Login
Glemt password Opret bruger

Inter v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 12/05/21 19:47 af Tottithorsen

Mestrene fra 2021 tager imod mestrene fra 2001
Ja i år “fejrer” Roma 20 års jubilæum siden seneste scudetto triumf
Utroligt at en storklub i et land blot har 3 mesterskaber siden stiftelsen i 1927... mon vi får en titel mere inden 100 års fødselsdagen?

Romas forventede 11:

Fuzato
Karpsdorp Mancini Kumbulla Santon
Darboe Cristante
Pedro Pelligrini Mikhitarian
Dzeko






30 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 12/05/21 20:03

Endnu endnu endnu engang fravælger han Mayoral for Dzeko! Hvad fanden sker der, helt ærligt?

Manden har lige scoret 2 mål!


TheGladiator
7 indlæg.
d. 12/05/21 20:34

Det må være surt at være borja, synes han griber chancen gang på gang... så ved vi vores angreb bliver ulideligt langsomt, glæder mig til vi endelig finder en ny angriber som bliver valgt før Dzeko


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 12/05/21 20:44

Fonseca kører linen ud for Mourinho. Andet kan der ikke ligge i det. Det ligner en optimal Mourinho taktik og opstilling ud fra vores nuværende trup.. Det mangler bare at Mourinho også er med over telefonen..


asroma87
790 indlæg.
d. 12/05/21 20:46

Du har helt ret! Hvorfor skulle han også lige pludselig skifte til en 4-2-3-1 taktik igen?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 20:50

TV2 play. Ingen kommentator til Inter v Roma
Kæft det er slapt. Håndbold og tennis på tv kanalerne...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 20:53

Lad os håbe Dzeko spiller sit livs kamp så Inter ledelsen bliver våde i trussen og køber ham til sommer...


Sund
2 indlæg.
d. 12/05/21 21:01

Av av sover ved markeringen på Brozovic..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 21:01

Forsvarsspil på serie 5 niveau. Fuck hvor er det nemt


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 12/05/21 21:01

Tror ikke vi skal satse på at Inter der er i økonomiske problemer sætter en alt for højt lønnet bovlam uskarp og ugidelig angriber på lønningslisten til næste sæson..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 21:09

Det er aldrig til at vide med Inter. De forærede Zaniolo til os ;)

Det er sgu lidt deprimerende at se den kamp
Inter klasse over os


asroma87
790 indlæg.
d. 12/05/21 21:11

Hahahah når de filmer ud på Fonseca...han ligner seriøst en som ikke aner hvad han laver!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 21:15

Jeg har sgu lidt ondt af Fonseca.
Spillerne ser endnu mere forvirrede ud


TheGladiator
7 indlæg.
d. 12/05/21 21:18

Ranocchia løber fra Dzeko


asroma87
790 indlæg.
d. 12/05/21 21:21

Ej Dzeko!!! Og Mhiki!!!!!!

Oldinge show

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 21:22

Dzeko skal spille trequartista under Mourinho
Kattepote med stort overblik eller noget


TheGladiator
7 indlæg.
d. 12/05/21 21:24

Kumbulla ud jesus ind


asroma87
790 indlæg.
d. 12/05/21 21:40

Jesus ind??


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 21:51

Du mener vel Jesus op, men det er først i morgen ;)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 22:11

Havde Dzeko et forsøg på stolpen?

Darboe gør det sgu fornuftigt

[Rettet af: Tottithorsen - 12/05/2021 - 22:16]


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 12/05/21 22:20

Det kan være Fonseca går efter jobbet som Mourinhos assistent ;)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 22:30

Mon ikke Belotti overvejer at forlade Torino efter aftenens opgør v Milan?
0-7


Romaneren
573 indlæg.
d. 12/05/21 22:33

Altså for mig at se er formationen bare et udtryk for stor (og beundringsværdig) professionalisme af Fonseca. Han har allerede snakket med Mourinho, ved hvilket system Mourinho vil spille, og han ved jo at hans egen tid i klubben er nået til vejs ende. Hvorfor så holde stædigt fast i sit koncept, når vi er så skadesplaget især i forsvaret, at det ikke giver mening alligevel? Så kan vi ligeså godt spille Mou’s formation, så han allerede kan se spillerne an i den.

Fedt med spilletiden til Fuzato, Kumbulla og især Darboe - han gør det godt nok fint. Som han spiller her er der ikke én kamp, hvor jeg ikke hellere ville have haft, at man havde udviklet på ham i stedet for at spille med Diawara. Dog tosset, at Borja ikke spiller.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 22:34

Av av Darboe - der var vi heldige


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 12/05/21 22:37

Altså. 4231 Som vi spiller nu er vel også Fonsecas oprindeligt foretrukne opstilling? Guderne må vide hvorfor han holdt så stædigt fast i at spille med 3 forsvarsspillere, når halvdelen af spillerne var skadet..


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 12/05/21 22:40

Hvorfor fuck skal Borja også sidde på bænken hele fucking kampen.

Smid nu den forpulede træner ud.

Lort man


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 22:41

Det må betyde at Mayoral starter inde v Lazio på lørdag... Ved ikke om jeg orker at se os få tæsk af de lyseblå igen!


Sund
2 indlæg.
d. 12/05/21 22:42

Dejligt at sæsonen snart er slut og der forhåbentlig sker spændende sager på transfermarkedet.

Ja vi er kun 30 point bag Inter nu.........


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 22:51

9 efter Lazio som har én kamp i hånden. De vandt igen i overtiden idag.

Glæder mig til den nye sæson hvor der forhåbentlig kommer fans på stadion igen
Tungt idag uden kommentator og tilskuerlyd
Minder mig om mine kampe i serie 5 der var næsten mere stemning på “lægterne”


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/05/21 23:02

Var jeg Mayoral ville jeg overveje at skifte klub til sommer. Han har altså lavet 17 mål i denne sæson og alligevel varmer han oftest bænken og kan sidde og undre sig over at være nedprioriteret ift en gammel bosnisk knold

Håber sgu ikke Mourinho er fan af Dzeko

1

asroma87
790 indlæg.
d. 13/05/21 05:51

Fonseca virker bare fuldstændig blank i mange af hans valg! Hvorfor er Mayoral ikke første angriber? Han er bedre end Dzeko og Dzeko lavede også al det ballade; som kostede ham anfører bindet.

Så popper Darboe op, hvorfor først nu? Som mange af jer skriver, kunne han ikke have spillet før? Med alle de skader.

Jeg er sku glad for at Fonseca ikke fortsætter! Jeg synes han er skide irriterende


Seneste Nyheder

Verona v Roma
(19/09/21) 33 0


Roma v Sofia
(16/09/21) 14 0


Roma v Sassuolo
(12/09/21) 44 0


Salernitana v Roma
(29/08/21) 24 1


Roma v Trabzonspor
(26/08/21) 14 1


Roma v Fiorentina
(22/08/21) 37 1


Kluivert udlejes påny
(21/07/21) 0


Patricio skriver under
(14/07/21) 0


Spezia v Roma
(23/05/21) 29 0


Roma v Lazio
(15/05/21) 0