Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Milan

Roma - Palermo (nærkamp)

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 31/10/21 15:14 af Tottithorsen

Rækkens nr 2 gæster rækkens nr 4
Roma møder Milan i et topbrag hvor der trods de få pladsers forskel er hele 9 point mellem mandskaberne
Et Milan hold som spillemæssigt ikke imponerer men henter tre point i kampene og et Roma hold som svinger lidt i kvalitet
Roma møder op med en 2-1 sejr over Cagliari og skal forsøge st vende de mange kedelige resultater når det drejer sig om en modstander fra top6…

Mourinho stiller med sine 11 faste

Patricio
Karpsdorp Mancini Ibanez Viná
Veretout Cristante
Zaniolo Pellegrini Mikhitarian
Abraham






63 kommentarer


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 18:24

Håber Mhiki får en pause.

Idag SKAL vi vinde, hvis vi skal vise at vi kan være med i toppen!

Håber Tammy får hul på bylden idag, det fortjener han.



Romaneren
1506 indlæg.
d. 31/10/21 20:33

Tammy løber og kæmper virkelig godt - men til den pris, så er det også på tide, at han begynder at score nogle mål. Ham og Ibanez har lige mange mål i Serie A på kontoen, og det skal der gøres noget ved. I aften er en kærkommen mulighed.

Forsvaret skal holde niveau i dag - og så skal offensiven til at klikke. Ellers bliver det ikke til 3 point i aften. Men det tror jeg også godt kan lade sig gøre. Zlatan og en meget ustabil Leao skal lukkes effektivt ned, så er de altså ikke vildt farlige, nu hvor Rebic ikke er med og Diaz kun er på bænken. Saelemakers og Krunic må sgu ikke køre os rundt.

God kamp!


Arsi
682 indlæg.
d. 31/10/21 20:36

Kritisk med Pellegrini.. han ligner en der fik et slag på knæet til opvarmningen… vi må håbe de kan fikse ham op!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 20:57

Zaniolo. For mange gule kort. For få mål
Sjovt at han får gult når det normalt er tilladt nærmest at save hinanden over i de første 10 minutter


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 21:00

Er det kun mig eller er vi helt væk???


Romaneren
1506 indlæg.
d. 31/10/21 21:03

Gode gennembrud fra både Karsdorp og Vina, og det er vist tæt på at være det positive, der har været at sige indtil videre. Synes nu ikke vi er HELT væk - bortset fra Zaniolos dårlige heading og så den chance, hvor Kessie ven næsten har frit mål...


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 21:12

De sidder løst de gule kort! Slap af mand



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 21:12

Ja når Roma begår frispark.
Marescas mission er at give rødt til os


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 21:13

Hvad fanden laver Patricio


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 21:14

Same Old story


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 21:16

Veretout er da helt væk


Romaneren
1506 indlæg.
d. 31/10/21 21:17

Han har bare klasse, Zlatan, også selvom han ikke kan løbe længere. Patricio ser dog dum ud.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 21:17

Milan har et klart koncept.
Kan slet ikke få øje på hvad vi vil??
Latterligt at se på så defensivt vi står og er afventende
Kæft hvor er det trist at se på. Vi forsøger jo ikke engang. Mourinho dinosaur taktik

[Rettet af: Tottithorsen - 31/10/2021 - 21:24]



Romaneren
1506 indlæg.
d. 31/10/21 21:37

Pele, Cristante og Zaniolo godkendt - Mikhi med endnu en bleg indsats, Tammy usynlig, Veretout skidt, Patrico ringe på frisparket men ellers okay.

Hvor blev de dér overlappende backs fra de første 10 minutter af???

Maresca fløjter godt nok også den her kamp i småstykker.

Hvis jeg skulle komme med et frækt bud, så ville jeg faktisk tro, at Carles Peres kunne gøre nogle ting over for Calabria. Mikhi kan i hvert fald ikke, så vi kan ligeså godt forsøge!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 21:39

Vi vinder ikke hvis vi fortsætter med at stå tilbage og vente på dem. Det er patetisk at se på. Kan sgu ikke passe at vi ikke givet det chancen. Rystende så defensivt vi spiller
Vågn op Mourinho


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 31/10/21 21:43

Vi er statister i store dele af kampen, heldige med kun at være bagud med 1.

Flere der ser trætte og lettere modløse ud.

Lad os nu se, om ikke vi kan få skubbet lidt gang i tingene i 2. halvleg, men spørgsmålet ligger unægtelig og rumsterer, om Mou har det der skal til længere, ift den type bold der bliver spillet idag? Det har han ikke haft i de seneste mange klubber han har været i og han ligner ikke en, der hverken kan -eller måske snarere vil- ændre på det..


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 21:50

Mou er færdig inden sæsonen er omme. Hent De Zerbi hjem fra Ukraine


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 22:00

Så fik maresca dømt sit straffe. Fuck det er tyndt. Milan får alt


TheGladiator
230 indlæg.
d. 31/10/21 22:01

Hvorfor er dommerne så tydeligt mod os hver gang?



asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 22:01

Dømmer han imod video dommmerne???


AndersRoma
998 indlæg.
d. 31/10/21 22:02

Fuck Maresca


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 22:02

Pinligt


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 22:04

Hvorfor sætter Mourinho også ham ghaneseren ind og ikke El Shara?

Vi bliver kørt rundt af Zlatan olding


Romaneren
1506 indlæg.
d. 31/10/21 22:06

Vi er ringe, men den dér situation, den er 100% på Maresca. Ikke straffe.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 22:06

Ja Zlatan har leget med os. Vi er milevidt fra dem idag. Puha det ender med rødt idag.
Maresca var været pinlig. Han er nok bange for at det ville give problemer at han er fra Napoli



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 22:07

Og med det Abraham viser idag er det lige før jeg savner Dzeko

1

TheGladiator
230 indlæg.
d. 31/10/21 22:08

Endnu en italiensk lorte dommer som gang på gang går i mod os... men vi er håbløse...


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 22:10

Tammy ud! Mourinho er fuldstændig bims i hovedet


AndersRoma
998 indlæg.
d. 31/10/21 22:11

Tammy er elendig


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 22:12

Hahahahahahaah Maresca!!!!!!!! De italienske dommere er fuldstændig tossede i hovedet!


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 22:13

AndersRoma: hahahahahha Tammy er faktisk mega dårlig



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 22:13

Hurra. Men om 3 min giver han Zaniolo sit 2. gule!!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 22:16

11 mod 10 uden en angriber på banen


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 22:17

Bare rolig vi har ham der ghaneseren

Ellers er det ind med Mourinho på toppen!!!!!

[Rettet af: asroma87 - 31/10/2021 - 22:19]


Romaneren
1506 indlæg.
d. 31/10/21 22:18

Tammy har været fuldstændig væk, det er ikke en dum idé at pille ham ud - det er måske bare lidt pudsigt, at man ikke kyler Eldor ind i stedet for ElSha


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 22:20

Ja savner sku helt Eldor


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 22:22

Så dårlig var Mayoral sgu heller ikke…..

Nå men der er altid næste sæson



TheGladiator
230 indlæg.
d. 31/10/21 22:24

Synes ikke eldor har bidraget med noget de gange han har spillet, han er piv ringe, ligesom størstedelen af vores hold


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 22:26

Det er bare ren cirkus bold det vi spiller! Ingen aner hvad der foregår

Og der bliver lavet de mærkeligste indskiftninger


TheGladiator
230 indlæg.
d. 31/10/21 22:32

Kæft man savner dagene før monchi... vores hold er pinligt


TheGladiator
230 indlæg.
d. 31/10/21 22:34

Og vi skal sikkert snart ud og finde en ny træner igen igen igeeeen ZzzZzzZz


Sofus
3087 indlæg.
d. 31/10/21 22:34

Hvor er det langt ude at vi har bolden så meget og får så lidt ud af det. Det ligner, at vi nærmest bare kan spadsere igennem og så alligevel KUN vælger at hakke til den fra 25 meter.

[Rettet af: Sofus - 31/10/2021 - 22:34]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 22:35

Mangler kun et langskud fra Patricio før vi har pladen fuld…

2


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 22:36

Citerer Mads Junker i pausen:

“Mourinho er fyret inden jul”

Vi skal have ansat Spalletti eller Sarri! Mourinho er færdig

[Rettet af: asroma87 - 31/10/2021 - 22:37]


Romaneren
1506 indlæg.
d. 31/10/21 22:40

Så er der 3 minutter til at skabe noget voldsomt ufortjent!!!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 22:44

Kjær rammer Pellegrini ligeså meget som Ibanez ramte Zlatan


asroma87
3064 indlæg.
d. 31/10/21 22:44

Hahahahaha fuck vi er blevet en mærkelig klub mand! Sikke et cirkus

Mourinho er seriøst sindssyg i hovedet! Prøv og tjek ham ud nede på sidelinjen. Han er seriøst fuldstændig brændt af!


asromadk
3631 indlæg.
d. 31/10/21 22:47

Pinligt.
Primært Mourinho. Hans taktik, visioner og mandskabsbehandling.
Skidt at man får målet og et par gode minutter, for så kan Mou gemme sig bag dommer præstationen.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 31/10/21 22:47

Ja, Mou har tabt småkagerne, i en voldsommere grad end jeg nogensinde har oplevet det.

Ligner lidt, at vi bliver snydt for et straffe, men det skal ikke være nogen undskyldning, det hér cirkus fungerer simpelthen ikke..



asromadk
3631 indlæg.
d. 31/10/21 22:50

Alt handler om ens selv idag. Intet handler om dommeren.

LP7 er sku også skidt synes jeg. Kommer aldrig til at forstå ham på offensiv midt. Han burde spille længere tilbage på banen og tage større ansvar for at være en spilfordeler frem for en der håber at blive topscorer.


Sofus
3087 indlæg.
d. 31/10/21 22:52

Synes I har urealistisk høje forventninger. Vores spillermateriale er bare ikke godt nok, men alligevel kunne vi have fået ét point og næsten tre med lidt mere held og en stærkere dommerpræstation. Maresca havde en kæmpe off-day.

De sidste 20 minutter sidder vi jo fuldstændig på dem og skulle have scoret masser gange. At de hakker til den helt frustreret er ikke Mourinhos skyld.

Slå nu noget koldt vand i blodet og giv det tid for én gangs skyld.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 31/10/21 22:53

Den kom for sent, den reducering - vildt at vi ikke kan skabe et mål på de 20 minutter, hvor Milan lader os spille alt ned mod dem. Der er ikke straffe på 2-0-målet, og det er jo bare sort uheld - omvendt havde vi nok fortjent at være bagud med to.

Kjær er satanedme god - og Maresca med en skrækkelig indsats, fyldt med fejlkendelser, kort til højre og venstre og har ingenlunde styr på kampen.

Hvis Roma var mit FM-save, så var jeg nok begyndt at blive ærgerlig over at jeg havde brugt 40 mio euro på en ny stjerneangriber i stedet for at beholde min 35-årige bosnier, der var garant for 10 mål om året... De penge kunne man godt ha' brugt på at tilbyde boksen i løn til 2-3 af Brozovic/Zakaria/Insigne/Belotti/Freuler/Kessie/Kramaric her til januar.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31/10/21 22:54

Min anke idag er den defensive stil. Vi er bagud og står pg venter på Milan og vil spille på kontra.

Spændende om Mou tør stille med reserverne mod vores norske venner på torsdag


DeRossi16
515 indlæg.
d. 31/10/21 22:57

Jeg har lyst til at ytrer frustrationer som jer andre. Mod dommeren, spillernes manglende effektivitet (og mod kommentatoren, som jeg synes lykkes at farve jer).

MEN - vi møder det mest vindende hold. De scorer på 2 dødbolde, og spiller sig i min optik ikke frem til andet?

Mourinho er manden. Han mangler en trup, og bliver forhåbentlig tilføjet en offensiv og en central midt mere til januar.
Ibanez og Mancini spiller virkelig godt…

Vores udfordring er klart det offensive. Vi mangler en vision - og noget farligt spil. Hvordan skal Tammy spilles? Jeg ved det ikke helt.

Vi er i en opbygningsfase, har spillet mange kampe på kort tid, og mod stærke hold.

I 2022 har vi stærkere spillere, spinazzola tilbage og forhåbentlig mere af Mourinhos spil implementeret. Vores svaghed de sidste rigtig mange år har været defensiven. Den synes jeg er solid nu.


Nu har vi venezia, Bologna, torino og Genoa. 4 langt mere overskuelige kampe end Juve, Napoli, Milan og Cagliari.

Igen - opbygningsfase! Støt holdet, gutter.

Forza roma!

4

Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 31/10/21 23:02

Jeg havde ikke nødvendigvis forventniger om en sejr, men om et hold der, på et corona-udsolgt olimpico, ville vise noget mere vilje og gejst fra første fløjt.

Hvis du fortæller dine spillere, som i øvrigt forventer at være med i toppen af tabellen, at de skal gå ud og forvare en 0-0 hjem på hjemmebane, mod en af rivalerne, så bliver de demotiverede og frustrerede.

Sådan har det været under Mou, så langt tilbage jeg kan huske efterhånden, derfor bliver det bare også så meget desto sværere, at tro på han vil ændre sig.

Det er jo på ingen måder ensbetydende med, at jeg ikke håber det, men hvorfor er det så ikke sket for længe siden, i Real, United, Tottenham….?

1


asroma87
3064 indlæg.
d. 01/11/21 11:05

Nu har jeg sovet lidt på kampen i går og mener helt klart som mange skriver, at det tager tid og vi er i en genopbygnings fase.

Truppen er utroligt tynd og mange spillere er ikke gode nok.

Mourinho har haft en effekt på den ene eller anden måde, om den er positiv eller negativ, kan jeg ikke vurdere nu.

Det vi kan vurdere nu, 11 kampe inde i sæsonen er at vi pt ligger nummer 4 a point med Atalante på 5 pladsen. Det i sig selv er flot med den tynde trup.

Defensiven er helt klart forbedret. Vi har pt lukket 12 mål ind, det samme som Inter. Kun Torino (11), Milan (10) og Napoli (3) har lukket færre mål ind end os. Hvor i sidste sæson mener jeg at vi havde det dårligste forsvar af alle top 7 eller 8 holdende.

Nu skal offensiven så optimeres. Synes faktisk tit Zaniolo hæmmer vores spil, det samme gør Mhiki. Det kunne måske give et friskt pust at få El Shara og Carlos Perez til at starte de næste par kampe.

Og så skal vi have hentet en backup højreback ind i januar og en ny central midt.

[Rettet af: asroma87 - 01/11/2021 - 11:15]


Romaneren
1506 indlæg.
d. 01/11/21 12:20

Enig i, at det heller ikke ser så sort ud. Vi ligger nummer 4 i Serie A - og det må jo være det ultimative mål at kvalificere os til CL. Hvis det er tilfældet, når sæsonen er slut, så kan man på ingen måde tillade sig at være utilfreds. Hvis nogen havde glemt det, så ligger vi altså og roder rundt i Conference League i øjeblikket, hvor vi endda får læsterlige klø, når vores reserver møder et tophold i Norge. Det ville klæde os at hive flere point ud af kampene mod de store, men om ikke andet var indsatsen godkendt i kampene mod Juve og Napoli. Og jeg er dybest set ligeglad med, hvordan pointene kommer hjem - hvis bare vi ender i top 4, når sæsonen er slut, så synes jeg at det er vanvittigt godt gået.

Truppen ER tynd, men jeg synes også godt, at man kan have et argument i, at Mourinho selv har været med til at gøre den tyndere ved at få så lidt ud af Borja, Villar og Diawara. Til gengæld synes jeg, at det er friskt at turde spille et talent som Gyan, give ham nogle kilometer i benene og på den måde gøre sin trup bredere.

Men altså, vi blev 7'er sidste sæson og lige nu ligger vi 4 - i en trup hvor dødvægten endda stadig ikke er blevet aflastet endnu, og vel egentlig bare er blevet tre spillere større. Nu står vi vel i en situation, hvor både Santon, Fazio, Borja, Villar og Diawara er dyrt, ubrugeligt fyld, som vores træner ikke vil spille.


asromadk
3631 indlæg.
d. 01/11/21 13:48

Jeg er og bliver på team "lad os nu give en træner 5 år og se hvad der sker".

Men det er illusorisk at tro, at Mourinho har skabt et AS Roma, hvor han død og pine 'må arbejder med det han har - 11-13 spillere' - eller hvordan han også selv for det til at lyde. Der er flere spillere, som han burde kunne få noget mere ud af.

Men sådan har det alle dage været. I hvilken klub, har han ikke ment, at det manglende succes først og fremmest var pga. får dårlige spillere?

Mourinho arbejder med en stringent taktik, som han ikke undviger fra. Den er destruktiv - og der er en grund til at man sjældent scorer tidligt i kampene = første prioritet for Mou er alle dage at beskytte det ene point man har når kampen fløjtest i gang.

Siden han forlod Porto, har dette være Mourinhos "geni streg". En taktik der i min optik baserer sig på at holde nullet - og så vinde 1-0 på individuel klasse, som han i lange perioder har kunne købe sig til med en afgrundsdyb tegnebog til rådighed.

Med tiden har han været i stand til at gøre dette til en meget succesfuld opskrift - men tiden er løbet fra det i min optik.

Han har alle dage brokket sig over sin trup - og generelt ikke været i stand til at tilpasse sin taktik den trup han nu engang har til rådighed.

Det komiske er, at intet har ændret sig i mange, mange år. Taktikken er den samme. Spillerne har været endnu bedre end de er nu, men aldrig gode nok.
Se lige de første klip her - og nej det er ikke Roma-Milan fra i går.

I selvsamme artikel, synes jeg der er en anden sjov ting. Læs afsnittet om Tuanzebe/Ander Herrera, som netop er forklaringen på hvorfor han ikke kan bruge Villar til noget (og hvorfor Villar ikke kan bruge Mou til noget).

Mourinho har ikke noget behov for at være på proaktivt på bolden. Han ønsker ikke at styre kampene, men maksimalt at kontrollere dem.

Og så de famøse langskud - det er hans måde at løse det på. Fokus på at få afsluttet angrebene, frem for at rulle et offensivt program ud.

Husker tydeligt en gammel ungdomstræner fortælle mit hold vigtigheden af at få afsluttet angrebene: hellere skyd lortet ud af stadion end miste bolden.

Og selvom at jeg er enig i princippet i det - så må det jo aldrig medføre at man helt holder op med at spille fodbold på sidste tredjedel af banen. Afslutningerne har taget overhånd - som om spillere som LP7 og Zaniolo nærmest lukker øjnene og stopper med at tænke fodbold der vil noget?


Nå, men det bliver alt sammen spændende. For ja, man ligger fint til i ligaen ift. top 4. Og der er også få, gode momenter (og Mourinho der vel er gået all in på Gyan? - det giver da et eller andet nyt til retten, Mou kokkerer).

Jeg har stadig svært ved at se hvordan det skal lykkes, med mindre Mourinho har fået lovning på en mængde penge jeg ikke helt kan se hvor skulle komme fra?

1

[Rettet af: asromadk - 01/11/2021 - 13:51]


asroma87
3064 indlæg.
d. 01/11/21 14:18

Hahahaha arr Mou har da udviklet sig i forhold til de forskellige eksempler i linket men fuck det er stadig sjov læsning!

Tror Mourinho må være / var indbegrebet af anti fodbold. Men hold da op et skod hold han havde i United.

Synes da ikke det er så slemt længere når Roma spiller. Dog havde en offensiv træner med et godt presspil være at foretrække.


Sofus
3087 indlæg.
d. 01/11/21 14:29

Helt fair at du ikke er pro-Mourinho @asromadk, men den “artikel” er altså svær at tage seriøs. En sofaanalyse, af en fuldstændig ligegyldig kamp mod Tottenham, hvor ligaen allerede er afgjort, og han deraf sparer til Europa League-finalen.

En kamp som United i øvrigt vinder 2-0 (med en scoring i det 18. Minut) og hvor Ander Herrera starter og bliver man of the match - bare lige for at følge op på den del.


Synes Pellegrini har været god, faktisk vores suverænt bedste - også i det opbyggende spil og på den sidste tredje del. Han tager så mange løb og ligger så mange gode pasninger - og ja! Han skyder også meget og til tider for meget, men han har også scoret mange mål og nogen gange skal man fandme hakke til den. Jeg synes lige netop at han, ikke er en af dem som bare skyder i blinde.

Kan til dels give dig ret med Zaniolo, som til tider vil for meget og bliver utålmodig. Men så sent som i går, lavede han to fantastiske afleveringer og har to-tre giftige hovedstød inden for 5 minutter, hvor vi skal have meget mere ud af det.





asromadk
3631 indlæg.
d. 01/11/21 14:35

Det ved jeg sku ikke - taktisk er han vel også den han er.

Skod hold? Det var ikke en vanvittig trup, men så dårlig var den heller ikke. Det var Mourinho der først gjorde den dårlig, og så gjorde han den offentligt i medierne endnu værre.

Hans bænk i den nævnte kamp var imo med følgende (der var altid lidt godt at arbejde med...)
Rashford (19 år)
Ander Herrera
Mkhitaryan
Mitchell
Darmian
McTominay (19 år).

Så tror jeg du skal se bedre efter - for det er den samme mand til mand samt passive tilgang. En gang Tammy og i særdelshed Zaniolo og en gang imellem Veretout giver lidt en gang i mellem i presset, men hold øje med hvordan de så pludselig opdager, at de er ude af formation og skynder sig tilbage og dække af.

Mourinho har også flere gange været ude og udtale sig i vigtigheden i at Zaniolo bliver bedre defensivt - så han kan støtte op omkring sin back.

Det er netop ikke lige i Mourinhos DNA at beskrive hvordan Karsdorp skal blive bedre til at skabe et relevant slutprodukt, så han kan støtte op og gøre sin kant og angriber farlig.












asromadk
3631 indlæg.
d. 01/11/21 14:59

Hej Sofus,
Så har du misforstået - jeg er hverken for eller imod Mourinho - vi finder næppe en bedre træner lige pt.'

Mht artiklen så er det selvfølgelig i den sjovere kategori - og du fremhæver jo selv, det virker, de vandt finalen.

Så på den måde alt godt - resultater, er hvad man får med Mourinho. Men det ville også være lidt skævt at tale hans tid i United op til en kanon tid ? EL eller ej.

Dybt uenig i LP7, men det er fordi jeg bare aldrig har set ham som en åbenlys OMC. han ville til gengæld være giftig som boks til boks spiller bag en ægte trequartista. Det er lidt det samme problem jeg havde med Florenzi som kant - der er et eller andet, som ikke helt klikker for mig. Sjovt nok har jeg altid følt Florenzi også skulle have haft for at spille mere centralt. Men dén omskoling skulle nok have været sket som ung seniorspiller.

Den her sæson skal nok gå. Føler mig ret sikker på at man overrasker set over hele sæsonen. Jeg forudser en 3.plads.

Og så kommer det hele til at stå og falde på, hvordan i Friedkin ønsker at agere på transfermarkedet.
- er man færdig med at være en sælgende klub, der ikke "kan" sige nej, når de ægte topklubber står klar med pengeposen?
(man har ikke råd til at miste sine bærende kræfter, hvis Mourinho skal have succes)

- er man i stand til at finde midlerne til at hente færdigproducerede spillere i deres bedste alder?
(i hvilken verden er det man pludslig nu er i stand til at hente sådan en som Zakaria, når først City eller en anden klub byder sig til?)

Man håber - nej hvor man håber, at Mourinho får sat en trup sammen, som kan tage mesterskabet næste år. For har svært ved at se ham orke rode rundt med AS Roma i flere år, hvis ikke det allerede i 2.sæson ser lovende ud.


asromadk
3631 indlæg.
d. 01/11/21 16:13

I forhold til Mou som træner, så er det sjovt at genlæse det her indlæg. Lagt, men godt.

Mange fine pointer og gennemgang af de tidligere trænere. Min pointe med at bashe lidt på Mourinho (det er i højere grad klubben, jeg basher på), bunder i netop det som artiklen også er inde på. Er man klar til at understøtte det økonomisk? Hvis ikke, så er det dømt til at fejl, da Mourinho-bold kræver en helt særlig type spiller + individuel kvalitet i front, som klubben næppe kommer til at købe.


Seneste Nyheder

AS Roma - Sassuolo
(17/03/24) 23 0


EL: Brighton - AS Roma
(14/03/24) 33 0


Fiorentina - AS Roma
(10/03/24) 72 0


Europa League: AS Roma vs. Brighton
(07/03/24) 14 0


Monza - Roma
(01/03/24) 32 0


Roma vs Torino
(26/02/24) 36 0


EL: Roma - Feyenoord
(22/02/24) 38 1


Frosinone vs AS Roma
(18/02/24) 32 0


EL: Feyenoord vs Rom
(14/02/24) 1


Optakt: AS Roma vs. Inter
(09/02/24) 17 0


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma