Login
Glemt password Opret bruger

Sampdoria v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 02/05/21 18:58 af Tottithorsen

Smid huset på Sampdoria sejr i aften ;)
Roma er trætte og uden selvtillid
Jeg er træt og ønsker sæsonen slutter

tillykke til Inter med det fortjente scudetto

Startopstilling

Mirante
Mancini Fazio Kumbulla
Santon Villar Cristante Peres
Perez Mayoral Pelligrini






27 kommentarer


Romaneren
573 indlæg.
d. 02/05/21 20:03

Fint med spilletid til Fuzato, så vi endelig kan få at se, om han er den “nye” Alisson. Og også godt at spille Kumbulla yderligere ind, nu hvor der ikke er alverden på spil.

Havde håbet på lidt flere valg i den dur - fx at man havde givet Ciervo chancen i stedet fo at Dzeko skal spille igenigen, endda træt efter en midtugekamp. Havde også gerne set mere til Milanese - det bedste vi kan få ud af de sidste par Serie A-kampe er vel at se, om vi har flere store talenter i egne rækker, der kan klare sig på højeste niveau.

Tillykke til Inter - vores egen møgsæson i ligaen uagtet er det fedt, at Juve ikke skal tage den for 17. gang i streg eller hvad det nu er. Det må øge konkurrenceevnen i ligaen, at titlen ikke er delt ud på forhånd.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/05/21 20:04

Nogen vil mene at der er noget på spil ift 7 pladsen og Europa


asroma87
790 indlæg.
d. 02/05/21 20:50

Kom så Roma! Lad os nu lige få en sejr


asroma87
790 indlæg.
d. 02/05/21 20:52

Giver 7. Pladsen europæisk fodbold???


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/05/21 20:55

Ja den giver kvalifikation til den nye
Super League ;))
Nej Conference League


Aldair
31 indlæg.
d. 02/05/21 21:01

Fuzato - måske den nye Julio Sergio?? Verdens bedste tredjemålmand :)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/05/21 21:04

Fantastisk kombination af Villar og Peres med skulder til skulder i eget felt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/05/21 21:24

Er Benevento de røde??


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 02/05/21 21:34

Nææ. Til gengæld ser de blås træner ud til at have regnet den ud taktisk idag...


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 02/05/21 22:05

Vores presspil og positionering er helt forkert over hele banen....


asroma87
790 indlæg.
d. 02/05/21 22:12

Det er mange år siden vi har været så dårlige!

De sidste kampe skal bare overstås...

Og Fonseca skal smides af helvedes til, sammen med halvdelen af spillerne


asroma87
790 indlæg.
d. 02/05/21 22:14

Hahahahaahahahah Mayoral ud!

Fuuuuuck jeg glæder mig til Dzeko ikke spiller i klubben længere!

Og Fonseca for helvede, det er sgu ved at være pinligt det her


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/05/21 22:16

wooow det var sløjt sparket Dzeko


Aldair
31 indlæg.
d. 02/05/21 22:19

Fuuuuuuck, hvor er det stolpe ud for tiden!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 02/05/21 22:19

Dzeko er virkelig et ugideligt nossefår den her sæson. Måske hans opgør med Fonseca tidligere på sæsonen ikke var helt ubegrundet....


asroma87
790 indlæg.
d. 02/05/21 22:22

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan Dzeko kan blive ved og ved med at spille så meget, gad vide om han har fået skrevet ind i sin kontrakt at han skal have minimum x antal min pr kamp eller hvad fanden foregår der?

Han er den første spiller som skal sparkes af helvedes til, når den første mulighed byder sig

[Rettet af: asroma87 - 02/05/2021 - 22:23]


TheGladiator
7 indlæg.
d. 02/05/21 22:22

Hvorfor sætter man ikke nogen af primavera spillerne ind i stedet altså!?!


TheGladiator
7 indlæg.
d. 02/05/21 22:22

Hvorfor sætter man ikke nogen af primavera spillerne ind i stedet altså!?!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 02/05/21 22:24

Fonseca har jo også givet op...


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 02/05/21 22:24

Please lad mig vågne I morgen til nyheden om at Fonseca er fyret.

Nej det er ikke hans skyld at der er så mange skader på holdet men vi er jo i frit fald.

Fyr ham før det går helt galt


DeRossi16
350 indlæg.
d. 02/05/21 22:28

Shit - hvor jeg virkelig ikke gider se på mere!

Og nej, en kamp nederen attitude de alle sammen render rundt med.

Kun mancini og cristante (delvist smalling) gider noget

Suk - bare sul


asroma87
790 indlæg.
d. 02/05/21 22:33

1 sejr de sidste 8 kampe...

Fonseca for helvede!!


asroma87
790 indlæg.
d. 02/05/21 22:33

Darboe virker god tilgengæld


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 02/05/21 22:34

Ja så fik vi også brændt Mhikitarian helt ud inden torsdag...


TheGladiator
7 indlæg.
d. 02/05/21 22:41

Dzeko har aldrig øje for hans medspillere og tror konstant han kan drible rundt og lave lækkerier... gaaaab frit fald i Rom
Ny sæson tak
Ny træner tak
Kæmpe udskiftning af trup tak.....


asromadk
3083 indlæg.
d. 02/05/21 22:43

Dén overlever Fonseca ikke - og det er også okay. Nogen må jo lade livet - men han er bare ikke den eneste. Der er så meget der skal rives op ved roden og så skal der ikke hentes spillere over 26 i et par år. Det nytter ikke noget at man bliver ved med at tro man kan opbygget et storhold af afdankede spillere. Byg nu noget op selv, fra bunden.

ps., holder stadig på at det er en af Europas absolut værst sammensatte trup målt på forventning. Det er helt vildt.
Der er ingen filosofi i AS Roma. Ingen principper. Der er ingen ære eller noget der minder om et koncept på klubplan, som man får til at sive ned igennem fra ledelsesgangene.

Man er og bliver bare en pseudo-topklub. Det vil fortsætte indtil man formår at sætte en trup (træner inklusiv) sammen, som kan overleve mere end 2-3 år.

Jeg står virkelig på, at Fonseca er det mindste problem. Det er så meget mere og andet, som er galt (og det har det grundlæggende været i et årti eller to.

[Rettet af: asromadk - 02/05/2021 - 22:50]


asroma87
790 indlæg.