Login
Glemt password Opret bruger

Lazio v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 26/09/21 15:59 af Tottithorsen

Whats more to say??
Lazio v Roma
Sarri v Mourinho
Immobile v Abraham
Biancoleste v giallorossi

Drama venter

Forventet startopstilling

Patricio
Karpsdorp Mancini Ibanez Viná
Cristante Veretout
Zaniolo Mikhitarian El Sharaawy
Abraham

For første gang i et halvt århundrede stilles der op uden
ægte Romer i startopstillingen






52 kommentarer


DeRossi16
350 indlæg.
d. 26/09/21 17:56

Shit og fuck hvor er det en vigtig kamp! Jeg ryster som et espeløv!

En sejr her vil seriøst se godt ud og motivere endnu mere!!

VOGLIO SOLO STAR CON TE!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26/09/21 18:03

Det bliver interessant at se, hvor vi rent faktisk står, rent styrkemæssigt. De seneste par kampe har ikke set for gode ud, men det skal vi forhåbentlig ikke lægge alt for meget i..


Sund
2 indlæg.
d. 26/09/21 18:06

Spændende og se om Cristante kan højne niveauet lidt efter at have fået anførerbindet


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 18:12

Flot - hvordan fanden kan han ligge helt fri midt for mål????


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 18:13

Flot dækket op af Mancini! God ide at lade deres farligste boks til boks spiller løbe helt udækket ind i vores felt

God start


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 18:13

Sund: Mancini er anfører


Sund
2 indlæg.
d. 26/09/21 18:14

Åh havde set forkert.. Så er vi i gang :-(

1

asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 18:18

Havde vi nu spillet 4-3-3 som Lazio, så kunne 6eren have faldet med ned og dækket Milinkovic ved målet.

Ligesom Lucas dækker Mhiki

[Rettet af: asroma87 - 26/09/2021 - 18:19]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 18:19

Lazio har desværre langt mere kreativitet end vi har. Alberto, Andersson, Savic mv
Vi har Zaniolo som er på 60%!!

Ser ikke godt ud


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 18:21

Endnu engang Mancini…

Ind med Smalling


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26/09/21 18:22

Det kan blive rigtigt grimt det her..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 18:22

6-0 rødt til Zaniolo Mancini og Ibanez


Sund
2 indlæg.
d. 26/09/21 18:23

Tror også den bliver grim..

Der er INGEN der er opsat på den her kamp. Har de glemt hvad et derby betyder?

Vanvittig ringe markering, hvad fanden laver Cristante ved bare at stoppe op og pege på Pedro?


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 18:25

Cristante er og bliver bare ALT for dårlig! Jeg har sagt det i flere år nu


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26/09/21 18:28

Puha, dommeren fløjter lidt for hurtigt der.

Men deres forsvar er altså heller ikke top notch, vi burde kunne skabe nogle chancer. Savner bare, at der er en/nogen, som går ind og tager ansvar og skælder ud. Det er vel nærmest kun Patricio, som viser lidt lidenskab?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 18:33

Mænd mod drenge! Tragisk at se på
Vi ser skræmte ud…


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 18:33

Det kunne være sjovt at se hvordan kampen var gået, hvis Smalling havde spillet i stedet for Mancini og Villar i stedet for Cristante


Sund
2 indlæg.
d. 26/09/21 18:40

Fatter ikke at Mhiki bliver ved med at starte inde, han har været uduelig hele sæsonen. Hvad med at give Perez chancen som i det mindste har vist lidt


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 18:42

Helt enig! Og så Zaniolo ind som 10er

Spillede Zaniolo ikke også bedst som 10er? Inden hans skade

Perez har også noget fart


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26/09/21 18:42

Det er knækket fuldstændigt over nu, man kan bare håbe på, at vi vinder lotteriet og får det næste mål.

Og det kom så dér, game f***ing on!!

[Rettet af: Crap_Bag - 26/09/2021 - 18:43]


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 18:42

Ibanez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fuck han er blevet god!


Sund
2 indlæg.
d. 26/09/21 18:43

Veretout skal da tage de hjørnespark, hold kæft de sidder godt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 18:43

For meget boldflytteri. Igen ingen der sætter en mand af. Abraham viser i glimt klassen
Resten stinker!!!
Tag SES ud og sæt Perez ind


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26/09/21 18:47

Synes egentligt, at SES giver god mening, i en kamp som denne. Han ved hvad det handler om, altid garant for en solid arbejdsindsats og så har han altså en evne til, at score nogle rigtigt vigtige mål for os.

Mener, at det som så ofte før, er den centrale midtbane der ikke er balanceret ordentligt. Ikke fordi jeg synes at Cristante er ringe, men han passer bare ikke i den rolle. Han er offensiv midt, det så man også tydeligt under EM, hvor han lavede lavede mange gode dybdeløb og kunne bidrage i modstanderens felt med sin hovedstødsstyrke. Han er ikke skraldemand og har aldrig været det.

[Rettet af: Crap_Bag - 26/09/2021 - 18:51]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 18:48

Diawara ind i stedet for Cristante


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 18:48

Skrid nu af helvedes til med Cristante!!!! Han er så fucking dårlig


TheGladiator
7 indlæg.
d. 26/09/21 18:49

Jeg hader simpelthen cristante og Karsdorp, kan slet ikke magte dem - send dem væk tak!

1

Sund
2 indlæg.
d. 26/09/21 18:49

Han bliver simpelthen nødt til at kigge på Cristante inden han får rødt i anden halvleg


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/09/21 18:57

Analyse live fra Olimpico:

Vina, Cristante og Mikhi ud - Calafiori, Villar og Eldor ind og Zaniolo som 10’er


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26/09/21 19:02

Men er Villar overhovedet i truppen?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 19:08

Villar er ikke i truppen. Ham Vina er alt for langsom!


TheGladiator
7 indlæg.
d. 26/09/21 19:13

Så hellere nzonzi på banen fremfor cristante


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/09/21 19:13

Hvordan får Leiva ikke gult??


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 19:16

Han havde gult i forvejen så dommeren turde ikke give det. Meget værre det Leiva lavede end det Pellegrini fik gult for forleden


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 19:23

Mancini igen involveret i mål


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 19:26

Vores defensiv er bare piv ringe!


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/09/21 19:26

cristante og vina ud nu... inden de selv sørger for det


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 19:28

VAR længe leve! Hahahahahaha


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 19:31

Ja ikke skyggen af straffe…

Zaniolo har været klasse efter pausen - som den eneste


Sund
2 indlæg.
d. 26/09/21 19:31

Nu skal Zaniolo passe på han ikke bliver overtændt, selvom det er dejligt med noget gejst og vildskab


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 19:40

Vildt at Florenzi, en fuldblods romer og kanon back, ikke kan starte inde på vores hold!

Karsdorp er seriøst helt væk!

Karsdorp og Cristante som nogle af jer andre også skriver, er ikke engang gode nok til Frosinone, Spezia, Empoli og lignende klubber


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 26/09/21 19:44

Og 0 tillid til de andre midtbanespillere - Diawara, Villar - der skal handles! Viña absolut elendig og Karsporp er vist bare middelmådig.


Sund
2 indlæg.
d. 26/09/21 19:56

Hård skæbne at tabe den her kamp, vi havde fortjent point. Men det er desværre klassiske roma koncentrationssvigt hvor markeringen er helt væk - det koster idag.

Mou og Pinto må ligesom os kunne se at kvaliteten ved backs og Cristante ikke er til et top 4 placering.

Positivt idag er fighterviljen og en Zaniolo i fremgang, han mangler bare lige slutproduktet. Det skal vi tage med o og rejse os.

Åh det gør altså bare ondt at tabe til Lazio, de er sguda til at snakke med


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 19:58

Så kan vi kende Roma igen!

Under Fonseca havde vi dog tabt 3-0, så det kan man vel kalde en eller anden form for udvikling?

Vores hold er bare ikke godt nok. Højre og vendte back, Cristante, Mhiki, El Sharaawy, Mancini(involveret i alle 3 mål)!

Listen er lang! Tammy for heller intet at arbejde med idag


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 20:03

Vel kun Ibanez og Zaniolo der er på niveau idag. Vina er fanme ligeså ringe som Pires vi havde på HB for år tilbage

God moral - for ringe spillere på vigtige positioner. Mou skal have tid og 2-3 spillere der forstærker startopstillingen


asroma87
790 indlæg.
d. 26/09/21 20:15

Denne her første sæson er i min verden bare en sæson, hvor systemet skal implementeres, spillerne skal testes og vurderes, så Mou ved hvem han vil arbejde videre med. Monchis abe transfers har jo sat vores dejlige klub tilbage med flere år og vi kæmper fandme stadigvæk med spillere som den kæmpe idiot har købt.

Højre back og en central midt er mest kritisk. Spina er tilbage om 2-3 måneder og så er Vina fin backup.

Jeg er stadig optimistisk og havde Pellegrini været med idag, kunne vi sagtens have fået uafgjort eller måske endda vundet.

En plads vi dog også kunne bruge en forstærkning på, er central forsvar. Jeg mener ikke Mancini er god nok og Smalling er faldet i niveau og Kumbulla er helt væk lige pludselig


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/09/21 20:17

Synes ikke Mancini fortjener den hetz han får i dag. Han bliver solgt af Veretout på første mål - Milinkovic-Savic er ikke hans mand. Nummer to og tre mål er gode kontraangreb, hvor vi taber den helt hovedløst og kommer i undertal. Synes ikke man kan klandre ham for, at han ikke er hurtigere end Immobile som vel nok er blandt de hurtigste 9'ere i Serie A.


DeRossi16
350 indlæg.
d. 26/09/21 20:20

Forstår heller ikke mancini får så meget skyld.. synes han er stabil, og kan ikke gøre så meget i løbeduel mod CI.

Cristante slipper pedro (af alle) på 2. Mål, og Sergej var en flot kasse - sorry to say.

Synes vi var bedst og Lazio lever af deres omstillinger.

Tyndt straffe, men dejligt at se Zaniolo i 2. Halvleg.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 20:42

Bekymrende så ringe Viná er. Han er sgu ikke bedre end Calafiori!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/09/21 20:46

Håber vi sparer en del v Zorya på torsdag så vi er klar til Empoli næste søndag. Vigtigt vi hurtigt kommer tilbage på sporet
Giv chancen til Mayoral, Diawara, Kumbulla, Villar mv.

Det gør altid ondt at tabe til Lazio


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/09/21 22:42

Viña spillede virkelig ikke en specielt god kamp. Er købt ind til at være solid rent defensivt - men ender med at sakke ret meget bagefter defensivt, fordi han forsøger at gå med i kombinationerne offensivt, hvilket han ikke for alvor rigtig kan finde ud af. El Shaarawy var helt nede i forsvaret og tackle adskillige gange, fordi Vinas tilstedeværelse manglede i den side. Måske også derfor, vi ikke så mere til ElSha, end vi gjorde - han måtte bruge for mange kræfter i forsvaret. Calafiori er da i det mindste i stand til at tage en tur rent offensivt, som han gjorde med assisten mod Udinese.

Zaniolo lignede en, der er på vej tilbage på sit niveau og er en af de få, som kan gå selv på det her hold. Tammy har lidt x-faktor, men i dag endte det i ingenting.

Zalewski-indskiftningen var symbolsk pæn set i lyset af hans fars død osv - men jeg tror faktisk ikke, at han skulle ha været på banen. Han var helt knust efter kampen og måtte trøstes. Han var i øvrigt totalt fysisk overmatchet af Marusic.

Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at forstå dem, der synes, at Roma spillede bedst. Vores mål kommer på dødbolde, den ene af dem endda virkelig dømt til vores fordel. Vi får tenderende til INTET skabt i åbent spil og har knap skud på mål, som vi selv har skabt. Fighterviljen fejlede ikke en skid, men spillemæssigt var der ikke specielt meget at komme efter. Drengene spiller ikke hinanden fri eller det, der minder om - det er indlæg og dødbolde, vi forsøger os med. Der var langt mere kvalitet i Lazios kontraspil, end der var, når vi havde bolden. Det resulterede i 2 mål til dem, og selvfølgelig scorer Pedro det andet, for sådan måtte det bare være.


asroma87
790 indlæg.
d. 27/09/21 12:02

Jeg tror ikke Vina var 100% oven på sin skade. Derfor skulle Calafiori bare have startet inde.

Jeg er enig i at vi havde masser af bold besiddelse men kom ikke til nogen chancer. Med en mand som Tammy, skal vores backs jo bare pumpe indlæg ind i boksen men de kan ikke ramme en mur med en bold, selvom de står lige foran muren.

Karsdorp og Cristante skal skiftes ud HURTIGST muligt. De er simpelthen for ringe. Pellegrini var også savnet, der kommer sku ikke meget for Mhiki inde på 10eren. Han er bedre ude på kanten, hvor han kan få bolden bredt og have spillet foran sig.

Til højreback tænker jeg Davide Faraoni fra Verona og central midt Denis Zakaria.


Seneste Nyheder

Bologna v Roma
(01/12/21) 41 0


Roma v Torino
(28/11/21) 43 0


Roma v Zorya
(25/11/21) 25 0


Genoa v Roma
(21/11/21) 33 0


Venezia v Roma
(07/11/21) 64 1


Roma - Milan
(31/10/21) 63 0


Cagliari - Roma
(27/10/21) 44 1


Roma - Napoli
(24/10/21) 30 0


Juventus v Roma
(17/10/21) 47 1


Zorya v Roma
(30/09/21) 0