Login
Glemt password Opret bruger

Cluj v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 26/11/20 13:02 af Tottithorsen

Det positive ved Corona er at der kun er 3 dage mellem kampene :)

Roma vil med en sejr i aften sikre sig videre avancement i Europa League hvilket jeg vil anbefale vi gør med det hårde kampprogram vil det være godt at kunne spare profilerne, når der er EL på plakaten.
Til aftenens kamp er Romas defensiv hårdt ramt. Ude af truppen er Smalling, Kumbulla, Mancini og Ibanez. Fazio er lige blevet klar igen så der er ikke mange muligheder for Fonseca

Cluj meldes at være uden 6 faste startere i aften

Romas forventede startopstilling

Lopes
Peres Cristante Jesus Calafiori
Pelligrini Diawara Villar
Perez Mayoral Pedro

RIP Maradona - sikke et tab på trods af hans personlighed de senere år har været tvivlsom vil han altid i mine øjne være den største fodboldspiller gennem tiden!






9 kommentarer

Romaneren
573 indlæg.
d. 26/11/20 15:55

Vi er næsten i december. Smalling har spillet 4 kampe for os i sæsonen. Det synes jeg er vildt nok.

... Håber på spilletid til de unge løver i dag!


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/11/20 19:49

3-4–2-1 med Spina i midterforsvaret. Spændende - men helt enig i at fastholde den formation, der virker så godt for os pt.

Men JJ-Cristante-Spina ville man godt nok ikke turde i mange andre kampe end mod Cluj :D

God kamp!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/11/20 21:36

Mest ophidsende i første halvleg må være navnet på nr 94 fra Cluj = Itu


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/11/20 21:38

1 skud på mål i løbet af 30 minutter... Det er lidt af en langgaber i den rumænske tåge! Er ikke sikker på, at jeg har set Villar have bolden endnu.


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/11/20 21:54

Pauver første halvleg. Ikke meget godt at komme efter. Det er meget fedt at vi har et 3-mands-forsvar, der kan komme SÅ langt op på banen, som det er tilfældet. Men det fører godt nok ikke til meget.

Villar usynlig, Diawara synes jeg render rundt som en hovedløs høne.

Det mest positive er vel, at Cluj er TOTALT ufarlige - bortset fra det hovedstød, hvor de måske burde ha' scoret.

Håber at man tør sætte Pedro, Mikhi og Veretout ind på et tidspunkt, så vi kan få kampen afgjort og stille med reserver i resten af gruppekampene. I så fald ville nøglespillernes spilleminutter være rigtig godt givet ud.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/11/20 22:17

Flot mål :)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/11/20 22:25

Hårdt dømt straffe i min optik
Sikkert eksekveret af Veretout
Mikhitarian straks involveret i et mål


asromadk
3083 indlæg.
d. 26/11/20 22:29

Diawara ligner en lost cause. Er en decideret klods om benet i PFs 3-5-2, hvor han intet har fremadrettet... Dårlig teknik, langsomme vendinger, bevægelse og slet ikke god nok alt i alt. Helt William Kvist'sk, passer bare kun til en meget specifik form for fodbold..

1

Romaneren
573 indlæg.
d. 26/11/20 23:33

Helt enig, vi klæder ikke Diawara og han klæder ikke os. Hans kvaliteter kommer slet ikke i spil.

Ellers en komplet dødssejler af en kamp, hvor det vel snarere er Clujs uduelighed end vores egen x-faktor, der hiver sejren hjem. Alligevel får vi det ud af kampen, vi skal have - fedt med spilletid til Milanese, Tripi og Calafiori, og at dén bag-treer holder er europæisk clean sheet er da også ret imponerende.

Det tegner altså mod at være en flot sæson for os, det her. Lige præcis de her kampe plejer at gå Roma så meget imod. At spille tremands-forsvar og have vores 4 bedste CB’s ude på én gang og stadig tage en europæisk sejr og et rent mål ville jeg næsten fristes til at kalde for decideret u-Roma’sk. Vi vinder de her kampe i år.

Vi skal dælme finde noget bedre spil frem mod Napoli i weekenden - men undgår vi nederlag dér, så ser det snart virkelig lovende ud.


Seneste Nyheder

Roma v Spezia - REVANCHE!
(23/01/21) 71 0


Roma v Spezia
(19/01/21) 62 0


Lazio v Roma
(15/01/21) 57 0


Roma v Inter
(10/01/21) 45 0


Crotone v Roma
(06/01/21) 25 0


Roma v Sampdoria
(03/01/21) 13 0


Roma v Cagliari
(23/12/20) 21 0


Atalanta v Roma
(20/12/20) 42 0


Roma v Torino
(17/12/20) 24 0


Bologna v Roma
(13/12/20) 0