Login
Glemt password Opret bruger

Verona v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 19/09/21 15:10 af Tottithorsen

Aftenens tidlige opgør kl 18 er mellem Verona og Roma
Sidste sæson åbnede netop de to mandskaber sæsonen med et målløst opgør - troede vi, for efter kampen kom det frem at Roma havde fejlregistreret Diawara som U23 spiller - problemet var at han havde rundet de 23 inden… så roma blev dømt som taber af opgøret med 0-3
Forhåbenligt er der bedre styr på det denne gang

Roma er kommet stærkt fra land med maksimumpoint efter de første 3 runder og ligger 2’er inden kampen men kan med en sejr indtage ligaens førsteplads igen

Romas forventede 11

Patricio
Karpsdorp Mancini Ibanez Viná
Veretout Cristante
Zaniolo Pellegrini El Sharaawy
Abraham






33 kommentarer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/09/21 18:29

Der er dømt nærkampe i Verona. De prøver at ødelægge vores spil og har haft succes med de de første 25 minutter
Kom nu op i tempo


Romaneren
573 indlæg.
d. 19/09/21 18:34

Indtil videre ligner det, hvad man frygtede ved, at vi skulle til at spille 'Mourinho-bold'. Godt nok ikke kønt. Men altså, vi er jo ikke bagud - og El Shaarawy sidder klar på bænken til at komme ind og score 1-0-målet efter 88 minutters spil!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/09/21 18:40

Virkelig grim kamp og vejret gør det ikke nemmere.. Lidt overraskende at SES starter ude

Wow et klassemål


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/09/21 18:42

Giv ham nu den kontrakt. NU!


Romaneren
573 indlæg.
d. 19/09/21 18:44

Grazie capitano!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/09/21 18:46

Kontrakt på 10 år!!

Shit et vejr - står på vandpolo efter pausen


Sund
2 indlæg.
d. 19/09/21 18:46

Pellegrini har godt nok været god i alle kampene indtil videre - det klæder ham med den frie rolle.

Abraham skal derimod op i gear..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/09/21 18:49

Abraham er bambi på glatis idag


Romaneren
573 indlæg.
d. 19/09/21 18:54

Pellegrini udfolder sit potentiale fuldt ud lige nu. Tammys ringe indsats er en fin undskyldning for at tage ham ud i pausen, spare ham til senere og lade Borja få en halvleg - nu skal Verona frem ad banen, og det må efterlade plads, som Borja kan løbe i.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 19/09/21 19:13

Der skal godt nok strammes op i 2. halvleg. Mere fokus på spillet og mindre på brok og frustrationer. Håber på er hurtigt 2-0 mål, ellers kan vi få problemer, selvom Verona heller ikke ser imponerende ud..


Romaneren
573 indlæg.
d. 19/09/21 19:18

… der kom problemerne


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/09/21 19:20

En del der ikke spiller på normalt niveau idag -


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/09/21 19:20

Caprari scorer altid mod os

Fuck - så kender vi Roma igen


Sund
2 indlæg.
d. 19/09/21 19:21

Det er desværre ikke overraskende..

Vi har ikke spillet godt og man sad bare og ventede på den.
Lad os se en reaktion Mourinho


Romaneren
573 indlæg.
d. 19/09/21 19:23

Caprari… Gudernes straf for ikke at have brugt sit ungdomsakademi ordentligt i 10 år. Ligesom med Daniele Verde.


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/09/21 19:23

Hvad fanden sker der? Minder om noget man kender... Mancini er da også helt på månen i dag!

[Rettet af: Sofus - 19/09/2021 - 19:23]


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 19/09/21 19:24

Hvorfor er det altid den højre side som modstanderne bare kører igennem?

Samme mod Sassuolo og nu 2 mål mod Verona.

Kom nu Karsdorp mand!

Luk nu den højre side af...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/09/21 19:24

Ja dæk indad er noget du lærer som miniput Mancini. Ind med El Sharaawy


Romaneren
573 indlæg.
d. 19/09/21 19:25

TAK Tammy


Sund
2 indlæg.
d. 19/09/21 19:25

Vigtigt med et hurtigt modsvar selvom det er noget heldigt mål


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/09/21 19:27

Flot selvmål ;)


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 19/09/21 19:28

Mou bør foretage sig noget, nu hvor vi ufortjent har et resultat. Kan ikke lige sige hvem han skal skifte, for der er ret meget der ikke fungerer. Skift tre mand og send et signal til holdet!


Romaneren
573 indlæg.
d. 19/09/21 19:31

Nu har vi ikke længere et resultat. Wow et shitshow af en kamp


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/09/21 19:32

Bang. Det kører for Verona

Vi har lignet holdet fra de sidste to sæsoner
Spændende om vi kan rejse os eller om vi får 3 røde kort nu samt bortvisning af Mou


TheGladiator
7 indlæg.
d. 19/09/21 19:41

Kæft vores højre side er ringe! Karsdorp især er aaaaalt for ringe hvis vi skal i top 4


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/09/21 19:42

Lugter mere af 4-2 end 3-3. Kom nu Roma! De løber igennem i højre side og midtbanen bliver fuldstændig spist!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/09/21 19:44

Kom så Borja - bare to mål…


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/09/21 19:45

Stærkt at Mourinho ændrer formation. Godt at se noget handling!


Sund
2 indlæg.
d. 19/09/21 20:02

Fortjent - Verona ville den her kamp mere

Men det er satme skræmmende og man kommer ikke i top 4 med sådan en indsats!
Bundniveauet og det mentale er simpelthen for lavt.

Calafiori og Karsdorp er ikke gode nok (Savner en Spina)
Eldor er ikke tilstede i dag og Zaniolo lykkedes ikke med noget som helst,

Det er kun Pellegrini der kan være sin præstation bekendt, men han mangler lige at få sit hold med!

Nå, nu er det spændende om vi kan rejse os mentalt fra sådan bommert her.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 19/09/21 20:02

Ærgerligt. Lidt heldigt første mål for Verona og et supermål som nr. 3. Vi forsøger til sidst, men har ikke held ved det..


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 19/09/21 20:18

Naturligvis for tidligt at miste modet, men lidt bekymrende alligevel. Vi må op på hesten igen, vi går jo ikke igennem en sæson uden lidt modgang.

Lazio spiller 2-2 hjemme mod Cagliari, heller ikke overbevisende.


asroma87
790 indlæg.
d. 19/09/21 20:22

Vina var også savnet idag! Vores forsvar bliver udstillet fuldstændigt i sådan en kamp, især Mancini og Karsdorp!

Jeg foretrækker helt klar Ibanez og Smalling i midterforsvaret! Mancini virker alt for blød og svag og mangler agressivitet. Synd for Rui Patricio for shit han står godt, hans redning på Caprari var helt vild.

Tammy var godt nok også usynlig idag


Romaneren
573 indlæg.
d. 19/09/21 22:35

Bestemt ikke en indsats, der var top 4 værdig. Det synes jeg så til gengæld, at det var, da vi slog Fiorentina og fik sejren over Sassuolo. Vi måtte jo tabe før eller siden, det var bare overraskende, at det skulle være i dag. Verona er fodbold-Italiens svar på ‘a cold, rainy night in Stoke’, og det er altid noget hø at spille der. Det var heller aldrig nemt mod Chievo, selvom de var lort.

Vi skal videre, der er både muligheder mod Udinese og Pedros nye legekammerater i den grimme del af Rom.

Jeg savner slet ikke den Smalling, vi (i øvrigt nærmest ikke) har set i løbet af det seneste år. Der er langt mere fremtid i Mancini/Ibanez, så lad dem for Guds skyld bare få tid til at spille sig op sammen. Zaniolo er slet heller ikke på sit niveau endnu - det skal bare have noget tid. Videre!


Seneste Nyheder

Bologna v Roma
(01/12/21) 41 0


Roma v Torino
(28/11/21) 43 0


Roma v Zorya
(25/11/21) 25 0


Genoa v Roma
(21/11/21) 33 0


Venezia v Roma
(07/11/21) 64 1


Roma - Milan
(31/10/21) 63 0


Cagliari - Roma
(27/10/21) 44 1


Roma - Napoli
(24/10/21) 30 0


Juventus v Roma
(17/10/21) 47 1


Zorya v Roma
(30/09/21) 0