Login
Glemt password Opret bruger

Torino v Roma

Kategori: Kampe

Kilde: as-roma.dk

Skrevet d. 18/04/21 18:10 af Sofus

Kampen er i gang og Mayoral har scoret. 1-0!

I dagens anledning kører TV2 Play med to kommentatorer på samme tid (Engelsk og Italiensk) på kampen og tilgengæld ingen lyd fra selve kampen. Helt fantastisk!

Forza Roma!






45 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 18:11

Dejligt med VAR! BORJA


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 18:12

Mayoral er iskold. Dejligt levende angrebsspil idag med vores spanske angreb med Pedro Mayoral og Perez


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/04/21 18:19

Det ender da med at være en ret liret assist fra Pedro til Borja...!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 18:31

Hvad sker der for Mirante idag


Sund
2 indlæg.
d. 18/04/21 18:31

Pedro lavet godt nok mange fejl på trods af hans rutine.. Men fin assist


JonasS
21 indlæg.
d. 18/04/21 18:32

Sikke flot vi lukker af nede i forsvaret. Eller noget.


ASRMichael
80 indlæg.
d. 18/04/21 18:33

Shit det presser på da...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 18:37

Torino bør også være mere motiveret
De kæmper trods alt for overlevelse
Pedro er uhyggeligt ringe

[Rettet af: Tottithorsen - 18/04/2021 - 18:44]


napstah
136 indlæg.
d. 18/04/21 18:46

Bør Torino være mere motiveret end os? Why? haha

Vi spiller rædselsfuldt igen, og lader et bundhold styre løjerne fuldstændig, med et HAV af chancer. Vi er så sygt heldige for tiden.

Burde seriøst ikke blive spillet i bund af Torino altså, come on.


RomaOlimpico
0 indlæg.
d. 18/04/21 18:47

Håber da godt nok Pedro bliver pillet ud i halvlegen


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 18:48

Ja og så brænder de alligevel de mega store kontra chancer de får


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 18:49

Torino kæmper for overlevelse i serie a og vi prioriterer Europa league. Derfor tror jeg Torino er mere sultne

Igen en umulig aflevering af Pedro. Den bør han kunne lægge præcist til Perez

Fatter ikke torino ligger i bunden.
Materialet er til Top10 imo


napstah
136 indlæg.
d. 18/04/21 18:57

Bestemt ikke enig i at de skulle være mere sultne end os. Fadæse hvis vi ikke kommer i Europa jo? :)

En ting kan vi dog blive enige om, og det er at Pedro er pinligt ringe :)

1

Sund
2 indlæg.
d. 18/04/21 19:17

Vi skal simpelthen have lukket den her kamp på en af de store kontra vi har mange af. Det er sgu ikke godt nok og vi kommer til at bøde for det når Torino scorer


Sund
2 indlæg.
d. 18/04/21 19:18

Ja så skete det


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 19:19

Godt pres fra Reynolds! Han ser fucking tung ud

Jeg holder stadig fast i at rykke en forsvarer op og spille 4-3-3! Så midtbanen bliver mere robust og kan stoppe modstanderen hurtigere

[Rettet af: asroma87 - 18/04/2021 - 19:21]


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 19:23

Cristante laver godt nok også mange fejl afleveringer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 19:26

Ja sådan går det når Fonseca tager kampens bedste spiller ud i pausen!!


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 19:33

Farvel og tak for i aften...

Ses til United kampen


Sund
2 indlæg.
d. 18/04/21 19:33

Fazio i løbeduel med Belotti og ingen følger med Zaza.. Desværre fuldt fortjent


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 19:36

Interessant hvor meget Friedkin investerer til sommer op til en sæson uden europæisk deltagelse?

Ønsker at være positiv men kan virkelig ikke se os besejre United over 2 kampe??


Sund
2 indlæg.
d. 18/04/21 19:37

Og hvem gider til klubben uden europæisk deltagelse??


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 19:38

Icardi ;))) Ja vi bliver sat endnu mere ift rivalerne. Og kan vi holde på spillerne hvis vi ikke er med europæisk?
Det ser sgu lidt sort ud!

Hvad siger Sarri/Allegri til det?

[Rettet af: Tottithorsen - 18/04/2021 - 19:40]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 19:42

Livescore siger 19-6 i afslutninger
Kæft vi er ringe


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 19:47

7. Plads PT og de 2 klubber foran os har en kamp i hånden! Det tager 2-3 år som minimum at nærme os top 4 - plus hvad fanden sker der med det stadion?

Flot af Diawara! Det er som om at vi kun må have langsomme spillere i klubben. Kluivert og Under løb for stærkt, så ud med dem og ind med Carlos Peres og Pedro, hahahahahah! Fuck det er dumt, det er ligesom at pisse i bukserne! Og nu hænger man på alle 4 ser det ud til.. KLASSISK ROMA

[Rettet af: asroma87 - 18/04/2021 - 19:49]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 19:51

Enig hvis du løber 100 m på under 20 sekunder så ryger du ud. Latterligt.

Pinligt det her

Og vi har Atalanta om 3 dage - det kan blive rigtig grimt

[Rettet af: Tottithorsen - 18/04/2021 - 19:52]


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 19:53

Fazio.....


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 19:54

Fyr Fonseca nu!!!! Han er helt færdig


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/04/21 19:56

Det er EL eller ingenting. Det må vi bare acceptere nu!


napstah
136 indlæg.
d. 18/04/21 19:57

United flår os fra hinanden. Tror ikke engang jeg tør se den kamp for at være ærlig. Det bliver rigtig rigtig grimt.


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 19:59

Giv spillerne ferie nu og fyr Fonseca og så lav skrivebords nederlag eller hvad fanden ved jeg, for resten af kampene!

Så prøver vi igen næste sæson


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 20:00

Idag var det tydeligt - som i sidste uge - at se at prioriteten er 100% på Europa league.
Vi kan være 7 point fra EL hvis Lazio og Napoli vinder

Vi får røvfuld på old Trafford. Jeg har ikke glemt 1-7


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 20:06

Ünder og Kluivert - er de lånt ud eller solgt?


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 20:10

Lånt ud men RBL og Leicester vil ikke købe dem, så de ryger retur til sommer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 20:11

Vil hellere have dem i startopstillingen end Pedro og Perez! Men vi lejer dem sikkert ud igen


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 20:13

Ja eller også køber vi 2 nye spillere og så lejer Pedro, Carlos Perez, Kluivert og Under ud :-D

Det ville ligne Romas indkøbs politik lidt bedre


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/04/21 20:17

Intet Europæisk fodbold?

Vildt hvor lidt folk enten ved eller følger med.

7. Pladsen giver adgang til Europa Conference League.

3. Rangs turneringen eller ej så er det stadigvæk europæisk fodbold.


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 20:18

Hey fedt! Så kan det være vi kan vinde en europæisk titel! Ikke dårligt

Roma vs Genk i finalen..zzzzzzzzzzzzzzz


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/04/21 20:26

Ihhh ja fordi vi har jo såååå mange europæiske titler allerede?


Sund
2 indlæg.
d. 18/04/21 20:33

Forstår ikke hvorfor der er så få Roma fans i DK... Se lige hvor flot fodbold vi spiller!

Igen en meget dårlig indsats fra hele holdet - ingen shiner eller prøver på at bærer holdet.

Miranta giver nogle trælse returbolde idag.

Fazio er ikke god nok, men han ryger også til sommer.
Ibanez viser til tider lidt tænder, men har stadig for mange hjerneblødninger.

Reynolds har ikke en god kamp mod Ansaldi og jeg mener også at han mangler backuppen fra midtbanen.

Veretout er ikke sig selv, efter han kom tilbage fra skaden.
Villar er også inde i et grumt formdyk og taber vigtige bolde på midten.

Pedro og Perez har ikke niveauet.
Borja er alene og har ingen støtte.

Min personlige mening er, at taktikken med tre CB er helt forkert og det har vi set igennem længere tid nu. Det er nok for sent på sæsonen til at ændre den - men så alligevel, hvor meget kan det skade mere??

Og så har vi "Roma mentaliteten", som vi rammes af HVERT år. Det er svært at se hvordan vi skal kunne konkurrerer mod topholdene med den trup og mentalitet.

Ser man på de sidste mange kampe har følgende hold spillet bedre end os, når vi har mødt dem:
- Torino
- (Bologna)
- Sassoulo
- Napoli
- Parma
- Genoa

Altså som vi spiller hører vi ikke til i top 10 i ligaen. Så slemt er det i min verden..

Hopper med på vognen mht. United - det kan blive en af de helt grimme


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 20:42

Genk kan vi ikke slå. De har gode gamle Poul Unuachu fra FCM


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 20:51

På livescore er det 6. pladsen der giver adgang til conference league?


asroma87
790 indlæg.
d. 18/04/21 21:00

Den Aller vigtigste transfer til sommer, er at en gang for alle finde den rigtige træner til klubben. Og ikke de lappe løsninger med udskiftning af trænere hver 1-2 år!

Gid vi kunne finde en træner som kunne være i klubben i minimum 3 år og frem! Se bare hvordan Liverpool var da Klopp tog over


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/04/21 21:10

Atalanta da Gasperini tog over

Jeg ser gerne at vi henter De Zerbi i Sassuolo og tager Berardi og Locatelli med


asroma87
790 indlæg.