Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Sampdoria

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 03/01/21 13:30 af Tottithorsen

Godt nytår!!

Så skal vi igang igen og den første kamp er på hjemmebane hvor vi tager imod Ranieris tropper fra Genova
Sampdoria indtager en 11 plads hvorimod Roma inden eftermiddagens opgør ligger på en flot 3. plads
Mange hold ligger dog lige efter så der skal ikke mange fejl til før vi overhales af Juventus, Napoli og Atalanta
I front ligger Milan

Roma starter formentlig med følgende 11

Lopes
Mancini Smalling Ibanez
Karpsdorp Veretout Villar Bruno P
Pelligrini Dzeko Mikhitarian

Pastore, Mirante, Pedro, Spinnazola og Zaniolo er ude med skader






13 kommentarer

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/01/21 15:45

For meget alkohol nytårsaften for Roma drengene? Tam forestilling


Thinggaard
94 indlæg.
d. 03/01/21 16:26

Måske. Banen gør ikke meget godt for tempoet i spillet i dag, når man møder et hold, som åbenlyst har det fint med 0-0. Ærgerligt Smalling ikke får smidt den ind.


Romaneren
573 indlæg.
d. 03/01/21 16:27

Det er så tæt på, Smalling!! Æv. Svært at se hvad der skal bryde dødvandet.


asroma87
790 indlæg.
d. 03/01/21 16:29

Shit de er heldige Sampdoria

Ind med Mayoral


Sund
2 indlæg.
d. 03/01/21 16:30

Dzeko den skal ind....


asroma87
790 indlæg.
d. 03/01/21 16:34

JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Kanon flot mål!!!

Fuck Sampdoria!!!


Sund
2 indlæg.
d. 03/01/21 16:34

Og der kom den ind


Romaneren
573 indlæg.
d. 03/01/21 16:38

DZEKO! Flot arbejde af Karsdorp igen. Godt overblik af Cristante (?!).

Skønt!


Thinggaard
94 indlæg.
d. 03/01/21 16:38

Bedst som man bander mest over Dzeko, så laver han sådan en afslutning. Nu skal den holdes hjem!


asromadk
3083 indlæg.
d. 03/01/21 16:39

Rick fucking Karsdorp. Hvor er det bare det vildeste karriere-comeback jeg nogensinde har set. Det er jo verdensklasse det han laver for tiden (defensivt, offensivt, indstilling, lader til at tage ansvar). Den hvide, lidt mindre driblende DANI Alves.!
Og stærkt af Dzeko, men det forventes jo at han scorer en gang imellem....


Romaneren
573 indlæg.
d. 03/01/21 17:02

4 mål i 5 kampe af Dzeko - stærkt!

Karsdorp virkelig god igen i dag. Bruno Peres vikarierer flot på venstrekanten - han skal stadig videre, men alligevel en imponerende oprejsning fra en mand, der som 28-årig vendte hjem til Roma fra et lejeophold i den brasilianske 2. division.

Pau med et clean sheet - det kan forhåbentlig hjælpe på selvtilliden. Sassuolo og Lazio snubler, så alt i alt en enormt vigtig sejr i en meget uskøn kamp.


Sund
2 indlæg.
d. 03/01/21 17:18

Igen er Karsdorp og Villar vores bedste spillere, det er imponerende.

Villar har en vildskab og tager ansvar på den midtbane.

Karsdorp vokser og vokser. Det er især i slutningen af kampene at han altid giver den en ekstra skalle.

Dzeko scorer nogle vigtige mål, og laver et flot mål idag. Personligt synes jeg stadig han er for tung og klodset. Hele første halvleg kunne han ikke noget og mistede bolden gang på gang. Lad ham få sæsonen færdig og så skal der kigges på en seriøst angriber.

Uden tvivl en svær kamp idag mod et pakket hold i et svært vejr/bane. Vi holder dem fra stort set alt i kampen.

3 point og videre - godt gået


asromadk
3083 indlæg.
d. 03/01/21 18:08

Stemmer i, Villar. Vilde Villar.

Der må vel næsten sidde nogle La Masia scouts og have røde ører - hvordan kunne de misse et talent, som vel sagtens ligner en sublim kombination af Busquests og Xavi...?

Bevares, der er lige et lille årti til at man kan drage nogen som helst konklusion på om Gonzalo Villar er i den liga, men lige pt. ser han ustoppelig ud. Frygter desværre at han bliver en Marcos/Alisson - hvis først Barcelona pludselig står og vifter med 50-60 mio euro, så kan man nok ikke stå imod. Men så kan man så se misundeligt til, hvis han lægger La Liga ned som den erstatning for Xavi som de aldrig fandt. Før nu.. Og så er 50-60 mio euro sku småpenge i sådan en kontekst.

Nå sidesport - smukt. Vigtige 3 point, vigtig sejr. Villar, Backs især Karsdorp, Dzeko. Pau. De rigtige ting sker og synes det var en smuk fighter-indsats, en holdindsats. Smukt.


Seneste Nyheder

Roma v Spezia - REVANCHE!
(23/01/21) 71 0


Roma v Spezia
(19/01/21) 62 0


Lazio v Roma
(15/01/21) 57 0


Roma v Inter
(10/01/21) 45 0


Crotone v Roma
(06/01/21) 25 0


Roma v Sampdoria
(03/01/21) 13 0


Roma v Cagliari
(23/12/20) 21 0


Atalanta v Roma
(20/12/20) 42 0


Roma v Torino
(17/12/20) 24 0


Bologna v Roma
(13/12/20) 0