Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Trabzonspor

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 26/08/21 17:52 af Tottithorsen

Returkamp i Conference league kvalifikationen - ikke særlig sexet men alligevel vigtigt at Roma er med og repræsentere Italien internationalt igen i denne sæson, derfor skal der investeres i aftenens kamp. Første opgør endte med en 2-1 sejr til giallorossi i Tyrkiet.
Mourinhos tropper fik en rigtig god start i serie A da man besejrede Fiorentina med 3-1 på stadio olimpico MED tilskuere på lægterne - fantastisk følelse at fejre en scoring igen med den kulisse. DET har været stærkt savnet.
Nyindkøbte Abraham strålede i kampen med 2 assist, og han var også manden der fremtvang et rødt kort og dermed tidlig exit til Fiorentinas polske keeper, Dragowski, som fældede Abraham udenfor feltet...

Til kampen forventer medierne ikke de store rokeringer så det bliver stort set samme hold

Patricio
Karpsdorp Mancini Ibanez Viná
Veretout Diawara
Zaniolo Pellegrini El Sharaawy
Abraham

Kampen kan ses på Facebook, Twitter mv. :)

Kick off kl. 19





1

14 kommentarer

JonasS
21 indlæg.
d. 26/08/21 18:49

Se den på Facebook!?

Jeg kan se at eurosport viser den. Går ikke ud fra det hjælper at man har Eurosport1 og Eurosport2 via sit Discovery+!?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/08/21 19:00

Jeg kan ikke finde kampen på Discovery?


Sund
2 indlæg.
d. 26/08/21 19:08

Nogen med et godt link??


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26/08/21 19:12

Man kan se den på YouTube, når man har abonneret på Romas kanal.

Eller er der jo denne her.

[Rettet af: Crap_Bag - 26/08/2021 - 19:14]


Sund
2 indlæg.
d. 26/08/21 19:13

Åh ser nu at den er på facebook, som i også skriver i optakten.. Godmorgen


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/08/21 19:15

18-82 i boldbesiddelse efter 15?
Er det Mourinho style ikke at have bolden?


Sund
2 indlæg.
d. 26/08/21 19:21

Stærkt sparket ind! Meget har man været efter Cristante, men han har et tørt hug


JonasS
21 indlæg.
d. 26/08/21 19:30

den gustne hesgoal.com viser den også.


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/08/21 19:32

Så længe vi vinder…! #MourinhoLife


Sund
2 indlæg.
d. 26/08/21 20:07

Klasseredning af Rui


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26/08/21 20:25

Rødt kort i første kamp, klassemål i den efterfølgende, så kender vi Zaniolo igen..


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 26/08/21 20:43

Det ser sgu meget solidt ud med offensiven. Sharawyy og Zaniolo også igang nu. Tammy har ramt stolpen i begge sine kampe, og er meget tæt på. Pellegrini fantastisk i opspillet, men lidt uskarp på afslutningerne..


asroma87
790 indlæg.
d. 26/08/21 20:53

Ses Trapzonspor!

Det ser sku meget godt ud!

Mon ikke Tammy får hul på bylden søndag mod Salernitana


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/08/21 21:02

Det er umiddelbart svært at brokke sig over specielt meget, synes jeg. Stadig rigeligt med mål i holdet, og denne gang med et clean sheet til følge oven i hatten. Samlet 5-1 mod et hold, der altså ikke just er 2’eren fra Gibraltar eller lignende. Det kunne sagtens ha været minimum en EL-kval-kamp at komme op mod Trabzonspor.

Håber Mou går med Ibanez og Mancini og afskiber Smalling, de ligner et fint par sammen, og Smalling er skadet hele tiden og efterhånden gammel. Vi kan ligeså godt få det generationsskifte i forsvaret lavet nu, når vi har Mancini, Ibanez og Kumbulla til de to pladser.

En sejr mod Salernitana i weekenden, og så er vi sgu officielt kommet rigtig, rigtig pænt i gang med sæsonen.


Seneste Nyheder

Verona v Roma
(19/09/21) 33 0


Roma v Sofia
(16/09/21) 14 0


Roma v Sassuolo
(12/09/21) 44 0


Salernitana v Roma
(29/08/21) 24 1


Roma v Trabzonspor
(26/08/21) 14 1


Roma v Fiorentina
(22/08/21) 37 1


Kluivert udlejes påny
(21/07/21) 0


Patricio skriver under
(14/07/21) 0


Spezia v Roma
(23/05/21) 29 0


Roma v Lazio
(15/05/21) 0