Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Parma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 22/11/20 12:39 af Tottithorsen

Endnu en landsholdsrunde er ovre og serie A er retur igen
Roma tager hjemme imod Parma som ikke har haft nogen god sæson indtil videre pga Corona og skader.
cornelius er fortsat ude

roma mangler nogle profiler idag
Dzeko stadig Corona positiv og Smalling er småskadet

Retur er Pelligrini efter at have været syg med Corona og LP7 starter da også på bænken

Romas forventede 11

Mirante
Mancini Cristante Ibanez
Karpsdorp Villar Veretout Spinnazola
Pedro Mayoral Mikhitarian






11 kommentarer

JonasS
21 indlæg.
d. 22/11/20 14:22

Synes heller ikke Kumbulla figurerer nogen steder!?


Romaneren
573 indlæg.
d. 22/11/20 14:41

Kumbulla er også ude pga corona.

Mirante tilbage i kassen må vel være endegyldigt bevis for, at Pau Lopez ikke bliver førstemand??

Parma er ikke i en imponerende forfatning i denne sæson, så hvis bare vi får pakket Gervinho ordentligt ned, så kan jeg ikke se, hvordan de skulle være alt for svære at deale med.

1

asroma87
790 indlæg.
d. 22/11/20 15:06

2 min og 46 sekunder skulle der gå, så lavede Cristante sin første fejl aflevering...


Romaneren
573 indlæg.
d. 22/11/20 15:32

Borja!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 22/11/20 15:35

MIKHI!!!! Shit en scoring. Han er fandme god


asroma87
790 indlæg.
d. 22/11/20 15:35

Uh la la.... Mamma Mia Mhiki!!!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 22/11/20 15:36

Jøsses for en hammer. Der er ild i ham i disse dage!


asroma87
790 indlæg.
d. 22/11/20 15:47

Roma spiller godt men fuck Parma er dårlige


Sund
2 indlæg.
d. 22/11/20 16:01

Rigtig god første halvleg! Og et vanvittigt dårligt Parma hold..

Villar er et frisk pust til midtbanen og han er sulten.

Man begynder jo helt at få farlige tanker når man ser på vores spil det sidste stykke tid og tabellen


asromadk
3083 indlæg.
d. 22/11/20 16:02

Man kan hurtig blive enige om at Parma er ringe, men man spiller dem også ringe qua den gode indsats.
Frem for alt, løber der 11 rundt med røde bluser og oser af autoritet. Noget, som jeg nærmest ikke mindes at have set fra AS Roma i et årti.
Man ser på på holdet og alle ligner nogen der har købt ind på konceptet og deres rolle i det store hele - og man må sige, at det ligner PF har fået styr på truppen for alvor mentalt. Noget, som man tit har klandret ham og tidligere trænere for.

Gode attituder, spillerne er afklaret med deres spidskompetencer og bruger dem i holdets interesse. Folk kæmpe, læber og - mest af alt - SER hinanden. Mindes ikke at have set en Roma kamp i ja, nærmest et årti, hvor jeg rent faktisk synes det ligner alle sætter holdet foran sig selv. Færre ego-trippere end nogensinde, måske?

Pedro og Mikhi hsr vist gjort en del herinde til skamme. Inklusiv mig selv. Tror deres blotte tilstedeværelse har været nøglen her - holdspillere helt inde i hjertet og leverer kvalitet uden stjernenykker. No bullshit typer, der bare ved hvad det ville sige at få et hold til at spille som helhed. Det har smittet positivt af på truppen, tror jeg.


Aldair1988
0 indlæg.
d. 22/11/20 19:46

Enig asromadk, fedt at se Miki flere gange har muligheden for at være selvisk og jagte sit hattrick, men i stedet forsøger at spille chancen større via sine medspillere! For en gang skyld er man stolt over hvordan de præsenterer sig selv, som et hold!


Seneste Nyheder

Roma v Parma
(22/11/20) 11 0


Genoa v Roma
(08/11/20) 0


Roma v Cluj
(05/11/20) 10 0


Roma v Fiorentina
(01/11/20) 19 0


Roma v CSKA Sofia
(29/10/20) 11 0


Milan v Roma
(26/10/20) 32 0


Young Boys v Roma
(22/10/20) 21 0


Roma v Benevento
(18/10/20) 13 0


Udinese v Roma
(03/10/20) 21 0


Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0