Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Torino

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 17/12/20 16:39 af Tottithorsen

Atalanta, Juventus, Napoli, Milan og Lazio har i midtugen alle smidt point, så en sejr i aften hjemme på Olimpico over kriseramte Torino, kan give Roma endnu et hop op i tabellen.
Torino møder op til kampen direkte fra "ritiro" pga mange skuffende resultater og udeholdet forventes at have blandet posen ift start opstillingen men mon ikke der fortsat er plads til altid farlige Belotti..

Roma derimod bør have masser af selvtillid efter de i søndags udraderede Bologna med hele 5-1 på Dell´ara. 5-1 var stillingen ved pausen og hele anden halvleg kørte vi på autopilot

Retur til opgøret er Mancini

Det forventes vi stiller med:

Pau
Mancini Smalling Ibanez
Peres Veretout Pelligrini Spinnazola
Pedro Dzeko Mikhitarian

Håber vi hurtigt kan "lukke" kampen og spare nogle spillere inden vi allerede på søndag skal en tur til Bergamo og møde Atalanta






24 kommentarer


Romaneren
573 indlæg.
d. 17/12/20 18:34

Håber virkelig også at kampen kan lukkes tidligt, men jeg tror ikke meget på det. Har på fornemmelsen, at den bliver svær - Torino har været bedre på det seneste, og tror de bider fra sig a la hvordan Genoa gjorde mod Milan i går. Og Belotti er blevet skarp igen, så han skal ha’ en halv chance for at score.

Torinos store svaghed har været at falde komplet sammen efter 80 minutter, så den kan meget vel afgøres sent - uden at vores youngsters skal ind og have minutter.

Til gengæld regnes Sirigu at sidde på bænken, fordi han er oppe at toppes med Giampaolo.

Frygter at den bliver forbandet svær i aften - men vi SKAL ha’ de 3 point, så vi ikke død og pine skal slå Atalanta med et træt hold i weekenden.


asroma87
790 indlæg.
d. 17/12/20 19:41

Hvorfor spillede vi ikke igår som alle de andre hold?

Nu har vi 1 dag mindre at restituere i end Atalanta...

Det virker da helt tosset


asroma87
790 indlæg.
d. 17/12/20 19:42

Dagens opstilling:

Pau
Mancini-Smalling-Ibanez
Peres-Veretout-Villar-Spina
Pellegrini-Mhiki
Dzeko


Romaneren
573 indlæg.
d. 17/12/20 20:30

Fedt at Pellegrini får chancen i den mere offensive rolle igen! Håber man kan få pillet den beskedne selvtillid ud af Torino ved at starte kampen med bulder og brag ligesom mod Bologna.


Sund
2 indlæg.
d. 17/12/20 20:36

Hatten af for Fonseca at Pedro ikke starter inde.

Villar har gjort det fremragende og får mere og mere selvtillid.
LP7 var giftig på den offensive plads sidste kamp og var god til at sætte medspillerne op.

Så har vi Pedro som en joker at smide ind, hvis det ikke fungerer offensivt!


Sofus
1910 indlæg.
d. 17/12/20 20:39

Okay, Torino bænker simpelthen Sirigu, N'Koulou, Izzo, Ricardo Rodriguez, Ansaldi, som vel alle ville starte under normale omstændigheder.

Er dog glad for nr 99 navn = Boungiorno ;)

Lad os håbe på en ligeså god kamp som mod Bologna. Forza Roma!


Sofus
1910 indlæg.
d. 17/12/20 21:03

Av den så tynd ud...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/12/20 21:12

Den var tynd. Vi er tynde. Kom nu igang


Sofus
1910 indlæg.
d. 17/12/20 21:16

Sådan! Han så næsten bange ud derinde i buret den kære Milinkovic-Savic :)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/12/20 21:17

Vi har dommeren med os idag. Mancini begår frispark på Belotti


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/12/20 21:31

Tyndt straffe. Er der ikke VAR på idag?


Sund
2 indlæg.
d. 17/12/20 21:33

Lige en kasse mere og så skal der bare spares spillere til på søndag. Giv de unge chancen


Sofus
1910 indlæg.
d. 17/12/20 22:00

Så er det også ved at være på tide at hive Dzeko ud


Romaneren
573 indlæg.
d. 17/12/20 22:02

Alt er gået over forventning indtil videre. Torino famler, og de kommer ikke tilbage, det kan jeg simpelthen ikke forestille mig. Det ser skidt ud for Giampaolo. Nu skal der bare skiftes klogt ud, så vi sparer nøglespillerne. Veretout og Mikhi må gerne få en breather.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/12/20 22:20

Fantastisk forsvarsspil og hvor er Pau desværre alt for usikker... minder mig lidt om Robin Olsen


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/12/20 22:27

Kun mig der er lidt frustreret over hvor slapt vi spiller her sidst i opgøret
Med den holdning er vi ikke i overtal


Sofus
1910 indlæg.
d. 17/12/20 22:38

Ja, meget sløjt efter 3-0 scoringen. Pau Lopez er Robin i forklædning og Friedkin må smide en kæmpe pose efter Belotti.


Sund
2 indlæg.
d. 17/12/20 22:40

3 point og en sejr der aldrig var i fare

Men det var noget af en tam indsats. Igen synes jeg at Villar var højdepunktet - bliver mere og mere vild med ham

Fornuftige udskiftninger af Fonseca og dejligt han hiver Dzeko ud, jeg magter snart ikke at se på ham mere..

Sådan en kamp her sidder man virkelig og tænker på hvor det ville være med Belotti på holdkortet.

Mon om man kunne finde på at gå all-in på ham til sommer? Dzeko skal erstattes uanset.. og Torino kæmper om overlevelse i Serie a. Det må sguda være muligt at lokke manden til Rom


Romaneren
573 indlæg.
d. 18/12/20 08:13

Tæt på perfekt kamp i går - overordnet set gik alt som håbet. Kampen blev afgjort relativt tidligt og vi fik sparet nogle af dw store kanoner.

Dzeko skaffer alligevel et straffe i dag, selvom stemningen herinde er lidt efter ham.

Stakkels Pau Lopez duer bare ikke inde i det mål. Det er efterhånden meget tydeligt. Ham kommer vi til at tabe en pose euro på, hvis vi overhovedet kan få ham skibet hjem til Spanien igen.

Belotti er en drømmeangriber at få til klubben.

Enormt vigtigt med 3 point - så skal vi se, hvad vi kan gøre ved et ikke alt for godt kørende Atalanta i weekenden! Forhåbentlig er Papu Gomez stadig ikke i kridthuset. Det ville da gøre tingene lidt nemmere.


Ancelotti
0 indlæg.
d. 18/12/20 14:11

Hvis der nogen der tro at dommeren var med os, så kig på alle det episoder igen. Alle sammen blev bedømt korrekt.

[Rettet af: Ancelotti - 18/12/2020 - 14:15]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/20 14:31

Der var frispark på Belotti af Mancini ved 1-0 målet. Der var berøring på Dzeko udenfor feltet og det andet gule til torino manden var ekstremt hårdt!!
Dommeren var ringe og får karakteren 2 ud af 10


Ancelotti
0 indlæg.
d. 18/12/20 15:24

Tottihorsen du har simpelthen ikke kigget igennem du
kun læst Football Italia. Kig på Twitter der masser
af billeder der viser at jeg har ret.
Og det journalister der bedømt dommeren er anti-Roma
Og de er ikke troværdige.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 18/12/20 20:03

Ancelotti: Efter gennemgang på Twitter må jeg erkende at det er godt jeg ikke er dommer ;)
Du har sgu ret. !

1

Ancelotti
0 indlæg.
d. 19/12/20 11:07

Gazzetta dello sport som gav dårlig karakter til dommeren Abisso ejers af selveste Urbano Cairo President for Torino hahaha


Seneste Nyheder

Roma v Spezia - REVANCHE!
(23/01/21) 71 0


Roma v Spezia
(19/01/21) 62 0


Lazio v Roma
(15/01/21) 57 0


Roma v Inter
(10/01/21) 45 0


Crotone v Roma
(06/01/21) 25 0


Roma v Sampdoria
(03/01/21) 13 0


Roma v Cagliari
(23/12/20) 21 0


Atalanta v Roma
(20/12/20) 42 0


Roma v Torino
(17/12/20) 24 0


Bologna v Roma
(13/12/20) 0