Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Young Boys

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 03/12/20 19:55 af Tottithorsen

Roma har meget at bevise efter blamagen i søndags hvor vi tabte med 4-0 ude til Napoli

Pau
Jesus Ibanez Cristante
Peres Pelligrini Villar Spinnazola
Perez Mayoral Pedro

x giver roma første pladsen i puljen

Daje Roma






6 kommentarer

Romaneren
573 indlæg.
d. 03/12/20 20:28

... Så er det nu at Pau måske har chancen for at få sin plads i målet tilbage!

Tror på en smal sejr og en solid defensiv præstation. Så skal gutterne nok komme på rette vej efter Napoli-blamagen.


Romaneren
573 indlæg.
d. 03/12/20 21:49

Der er da lidt målnæse i ham Borja! Vigtig udligning. Kedelig første halvleg, ellers.


DeRossi16
350 indlæg.
d. 03/12/20 23:17

Godkendt kamp! Virkelig dejligt for Calafiori at lave sådan en basse. Velfortjent. Dejlige romerske dreng. Og signalstærk jubelscene!

Dzeko på tavlen varmer også. Han må gerne finde målsnuden frem...

Forza roma!


asroma87
790 indlæg.
d. 04/12/20 08:05

Pau Lopez skuffer igen ved Young Boys mål synes jeg og Cristante er tung i røven igen og bliver let driblet forbi.
Pau har bare ikke den der tilstedeværelse eller presence - han udstråler bare ikke den samme sikkerhed som andre top målmænd. Ærgerligt at brænde 30 mio. euro af på ham.

Nå men god moral igen og flot langskuds mål af Calafiori - tror han bliver helt vild godt(han er jo faktisk mega god allerede)

Nu venter der en ekstremt vigtig kamp søndag imod Sassuolo. Den kamp er bare en must win, hvis vi skal holde fast i toppen.


Romaneren
573 indlæg.
d. 04/12/20 08:23

Fin EL-kamp i går og godt kommet tilbage. Jeg fik bange anelser, efter de kom foran.

Enig i at Cristante i midterforsvaret heller ikke ser bedre ud, end at det må være en nødløsning. Han bliver afdriblet for nemt både i går og mod Napoli. Hvad der er endnu mere ærgerligt er, at Fonseca ikke er optimistisk omkring Smallings tilbagevenden endnu. Må bare lige nævne det igen - 15 mio euro for en mand på 31, der har spillet 4 kampe indtil videre.

Pau fik heller ikke vist noget i går, og umiddelbart ligner han endnu et fejlkøb til målmandsposten efter Alisson. Og Pau er da besynderligt dyrere end Robin Olsen var. Jeg drømmer om Cragno på positionen, men mon ikke Inter nupper ham som Handanovics arvtager.

Vi skal finde noget ekstra niveau frem til Sassuolo-kampen for hurtigst muligt at få Serie A-sæsonen på ret køl igen. En sejr over dem, og så tror man på at Napoli-kampen var en kollektiv offday. Men puha, det ser ikke ud til at hverken Smalling eller Mancini når tilbage til på søndag, og Sassuolo er offensivt et virkelig giftigt hold med en Berardi i rigtig god form. Alt tyder på en oplagt mulighed for at Cristante kan se tung ud igen. JJ-Cristante-Ibanez med Sassuolos offensive esser kræver satme noget solid, defensiv disciplin.


Lamela
1793 indlæg.
d. 04/12/20 08:47

Kumbulla er testet negativt, så forhåbentlig er han klar igen. Jeg har været stor kritikker af Cristante siden Monchi købte ham ind. Men, han gik fra at være en +10 måls offensiv skytte i ligaen til at spille CB. Det er en kæmpe omvæltning. På trods af det, så synes jeg, han gjorde det fint med tanke på, han skulle styre et forsvar bestående af en kvalitets CB som makker.

Hele opspillet ved Dzekos var også fantastisk. Det gear må han gerne finde frem i liga kampene.

Hvis Fonseca starter Villar i næsten fremfor LP7, vil jeg bestemt ikke have noget imod det. Selvom form kurven for LP7 har været opadgående, så spiller Villar med en selvtillid og giver midtbanen en helt anden dynamik.

[Rettet af: Lamela - 04/12/2020 - 08:48]


Seneste Nyheder

Roma v Spezia - REVANCHE!
(23/01/21) 71 0


Roma v Spezia
(19/01/21) 62 0


Lazio v Roma
(15/01/21) 57 0


Roma v Inter
(10/01/21) 45 0


Crotone v Roma
(06/01/21) 25 0


Roma v Sampdoria
(03/01/21) 13 0


Roma v Cagliari
(23/12/20) 21 0


Atalanta v Roma
(20/12/20) 42 0


Roma v Torino
(17/12/20) 24 0


Bologna v Roma
(13/12/20) 0