Login
Glemt password Opret bruger

Spezia v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 23/05/21 19:52 af Tottithorsen

Endelig - sidste runde af endnu en særdeles svingende sæson for Roma som slutter af ude mod Spezia
Roma har stadig noget at spille for, nemlig en plads i næste sæsons Conference league hvorimod Spezia har sikret sig endnu en sæson i serie A. Ganske imponerende

Sjældent har jeg glædet mig så meget til den nye sæson hvor Mourinho tager over. Spændende transfer vindue vi går i møde
Flere rigtige gode navne rygtes til klubben blandt andet Belotti og Højbjerg. Walter Samuel som assistent. Han kan lære drengene at forsvare. Håber på Friedkin kan overtale DDR også
Der er meget positivt at sige.
Og forhåbentlig med fans på stadion igen

I aften tager vi afsked med Fonseca. Den stilrene tilbageholdende coach som har vist sig ikke at være stærk nok taktisk til at lede en stor klub som Roma. Fiorentina skulle stå klar med en kontrakt

Aftenens 11 gladiatorer

Fuzato
Karpsdorp Mancini Kumbulla Santon
Cristante Darboe
Pedro Mikhitarian El Sharaawy
Mayoral

Er overrasket over Dzeko ikke starter inde - betyder det at han også er at finde i klubben næste sæson?






29 kommentarer


Arsi
505 indlæg.
d. 23/05/21 20:22

Hvordan kan TV play vise Torino - Benevento, men ikke Roma kampen?


Arsi
505 indlæg.
d. 23/05/21 20:22

Aner ikke hvor jeg ser kampen...


Sund
2 indlæg.
d. 23/05/21 20:42

Det må da være en fejl at den ikke er på TV2 play? De har jo rettighederne...

Hvad fanden sker der...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/05/21 20:43

TV2 tror vel det er en kamp om liv og død.. Sassuolo v Lazio er vel også mere interessant end Spezia v Roma?


Sund
2 indlæg.
d. 23/05/21 20:45

Om ikke andet bør den vel ligge inde på app’en bare uden kommentator?


asroma87
790 indlæg.
d. 23/05/21 20:51

Jamen det var da hyggeligt... havde sku alligevel glædet mig til denne sidste kamp i sæsonen

Øv øv


DeRossi16
350 indlæg.
d. 23/05/21 20:55

Det er simpelthen for nederen!
Havde også set frem til, at se drengene for sidste gang i lang tid.


(Indtil de så lige kom bagud ved Verde)


Tiedemann
0 indlæg.
d. 23/05/21 20:56

Kampen kan ses inde under torino-benevento på TV2 play
Go kamp, forza roma!

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/05/21 20:56

Meget godt for mit helbred at jeg ikke kan se dem idag!! Spezia come on


DeRossi16
350 indlæg.
d. 23/05/21 20:57

Tak - @tiedemann


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/05/21 21:06

4-0 i skud indenfor rammen
Flot!
Pt er vi udenfor Europa næste sæson

[Rettet af: Tottithorsen - 23/05/2021 - 21:08]


Sofus
1910 indlæg.
d. 23/05/21 21:10

Klassisk hvis Lazio taber i dag


asroma87
790 indlæg.
d. 23/05/21 21:21

Hvorfor scorer Verde altid imod os? Lille lort


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/05/21 21:22

Hvem scorer ikke imod os i denne sæson?
Klassisk hvis Roma taber idag.
Lazio er gået på ferie. Parolo i forsvaret fx


Sofus
1910 indlæg.
d. 23/05/21 21:28

Roma gik på ferie i januar


asroma87
790 indlæg.
d. 23/05/21 21:29

Shit en taber klub vi er blevet efterhånden!


DeRossi16
350 indlæg.
d. 23/05/21 21:32

Fint tilfreds herfra, hvis vi ender med ikke at spille med i Rasmus Klump turneringen, og kan satse på at genopbygge ordentligt. Evt. all in på coppaen


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/05/21 21:33

100% enig derossi16!


asroma87
790 indlæg.
d. 23/05/21 21:34

Det måske fint nok, ikke at spille europæisk? Så kan vi “nøjes” med en mindre trup og få ryddet godt og grundigt ud i truppen!


asroma87
790 indlæg.
d. 23/05/21 21:38

Hahahahaah det fandme sjovt når de filmer på Fonseca... han ligner en som ikke aner hvad han laver og hvor han er henne! Spezias træner står og råber og skriger og motiverer hans spillere, Fonseca står bare og glor


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/05/21 21:40

Ja og med de mange skader vi historisk altid har vil spillerne kunne nå at restituere uden europæisk. Men uanset så er det bare ikke i orden at tage afsked med Fonseca ved at blive kørt ud af en oprykker
Men de ser fraværende ud som de plejer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/05/21 22:11

Sassuolo er 10 mand...


asroma87
790 indlæg.
d. 23/05/21 22:22

Bare rolig, Pastore kommer ind nu!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 23/05/21 22:46

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅDAN!!!

Fedt at drengene rejser sig og kommer tilbage fra 2-0 til 2-2 & sikre klubben Europæisk deltagelse næste sæson.

Det er sku vigtigt at klubben spiller Europæisk fodbold - om det så er Conference League.


Conference League here we come!

In Mou we trust!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/05/21 22:55

Europa koster point i serie A. Jeg foretrak en sæson uden europæisk hvor vi udelukkende kunne fokusere på serie A
Nu skal holdet bruge kræfter på Qarabaq, Hibernian og Brommapojkarne
Spild af tid og energi imo


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 23/05/21 22:59

Aldrig spild af tid eller penge eller spille Europæisk.

Vi bør have en stor nok truppe til at vores reserve og unge spillere kan spille Europæisk.

Jeg er faktisk utrolig glad og lettet over at det lykkedes os at spille os i Conference League.

Det var nær gået galt.

FORZA ROMA

FORZA MOURINHO


DeRossi16
350 indlæg.
d. 23/05/21 23:24

Kan man i det hele taget se kampe i conferenec cup? ;-)

Jeg glæder mig, absurd meget, til de næste måneder. Spillerne kan nu tale mere frit. Mourinho kan tale mere frit og transfer mercato går i gang.

Det er nu, Friedkin, Pinto og Mourinho skal vise deres værd. Jeg ved ikke hvem af de 3, jeg har størst forventninger til - men håber på Friedkin kaster en pose dollars i hovedet på Pinto, og at Mourinho kan trække en masse profiler til.

Vi starter sæsonen op uden skader, en Zaniolo, Spinnazola, Veretout, Pellegrini, Ibanez, Smalling havde pyntet på starten 11’eren idag. Nået som er muligt. Heldigvis(?) har vi ikke skide mange spillere med i sommerens EM. Hvilket gør de måske kan være ekstra klar.

Hvor om alting er, så er jeg lettet over det er overstået - og glæder mig!

Forza Roma - Daje Roma!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/05/21 23:35

TV2 sport viser turneringen


asroma87
790 indlæg.
d. 24/05/21 09:15

Dejligt at denne rædselsfulde sæson er forbi! Det bliver sjovt at se hvor mange spillere fra startopstillingen som er at finde i klubben næste sæson!


Seneste Nyheder

Verona v Roma
(19/09/21) 33 0


Roma v Sofia
(16/09/21) 14 0


Roma v Sassuolo
(12/09/21) 44 0


Salernitana v Roma
(29/08/21) 24 1


Roma v Trabzonspor
(26/08/21) 14 1


Roma v Fiorentina
(22/08/21) 37 1


Kluivert udlejes påny
(21/07/21) 0


Patricio skriver under
(14/07/21) 0


Spezia v Roma
(23/05/21) 29 0


Roma v Lazio
(15/05/21) 0