Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Verona

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 31/01/21 14:19 af Tottithorsen

Alle hold har nu mødt hinanden og programmet er vendt på hovedet så Roma tager imod Verona som igen i denne sæson har imponeret med deres helt egen måde at spille bold på instrueret af Juric, som lægger vægt på presspil og stærke duel spillere, så det bliver en hård opgave giallorossi kommer på i aftenens sene opgør med kick off kl. 20.45.
Sæsonens første opgør var på banen ikke specielt interessant og endte 0-0 efter begge hold blandt andet ramte overliggeren men kampens efterspil vil stå som et af årets største negative højdepunkter
Det viste sig nemlig at Roma havde dummet sig ved at registrere Diawara som u23 spiller men problemet var at Diawara inden kampen havde rundet de 23 år og derved blev Roma taberdømt med 3-0 og fik dermed en katastrofal start på den nye sæson!! Skandaløst.

Meget vand er siden løbet gennem åen og Roma indtager i skrivende stund en flot 4. plads i serie A.

I ugens løb har vi fået tilgang af en gammel kending. El Shaarawy
vendte igår retur og skrev under med AS Roma på en fri transfer efter et kort eventyr i Kina så det bliver spændende at se om han bidrage med det samme som inden han drog til Asien.

Dzeko derimod er helt ude i kulden efter en kontrovers med Mr. Fonseca så igen i aften er bosnieren ikke at finde i truppen.
Roma har i ugens løb forsøgt at skille sig af med Dzeko blandt andet i en byttehandel med Alexis Sanchez i Inter men Pinto fik desværre ikke lukket handlen så der er travlt på de indre linjer, da transfervinduet lukker mandag aften.
Spændende at følge den sag for hvad sker der hvis vi IKKE får skilt os af med ham, så skal parternes vel mødes over en fredspibe?

Aftenens start 11´er

Pau
Mancini Smalling Ibanez
Karpsdorp Veretout Cristante Spinnazola
Pelligrini Mayoral Mikhitarian






37 kommentarer


Romaneren
573 indlæg.
d. 31/01/21 17:16

Sassuolo og Atalanta har begge smidt point allerede - kom så!!!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 31/01/21 20:50

Nå. Men vi skal vel score minimum 2 mål for at vinde. Tidligere spillere plejer at score mod os. Læg så minimum et forsvarskoks til. 3 mål skal vi vel minimum score for at vinde....


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/01/21 20:52

Pastore er sgu på bænken idag


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 31/01/21 20:58

Pastore. Er det en af dem fra ungdomsholdet der er trukket op i førsteholdstruppen?


asroma87
790 indlæg.
d. 31/01/21 21:00

Smalling skadet! Øv. Ligner en forstrækning = et par ugers pause

Pastore er sgu bare en stor joke! Og alligevel tjener han næsten mest af alle spillere i truppen - tak for den Monchi


Arsi
505 indlæg.
d. 31/01/21 21:04

Hvor er det dumt Pellegrini får gult kort på den der.. så er han ude mod Juve...


asroma87
790 indlæg.
d. 31/01/21 21:05

Pellegrini gult = karantæne mod Juve = Pastore starter inde :)


Romaneren
573 indlæg.
d. 31/01/21 21:07

MANCINI!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 31/01/21 21:07

Og Mikhi??? JA JA JA


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/01/21 21:08

Woop!!! 2 hurtige efter en rimelig sløj start. Sådan!


asroma87
790 indlæg.
d. 31/01/21 21:09

ROMA går AMOK!!!!!!!!!!

HÆVNENS time er kommet


asroma87
790 indlæg.
d. 31/01/21 21:09

PS hvem savner Dzeko???? IKKE MIG!!!!!!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 31/01/21 21:10

Mayorals forarbejde for hjørnesparket. 2. mål, fantastisk positionering, godt løb, fantastisk overblik af Mayoral. Han har allerede gjort sit for i aften..


Romaneren
573 indlæg.
d. 31/01/21 21:15

Og Borja!! 3-0! Fonseca har det her hold bag sig!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/01/21 21:15

Ja mål vi ikke havde scoret med Dzeko på toppen pga hans ringe fart...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/01/21 21:16

Kæft hvor er det smukt

Bye Bye Dzeko!!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 31/01/21 21:17

BM21!!!! Ses dzeko


asromadk
3083 indlæg.
d. 31/01/21 21:17

Ha ha vi ses, Edin. Skidt han pissede sin tid i Rom væk på den måde, istedet for sy knokle stenhård i fællesskabets navn.


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/01/21 21:17

uuh Det lugter af en afklapsning! Håber de bliver ved!


ASRMichael
80 indlæg.
d. 31/01/21 21:17

Hvor er det vildt
Lad bare Borja banke et par mere ind i dag :)


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 31/01/21 21:21

Før kampen:

Dzeko: 1179 minutter, 7 mål, 168 minutter per mål.
Mayoral: 398 minutter, 5 mål, 80 minutter per mål.

Dzeko 0 assist, Mayoral 1 assist.


asromadk
3083 indlæg.
d. 31/01/21 21:25

Præcis. Og Dzeko forstod aldrig, at han var på banen qua hans erfaring og at man samtidig gav ham lang snor i forventningen om en eksemplarisk, samlende effekt.

Men held og lykke med at komme til Barca, City, PSG eller United, Edin...


Sund
2 indlæg.
d. 31/01/21 21:38

Dejligt vi fører med 3 mål, da man helt sikkert ikke forventer at vi holder nullet.

Rigtig fin første halvleg og vi er kyniske oppe foran. Mhiki banker altså den ind iskoldt!

Og en fornøjelse at se Borja oppe i front.

Nu skal vi bare ikke gå ned i tempo i anden halvleg og lade dem få initiativet


Ancelotti
0 indlæg.
d. 31/01/21 21:43

Fonseca har god rekord mod Verona
Mayoral jeg er fan
Mkhi er uundværlig
Smalling skad håber det ikke er seriøst


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/01/21 21:45

Smalling fik en forstrækning. Ude et par uger
Men det betyder nok vi starter med Cristante i forsvaret v Juventus næste weekend


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/01/21 22:01

Pellegrini har været god igen synes jeg. Anførerbindet klæder ham.


Sofus
1910 indlæg.
d. 31/01/21 22:06

Umuligt at holde en cleansheet


asromadk
3083 indlæg.
d. 31/01/21 22:07

Man ved det bare... Den burde stå 7-0, men ender vel 3-2 og man holder skansen på et hængende hår. Haha!


Ancelotti
0 indlæg.
d. 31/01/21 22:07

Pau Lopez har aldrig haft en clean sheet tro jeg


Sund
2 indlæg.
d. 31/01/21 22:08

Skidt af Spinna lige efter han misser en kæmpe chance


ASRMichael
80 indlæg.
d. 31/01/21 22:16

Det er ikke helt korrekt Ancelotti :)
Han havde et mod Fiorentina her i starten af måneden. Mirante har tilgengæld haft 4 i denne sæson i serie a


Arsi
505 indlæg.
d. 31/01/21 22:25

Vores 2. Halvleg har da været elendig synes jeg. Bortset fra den ene chance som Spina havde. De spiller udenom os som kegler. Mikhi, Borja og Pellegrini ser trætte ud.. smid Perez ind istedet for en af de tre


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 31/01/21 22:26

Diawara sidder på bænken. Spændende om vi har registreret ham korrekt?
Ja sløj 2 halvleg men svært at holde tempoet
Spinnazola er ikke kynisk nok desværre


Arsi
505 indlæg.
d. 31/01/21 22:29

Tempoet kan i og for sig holdes ved st sætte friske mænd ind


Arsi
505 indlæg.
d. 31/01/21 22:29

Nå, så skete der alligevel noget


Sund
2 indlæg.
d. 31/01/21 22:30

Borja og Mhiki har ikke mere i sig


DeRossi16
350 indlæg.
d. 31/01/21 23:07

Dejlig sejr!

Fedt at se truppen ikke basker rundt, fordi Dzeko er en hat..

Solid sejr og god indsats. Kunne man lave en fornuftig deal med Dzeko i bytte for en anden god targetmand, så er jeg tilfreds.
Han er ikke just savnet - og vil måske give Fonseca lidt ro.

Gad vide hvad han vil signalere ved at se kampen? At holdet er med ham? Provokation? Eller at han gerne selv vil retur, men ikke må?


Seneste Nyheder

Fiorentina v Roma
(03/03/21) 30 0


Roma v Milan
(28/02/21) 53 0


Roma v Braga
(25/02/21) 11 0


Benevento v Roma
(21/02/21) 44 0


Europa League: Braga v Roma
(18/02/21) 26 0


Roma v Udinese
(14/02/21) 28 0


Juventus v Roma
(06/02/21) 26 0


Roma v Verona
(31/01/21) 37 0


Roma v Spezia - REVANCHE!
(23/01/21) 71 0


Roma v Spezia
(19/01/21) 62 0