Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Bologna

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 11/04/21 16:49 af Tottithorsen

Så gælder det igen serie A hvor roma skal hente 3 point for at holde kort snor i top4 som synes længere og længere væk. Pt er vi 8 point fra rækkens nr 4 så alt andet end en sejr er ubrugeligt
Bologna frister en tilværelse midt i rækken og har 12 point ned til holdene under stregen og 18 point op til de europæiske pladser så de kan spille frit i den tidlige aften kamp

Roma møder op med trætte ben efter torsdagen flotte og heldige 2-1 sejr i Amsterdam ude v Ajax hvilket betyder vi har mere end ét ben i semifinalen

Til dagens kamp starter følgende 11 formentlig

Pau
Mancini Fazio Ibanez
Karpsdorp Diawara Villar Peres
Perez Mayoral Pelligrini

OT: DDR er pt indlagt med lungebetændelse og Corona men meldes i bedring og forventes udskrevet fra hospitalet i næste uge







28 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 11/04/21 17:24

Lazio er pisse heldige igen!

Hvorfor starter Calafiori ikke inde i sådan en kamp?

Tror det bliver en kedelig dødssejler igen og vi vinder 1-0


Romaneren
573 indlæg.
d. 11/04/21 17:38

Reynolds starter inde! Spændende. Og Mirante også.

Kan godt forstå, at Calafiori ikke starter inde - han har været skadet i 3 måneder og bli'r pludselig skiftet ind til en times fodbold forleden. Samtidig er Spina skadet, så Calafiori er måske vores bedste bud på en venstre wingback. Ingen grund til at presse citronen, og da slet ikke med EL-kvartfinale mod Ajax på papiret i næste uge, hvor Calafiori da er et bedre bud end Reynolds og Bruno Peres.

Dejligt at Mikhi er tilbage på bænken, så han måske kan spille en rolle torsdag.

På vores startopstilling tydes det klart, at EL er førsteprioriteten nu - det eneste, der kunne understrege det yderligere var, hvis Juan Jesus havde fået en plads for at hvile Mancini/Ibanez.

Håber på en sejr, så vi i det mindste stadig hænger på i kampen om top 6.


Sofus
1910 indlæg.
d. 11/04/21 18:04

Lige meget hvad der sker i dag, så kan det ikke blive sløjere end Mihajlovic' sko

[Rettet af: Sofus - 11/04/2021 - 18:04]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 11/04/21 18:06

Tunnel på Reynolds efter 2 minutter
Velkommen til serie A ;)
Vildt nok at Fonseca skifter så meget ud
Alle kræfter sættes ind på at vinde EL


Sund
2 indlæg.
d. 11/04/21 18:10

Ingen tvivl om at der satses på Euro League.

Når man ser på holdet nu tænker man virkelig hvor det offensive skal komme fra i den her kamp? Kan godt være jeg er lidt pessimist men har da smidt en mønt på Bologna sejr


Sofus
1910 indlæg.
d. 11/04/21 18:12

Okay måske er de første ti minutter alligevel sløjere


Romaneren
573 indlæg.
d. 11/04/21 18:12

Sløj start... Har vi haft bolden over midten endnu? Reynolds skal lige finde gearet.


DeRossi16
350 indlæg.
d. 11/04/21 18:23

2. Gang det bliver farligt ved Reynolds på hjørne.

Den her kamp kan blive grim


Sund
2 indlæg.
d. 11/04/21 18:23

20 min spillet og vi skulle nok have været bagud mindst 2-0...

Lad os håbe spillerne kommer to gear op snart eller at Fonseca reagerer


Sofus
1910 indlæg.
d. 11/04/21 18:27

Mirante har tilgengæld været klasse!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 11/04/21 18:34

Pedro er utroligt ringe og uintelligent
Latterligt kort at få i den situation men det må være frustration over sin egen ringe indsats

[Rettet af: Tottithorsen - 11/04/2021 - 18:38]


Sofus
1910 indlæg.
d. 11/04/21 18:38

Fuldstændig unødvendigt af Pedro. Er godt nok blevet træt af ham efterhånden.


Sofus
1910 indlæg.
d. 11/04/21 18:38

Fantastisk at han også har kontrakt til 2023...


Sund
2 indlæg.
d. 11/04/21 18:39

I det mindste giver det Fonseca endnu en grund til at skifte ham ud.

Det er lidt pinligt at Bologna intet har at spille for og vi har alt at spille for. Det er sgu ikke tydeligt på kampen


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 11/04/21 18:41

Ünder er klasser bedre end Pedro og ser ud til tyrkeren kommet retur til sommer da Leicester ikke ønsker at købe ham

Lad os få Pastore ind ;)


Sofus
1910 indlæg.
d. 11/04/21 18:46

BORJA!!


Sund
2 indlæg.
d. 11/04/21 18:48

Stærkt mål! Håber det vender spillet lidt i anden halvleg og vi kan få lukket kampen med endnu en kasse


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 11/04/21 18:49

Han er kølig nok ham Borja.
Behold ham som backup til Belotti


Romaneren
573 indlæg.
d. 11/04/21 19:27

Der reddede Reynolds alligevel lige fra en friløber!


Sund
2 indlæg.
d. 11/04/21 19:28

Noget bedre spil her i anden halvleg.

Fatter bare ikke at vi altid spiller så dårligt i første halvleg


Romaneren
573 indlæg.
d. 11/04/21 19:36

Synes vi skal få Pastore ind, så Bologna indser at der ikke er noget håb for dem!


Sund
2 indlæg.
d. 11/04/21 19:37

Mancini har spillet godt og været aggressiv. Måske er det anførerbindet der gør det


asroma87
790 indlæg.
d. 11/04/21 19:40

Andre end mig der synes Mirante er meget bedre end Pau?

Mirante virker bare meget mere rolig og selvsikker


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 11/04/21 19:42

Pastore ind som bomber !!


Sund
2 indlæg.
d. 11/04/21 19:43

Hvem er ham der kommer ind nu? Ny spiller?


DeRossi16
350 indlæg.
d. 11/04/21 20:06

Meget bedre 2. Halvleg. Set i bagklogskabens lys, er det fint vi sparer så meget - og går all in på EL.

Måske pastore er pastore, men han kan trods alt bidrage til rotation.

Dagens syn: at se Mhiki og Veretout på banen.

Solidt af midterforsvaret - selv endda af Fazio.

Godt indhop af Mirante..

Godkendt kamp...

Forza Roma!


Romaneren
573 indlæg.
d. 11/04/21 20:19

Lidt mere kølighed fra Karsdorp og så havde Pastore jo lavet en assist efter 3 minutter på banen...

Fint resultat, godt at se en del af lazarettet vende tilbage på banen, så de er klar til på torsdag!

Mirante spiller bedre end Pau.


C. Panucci
12 indlæg.
d. 11/04/21 21:24

Mirante er en dygtig keeper. Fazio er en dygtig forsvarsspiller - de to sætter vel dårligt en fod forekrt i hele kampen. Vigtig rutine i truppen og jeg håber virkelig, de begge bliver forlænget.

Skønt at se Pastore på banen igen. I min optik, så kan vi ligeså godt bruge ham, som Pedro og Perez. Han er 31 - og NU er han skadesfri resten af karrieren ;)

Pedro er jeg virkelig ikke imponeret af - heller ikke af Perez. Reynolds skal bare vende sig til tempoet, så skal det nok gå.

Jeg synes det er skønt, at vinde sådan en kamp som den i dag. En kamp, hvor vi står med en vild overvægt af rotations- og reservespillere, bliver bombet ned hele 1. helveg og alligevel formår at rejse os, nappe et 1-0sejr. Sådan!



Seneste Nyheder

Verona v Roma
(19/09/21) 33 0


Roma v Sofia
(16/09/21) 14 0


Roma v Sassuolo
(12/09/21) 44 0


Salernitana v Roma
(29/08/21) 24 1


Roma v Trabzonspor
(26/08/21) 14 1


Roma v Fiorentina
(22/08/21) 37 1


Kluivert udlejes påny
(21/07/21) 0


Patricio skriver under
(14/07/21) 0


Spezia v Roma
(23/05/21) 29 0


Roma v Lazio
(15/05/21) 0