kort - han ser frustreret ud i dag


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/11/21 19:34

Bove ind for Diawara, Felix ind for ElSha, Eldor ind for Zaniolo, så tror jeg vi får en pind mere!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/11/21 19:40

Synes Zaniolo er bedre på kanten - han har brug for rum at løbe i men han arbejder sikkert ikke nok defensivt


asroma87
790 indlæg.
d. 28/11/21 19:44

Godt det ikke er 20.45 kampen. Så var jeg fandme faldet i søvn

Hold kæft en kedelig omgang lortebold

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/11/21 19:45

Sanabria - shit


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/11/21 19:52

72 timer siden sidste kamp, 84 minutter spillet, ikke én eneste udskiftning… Han kører gutterne hårdt, den gode Mou! Kom så de sidste 5 minutter


asroma87
790 indlæg.
d. 28/11/21 20:02

Felix laver 2 mål og er ikke med de 2 næste kampe, Mourinho hjerneblødning!

Zaniolo har seriøst en klam attitude, det helt vildt! Tror han at han er Totti eller hvad? Han er bare en lille dreng! Spil dog bolden noget mere og lad være med at smid dig hele tiden! Klamme møg unge

God dommer ellers for en gangs skyld!

Haha Kumbulla ind, Kumbulla gult! Shit han er stor og klodset


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/11/21 20:03

KLASSE indhop af Kumbulla. 120 sek på banen og et totalt oversatset gult kort :D


Sofus
1910 indlæg.
d. 28/11/21 20:03

Ja Zaniolo falder alt for meget, men snak nu pænt og vær glad for de tre point.

God søndag - forza Roma :)

1

[Rettet af: Sofus - 28/11/2021 - 20:03]


asroma87
790 indlæg.
d. 28/11/21 20:06

FORZA ROMA!!!! Bologna venter onsdag

Håber at se Felix


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/11/21 20:07

Klasse sejr, hvis man kigger på lazarettet og karantænelisten. Vi slipper igennem kampen uden en reel midtbane - og havde Tammy scoret på det straffespark, vi endte med ikke at få, så havde man jo aldrig været usikker på resultatet.

Synes Zaniolo får for meget røv herinde for sin kamp i dag, han er strålende - og imo langt bedre centralt end ude på kanten. Og det her forsvar, Mancini-Smalling-Ibanez var på højt niveau i dag.

3 sejre i streg uden at lukke mål ind - og 34% boldbesiddelse i dag… Velkommen til Mourinhoball!

Grazie Roma!

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/11/21 20:27

Enig. Grim men vigtig sejr
Iflg “WhoScored” havde vi kuglen 31% og Zaniolo fik næstlavest karakter


asroma87
790 indlæg.
d. 28/11/21 20:40

Helt enig med at Zaniolo skal have så lav en karakter! Han er total selvisk og spiller næsten kun solo. Han smider sig og piver konstant. Han prøver nogle gange at tage bolden og så drible hele Torino holdet på egen hånd. Det er der altså kun 1 spiller i verden der kan / kunne og han er argentiner og løber rundt og spiller fodbold i Paris.

Jeg synes det kunne være spændende på onsdag, at se Felix og Tammy på toppen. Så kan Zaniolo få en tude pause på bænken.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/11/21 21:15

Zaniolo forstår ikke at aflevere bolden. Flere oplagte angreb idag hvor han ikke spiller en medspiller helt fri.
Synes han gjorde det okay idag men absolut plads til forbedring 👍


Seneste Nyheder

Conference League Finalen 2022 i Danmark
(17/05/22) 22 3


Roma - Venezia
(14/05/22) 17 0


Fiorentina - Roma
(09/05/22) 34 1


Conference League Finalen 2022
(07/05/22) 0


Conference League: Leicester vs. Roma
(26/04/22) 29 0


Inter v Roma
(23/04/22) 39 1


Conference League: Roma-Bodø
(14/04/22) 40 0


Roma - Salernitana
(10/04/22) 44 0


Bodø/Glimt - AS Roma
(07/04/22) 47 1


Sampdoria v Roma
(03/04/22) 13 0