Login
Glemt password Opret bruger

Fiorentina v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 03/03/21 20:05 af Tottithorsen

Svær kamp venter Roma i Firenze
Roma har ikke scoret i de seneste 3 udekampe og kan sætte ny rekord hvis det heller ikke lykkes i aften
Begge hold går ind til opgøret med nederlag i bagagen
Fiorentina tabte 1-0 i Udine og Roma tabte som bekendt 1-2 på Olimpico til Milan. En kamp der let kunne være endt 4-4

Roma har Kumbulla med igen men er fortsat uden Dzeko, Calafiori og Zaniolo. Jesus er sat i isolation pga nærkontakt med en Covid 19 smittet

Romas 11 startende

Pau
Mancini Cristante Kumbulla
Karpsdorp Veretout Diawara Spinnazola
Pelligrini Mayoral Mikhitarian






30 kommentarer


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 03/03/21 20:37

Hvorfor...Hvorfor skal Pau Lopez blive ved med at spille når han ikke præstere?
Hader når favorisering af en spiller tager overhånd.

Fedt med en sjælen start til Peres fremfor Karsdorp...
Wauw tænk man skulle være glad for at have Peres som starter.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 03/03/21 20:44

Faktisk også ret fedt med en start til Diawara.
Han spillede frisk til mod Milan med masser af energi og startede hele aktionen hvor Miki desværre brændte sin first timer.

Ærgerligt hans navn har været nævnt så meget i forbindelse med skrivebords nederlaget til Verona.
Det har jo aldrig været hans skyld at klubben ikke kan finde ud af at registre spiller og hvornår de har fødselsdag.


asroma87
790 indlæg.
d. 03/03/21 20:49

Pau Lopez + Cristante = dårlige nerver til alle Roma fans

Jeg håbede og troede godt nok også Mirante startede inde


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 03/03/21 20:57

Samme her. Synes Mirante udviser og udstråler en vis form for stabilitet og ro.
Pau Lopez er derimod næsten som en hovedløs kylling når han først går i gang.
Så er han ikke til at stoppe.

Minder så meget om dengang Di Francesco insisterede på at Robin Olsen skulle spille fremfor Mirante.

Uhh ja vi har bare været vildt uheldige med alle vores skader til vores centerforsvarer.
Vil næsten hellere have Juan Jesus fremfor Cristante i det forvar.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/03/21 21:14

Det er ikke kønt. Intet fungerer lige nu
Pau viste igen at han er god til at ramme modstanderen i fødderne ;)


Sund
2 indlæg.
d. 03/03/21 21:16

Det er godt nok ikke mange chancer man kommer frem til..

Kan huse Peres i Torino dagene hvor han var vanvittig giftig offensiv og tog nogle vilde runs. Hvor faen blev han af?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/03/21 21:21

Han skiftede til Roma og faldt ind i vores pensionist tempo !


Aldair
31 indlæg.
d. 03/03/21 21:22

RomaOlimpico
0 indlæg.
d. 03/03/21 21:25

Det er godt nok tungt at se på...


RomaOlimpico
0 indlæg.
d. 03/03/21 21:26

Vi løber rundt som en flue i en flaske :/


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/03/21 21:33

0 skud på mål !!
Det er decideret spild af tid at se på idag
En ørkenvandring hvor ingen af holdene kan sætte 5 afleveringer sammen...


Sund
2 indlæg.
d. 03/03/21 21:37

Flå Mhiki ud i pausen, der kommer intet bidrag til kampen fra ham. Og ellers skal han bare få skiftet spillere ud der gang på gang ikke præsterer. Så er det fanme ligemeget om det er ungdomsspillere der kommer ind.

Diawara gør det ok, men er self en spiller der ikke skaber noget offensivt så det kan vi ikke rigtigt bruge til noget.

Veretout som altid har været så stabil er også helt ved siden af ham selv.

Kan slet ikke se os vinde den her kamp, men lad os håbe det vender i anden halvleg


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/03/21 21:56

Ja pt er vi 4 point fra en CL plads som synes mere og mere urealistisk


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/03/21 21:57

2 point... ;)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/03/21 21:58

Godt smækket ind af Spinnazola


Sund
2 indlæg.
d. 03/03/21 22:05

Er jeg den eneste med en fræk drøm om at hente en “juvel” i Sydamerika som kan skabe noget offensivt og evt sætte en mand af.

Ved godt at det er ren lotto, men er bare træt af at vi altid henter afdankede reservespillere fra store hold.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/03/21 22:07

Juvel ? Pastore? ;))


ASRMichael
80 indlæg.
d. 03/03/21 22:08

WOW et forfærteligt minut...
Skidt skidt skidt med Jordan


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/03/21 22:08

Flot. Veretout skadet og selvmål af Spinnazola


Sund
2 indlæg.
d. 03/03/21 22:09

Vil mene at Pastore går under kategorien afdankede reservespillere fra store hold :-)

1

DeRossi16
350 indlæg.
d. 03/03/21 22:12

Det ligner 2 måneder ud for veretout!🙄 fuck man..

Mhiki ligner en der er træt. Han har ikke leveret de sidste mange ksmpe. Selvom han har spillet hele tiden.

Giv manden et hvil..


Romaneren
573 indlæg.
d. 03/03/21 22:37

JAAAAAAAA


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 03/03/21 22:37

DIAWARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


RomaOlimpico
0 indlæg.
d. 03/03/21 22:38

Diawara! Redder min onsdag aften


ASRMichael
80 indlæg.
d. 03/03/21 22:38

JAAH forfanden!!!
Dejligt at se Diawara gå amok :)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/03/21 22:38

Gåsehud!! Diawara - smukt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/03/21 22:45

Usandsynlige målscorere og assist idag

Mancini oplæg til Spinnazola
Karpsdorp oplæg til Diawara


Sund
2 indlæg.
d. 03/03/21 22:46

Diawara kampens spiller. Han gør det generelt godt og tager endda løb i modstanderens felt idag, hvilket også fører til den vigtige scoring.

Men ellers er der godt nok mange dårlige/middel præstationer idag. Og mod et lidt bedre hold var vi blevet kørt over.

Borja er ikke god nok i start-11 det kan vi vidst alle se.

Og endelig dejligt gensyn med Smalling.

3 point godkendt - godnat


DeRossi16
350 indlæg.
d. 03/03/21 23:08

Pyha det var ikke overbevisende.

Jeg synes det er skræmmende, at vi skal 4 serie a kampe tilbage, for at finde et mål for vores forreste 3!

Er virkelig bekymret for veretout og for Mhikis manglende form. Han viser hvor vigtig han var for os i den første halvdel af sæsonen. Han ser træt og demotiveret ud.... pedro rammer ikke rigtig noget, SES mangler kamptræning og Borja er sku en mærkelig spiller. Jeg ser stadig hellere Dzeko. (Ja).

Dejligt med smalling tilbage.

Pau er seriøst ringe med fødderne.

Og så forstår jeg egentlig ikke kritikken af Cristsnte? Synes han gør det fint dernede, alt taget i betragtning.. han kan føre bolden frem, er god mand mod mand. Han skal bare ikke ud at løbe med dem.


Til sidst; hvor er jeg glad og stolt over vores capitano! Han kæmper virkelig for holdet, går forrest og har den rette attitude.

3 hårde point i en skadesramt tid. Zaniolo er virkelig savnet i de kampe her, hvor forsvarene er så kompakte.
Skræmmende at vores farligste mand er vores Venstre back!

Godnat, og Forza Roma!


asromadk
3083 indlæg.
d. 03/03/21 23:09

Og så har man taget hul på en periode med 6 kampe på 18 dage. Vanvittigt, når man tænker på hvad skadessituationen allerede melder...

Men fed sej. Er sku lidt træt af al den hate på PF. Har svært ved at se hvordan man åbenlyst burde ligge højere i tabellen med den trup. Synes man får det optimale ud af det - og nu er PF vel ved at vise igen, hvordan han kan få spillere tilbage på rette spor (Diawara?). Synes stadig han mangler meget - savnet af Villars boldomgang er virkelig stort i dag - men Diawara forsøger bestemt at udfylde rollen og får tilmed max valuta for indsatsen til sidst (fordeler selv bolden og løber i feltet - virkelig høj klasse).


Seneste Nyheder

Torino v Roma
(18/04/21) 45 0


Roma v Ajax
(15/04/21) 51 0


Roma v Bologna
(11/04/21) 28 0


Europa League: Ajax v Roma
(08/04/21) 50 1


Sassuolo v Roma
(03/04/21) 27 0


Roma v Napoli
(21/03/21) 29 0


Roma trak Ajax i EL kvartfinale
(19/03/21) 0


Shaktar Donetsk v Roma
(18/03/21) 17 0


Parma v Roma
(14/03/21) 36 0


Europa League: Roma - Shakhtar
(08/03/21) 32 0