Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Crotone

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 09/05/21 17:38 af Tottithorsen

3 point må være et krav selvom Roma har ikke mindre end 13 spillere ude til opgøret med hhv skader og karantæne så det er noget af et puslespil Fonseca skal lægge for at ramme en formation der fungerer
Roma er i skrivende stund dumpet helt ned på 8. plads som er nitten at slutte på, da den ikke giver adgang til Europa
Sassuolo er tidligere idag gået forbi os i tabellen efter en 2-1 sejr i Genova

Det ligner en 4-3-3

Fuzato
Reynolds Kumbulla Ibanez Karsdorp
Darboe Cristante Pellegrini
Pedro Mkhitaryan Mayoral

OT. Jeg glæder mig til at se Roma i den nye sæson hvor jeg skal ned og smage på den nye is “the special one” ;)






10 kommentarer

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/05/21 18:27

Darboe spiller som en rutineret spiller. Positivt indtryk


asroma87
790 indlæg.
d. 09/05/21 18:29

Tror sku ikke vi får den 7. Plads

Inter ude næste kamp og så hjemme mod Lazio...

Gid man kunne gå på ferie indtil næste sæson, ligesom i Football Manager :-) hahaha


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/05/21 18:36

Vi må satse på at Uefa tildeler 2 års karantæne til Super League klubberne så kal vi være med i Europa League


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/05/21 19:09

Skarpt sat ind af Mayoral. Gør det ikke sværere end det er!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/05/21 19:22

Sassuolo har Juventus Parma og Lazio de sidste 3 runder. Sørgeligt vi kæmper mod Sassuolo om en plads i Conference League ;)


Romaneren
573 indlæg.
d. 09/05/21 19:35

Pellegrini fortjener sgu noget bedre end et hold i den forfatning, vi er i nu.

Nå, 3-0 mod Crotone og et kvarter tilbage - giv så noget spilletid til Zalewski og Bove!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 09/05/21 19:40

#PastoreEffekten


asroma87
790 indlæg.
d. 09/05/21 19:41

Jeg tror bare vi skal skynde os at forlænge med Pellegrini


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 09/05/21 19:48

Jeps. Pelle bedste offensive spiller ift. whoscored. Klart bedste mand mod Manchester i begge kampe. Virker til at have vokset meget den seneste halve sæson mht. ansvar i skadesmaridtet.


asroma87
790 indlæg.
d. 09/05/21 19:53

Tænk hvis Mayoral havde spillet fast og så Dzeko som reserve! Mayoral er jo 100 gange bedre end Dzeko


Seneste Nyheder

Verona v Roma
(19/09/21) 33 0


Roma v Sofia
(16/09/21) 14 0


Roma v Sassuolo
(12/09/21) 44 0


Salernitana v Roma
(29/08/21) 24 1


Roma v Trabzonspor
(26/08/21) 14 1


Roma v Fiorentina
(22/08/21) 37 1


Kluivert udlejes påny
(21/07/21) 0


Patricio skriver under
(14/07/21) 0


Spezia v Roma
(23/05/21) 29 0


Roma v Lazio
(15/05/21) 0