Login
Glemt password Opret bruger

Europa League: Braga v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: as-roma.dk

Skrevet d. 18/02/21 18:51 af Sofus

Roma er taget til Portugal og Braga for at spille 16/dels finale i Europa League. Kampen bliver spillet på Bragas ikoniske Estádio Municipal, hvor den ene endetribune er erstattet af en koloenorm klippe.

Braga, som Fonseca tidligere har trænet i en enkelt sæson, ligger nr. 3 i den portugiske liga og mit kendskab til deres spillertrup er meget småt. Ricardo Horta i nr 21 er profilen, mens Gaitan på kanten er en rutineret ræv.

Roma nedprioriterer igen i år Europa League og sparer derfor en sjat profiler, hvorfor der er fundet plads til Dzeko, mens Cristante tager sig af anførerbindet.

Start 11
Pau Lopez
Mancini - Cristante - Ibanez
Karsdorp - Diawara - Veretout - Spinazzola
Pedro - Mkhitaryan
Dzeko

Forza Roma!

Kampen kan ses på Eurosports streaming.






26 kommentarer


Sofus
1910 indlæg.
d. 18/02/21 19:05

Dzeko! Sådan! Han løb og det gav en scoring!


asromadk
3083 indlæg.
d. 18/02/21 19:07

Nogen der IKKE kører Eurosport der har fundet et link?


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 18/02/21 19:07

Og eminent aflevering af Diawara frem mod Spinazzola.

Så anførerrækkefølgen: Pellegrini, (Smalling?), Cristante, Mancini. Altså Dzeko er helt ude og de to unge italienere står foran rutinerede kræfter som Pedro og Mhiki. Det ligner en internt opdrag om et køre vores unge italienske spillere i lederroller for fremtiden. Hvilket også må betyde at vi altså ikke planlægger at sælge eks. Mancini!! Gode tegn med fokus på fremtiden må man sige. Det har sjældent været tilfældet for Roma..


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 18/02/21 19:10

Nu har Pau Lopez også grebet en bold. Der er lovende takter for den aften her..


asromadk
3083 indlæg.
d. 18/02/21 19:15

really?

Alle sidder og ser Eurosport?



AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/02/21 19:51

Vi spiller sky rigtig godt.
Lad det virkelig fortsætte sådan i anden halvleg.

Vi har godt styr på Braga men de står også kompakt og har vist de kan være farlige.

Vi mangler lige den sidste aflevering og de sidste meter for ikke at stå offside før vi kan lave ét mål til.

Kom så drenge!

FORZA ROMA


DeRossi16
350 indlæg.
d. 18/02/21 20:01

Fint spil.. dejligt med et Dzeko mål. Vel at mærke et godt et af slagsen!

Dejligt at se SES varme op. Håber han får minutter..

Den pizzaglade hollænder begynder at være ret stabil. Dejligt at se!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/02/21 20:07

Vi kan altså tåle flere skader på det midterforsvar.

Vi har 3 midterforsvarer ude nu plus Cristante.

Come on man!


asromadk
3083 indlæg.
d. 18/02/21 20:07

puha den kunne godt være dømt. Ibanez er bare begyndt at vise de her svaghedstegn lidt for ofte. Fejlbedømmer bolden, virker klodset og så laver han noget som i min verden faktisk er et hovedløst straffe.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/02/21 20:08

Ser tyndt ud efterhånden med skader til Ibanez Kumbulla og Smalling

Tak for det røde kort!!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/02/21 20:10

Stærkt af Villar at trække det røde kort der!

Kom så Roma!

DAJE GIALLOROSSI


asroma87
790 indlæg.
d. 18/02/21 20:10

Bare rolig El Shara kommer ind og scorer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/02/21 20:15

Der var ikke offside. Clear and obvious my ass


Sofus
1910 indlæg.
d. 18/02/21 20:22

Pau Lopez er så noia når han går ud af buret


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/02/21 20:24

Er der nogen dee kan lære pau at når han sparket bolden væk så spark den over reklamebanderne !

Forslag: luk kampen


asroma87
790 indlæg.
d. 18/02/21 20:33

Hvor fanden er Calafiori henne?


Skytt0
1151 indlæg.
d. 18/02/21 20:33

Godt nok er Portugal tættere på USA end Italien, men jeg tror nu stadig at nationalsporten er fodbold, og ikke "Amerikansk fodbold", Mkhitaryan! xD


Sofus
1910 indlæg.
d. 18/02/21 20:33

Den sparkede Mkhiki da lige over bjerget


Sofus
1910 indlæg.
d. 18/02/21 20:41

Kanonkasse!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/02/21 20:41

Mayoral!!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 18/02/21 20:41

Flot mål! Ses Braga

Nu vinder vi Europa League


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/02/21 20:42

JAAAAAA

GOOOOOOOOOL

MAYORAL!!!!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18/02/21 20:54

Vanvittig godt resultat og udgangspunkt til retur kampen.

Mere kunne man ikke ønske sig.

Dét skal og må ikke gå galt hjemme i Rom og Olimpico.

Eneste kæmpe minus er de to skader til vores midterforsvarer.

Cristante og Ibanez.

Håber virkelig vi kan stille med minest 3 midterforsvarer på søndag.

Dejlig god og solid sejr.
Vi stod utrolig godt defensivt.

FORZA ROMA


Romaneren
573 indlæg.
d. 19/02/21 09:06

Endnu en gang en sikker indsats og noget nær cruise control mod en svagere modstander. Imponerende.

Man må altså også indtil videre rosé Fonsecas håndtering af alting - fuldstændig tilbage på sporet efter Spezia- og Lazio-fadæserne, og nu indlemmer han succesfuldt den detroniserede anfører i truppen igen, hvortil Dzeko gør det, han er købt ind for - at score i vigtige kampe for klubben.

Det er godt nok stærkt. Nu skal vi bare snart bruge en sejr mod et tophold, så det for alvor kan begynde at pege fremad.


asroma87
790 indlæg.
d. 19/02/21 11:38

Ja vi kunne passende smadre Milan fuldstændigt d. 28 februar!


Seneste Nyheder

Fiorentina v Roma
(03/03/21) 30 0


Roma v Milan
(28/02/21) 53 0


Roma v Braga
(25/02/21) 11 0


Benevento v Roma
(21/02/21) 44 0


Europa League: Braga v Roma
(18/02/21) 26 0


Roma v Udinese
(14/02/21) 28 0


Juventus v Roma
(06/02/21) 26 0


Roma v Verona
(31/01/21) 37 0


Roma v Spezia - REVANCHE!
(23/01/21) 71 0


Roma v Spezia
(19/01/21) 62 0