Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Sofia

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 16/09/21 16:58 af Tottithorsen

Endelig blev det tid ril europæisk igen hvor roma er i med CL - ikke Champions league men Conference league som er UEFA’s nyeste skud på stammen.

Roma tager imod bulgarske CSKA Sofia hvor alt andet end en sejr vil være uacceptabelt

Mourinho stiller stærkt op i håb om han ikke får brug for endnu en sprint langs linjen pga et sejrsmål i overtiden.
Missionen er at afgøre opgøret tidligt og skifte ud så Mayoral og Villar fx kan få minutter i benene

Roma (4-2-3-1): Rui Patricio; Karsdorp, Mancini, Smalling, Calafiori; Cristante, Veretout; Zaniolo, Pellegrini, El Shaarawy; Abraham






14 kommentarer

TheGladiator
7 indlæg.
d. 16/09/21 20:11

Nogen der ved hvor kampen kan ses?


AndersRoma
831 indlæg.
d. 16/09/21 20:24

Kampen kan ses på TV2play :-)


TheGladiator
7 indlæg.
d. 16/09/21 20:43

Fantastisk! Tak!!


Elzerbe
11 indlæg.
d. 16/09/21 20:56

Ser ud til, at der bliver sparret en del spillere alligevel. Tænker jeg er en rigtig fin idé. Håber nogle af de unge kommer i spil (zalewski, reynolds og darboe)


Romaneren
573 indlæg.
d. 16/09/21 21:11

Ja, dejligt med så meget rotation! Håber på at Villar viser sig fra sin bedste side - og at Perez fortsætter de fine takter, han har vist under Mou.

Undrer mig lidt, at Fuzato ikke står.

Lad os køre den sikkert hjem og give spilletid til Zalewski, Darboe og Kumbulla!


Sund
2 indlæg.
d. 16/09/21 21:12

Elendigt forsvarsspil…


Sofus
1910 indlæg.
d. 16/09/21 21:39

Il Faraone!!! Sikke et humør han er i for tiden!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/09/21 21:41

Samme kan siges om el Sharaawy


Sofus
1910 indlæg.
d. 16/09/21 22:02

Il Faraone er El Sharaaawy ;)


Romaneren
573 indlæg.
d. 16/09/21 22:26

Godt opspil af Calafiori! Pellegrini er sgu heller ikke ked af det for tiden.

Synes at Mou virker til at prioritere stabilitet og konsistens MEGET højt i denne turnering i forhold til, hvad jeg havde regnet med. Villar og Diawara har nærmest ikke spillet indtil nu i sæsonen, og de bliver pillet ud efter en time, så Veretout og Cristante kan få mere tid… Og samme med at Ibanez bliver skiftet ind i stedet for Reynolds.


Romaneren
573 indlæg.
d. 16/09/21 22:43

5-1! Vi tromler! Dejligt med kasse af Tammy


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/09/21 22:58

Sofus: ved ikke lige hvor jeg var henne der ;) Ja faraone er i mega spillehumør for tiden. Det er Roma generelt.
Synd at Shumorudov ikke kom på tavlen. Fantastisk arbejde af ham. Knokler rundt!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 16/09/21 23:06

Dejlig sejr! Man kan ikke klage over 5-1. Synes dog det er lidt ærgerligt, at de få spillere i udkanten af start-11, der rent faktisk fik spilletid, ikke rigtig for alvor spillede sig på i dag. Calafiori var god, velfortjent assist og det var dejligt. Villar og Diawara faldt lidt igennem, Perez viste ikke noget nævneværdigt, og Smalling var slet ikke på et niveau, der retfærdiggør ham som en af de lønførende i truppen.

Det er godt nok en fornøjelig start, vi har fået på livet under Mourinho. 6 kampe, 6 sejre, målscore på 19-4. Oven i købet rigtig godt spil og slet ikke Mourinho-kedeligt. Endnu, i hvert fald. Virker som et fantastisk match indtil videre - truppen virker til at orientere sig mod ham, og han virker til at tage presset af dem. Modstanderne har godt nok også heddet Salernitana, Sofia og Trabzonspor, men det ser stadig lovende ud. Glæder mig virkelig til at se, hvordan det bliver, når vi skal møde hold, der er bedre eller ligeså gode som os.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 16/09/21 23:21

Synes faktisk at Villar efterlod et ret godt indtryk, ser ham som 3. bedste på cm pladserne pt. Mener helt klart at han har (bør have) en fremtid på holdet, rigtig god teknik og godt overblik, mangler måske lidt styrke.

Eldur er en meget dynamisk spiller, synes han ser lovende ud.

Califiori virkede noget usikker, men godt for selvtilliden med en assist og fansene kvitterede med en personlig hymne, da han blev skiftet ud.


Seneste Nyheder

Juventus v Roma
(17/10/21) 47 1


Zorya v Roma
(30/09/21) 0


Lazio v Roma
(26/09/21) 52 0


Roma v Udinese
(23/09/21) 33 0


Verona v Roma
(19/09/21) 33 0


Roma v Sofia
(16/09/21) 14 0


Roma v Sassuolo
(12/09/21) 44 0


Salernitana v Roma
(29/08/21) 24 1


Roma v Trabzonspor
(26/08/21) 14 1


Roma v Fiorentina
(22/08/21) 37 1