Login
Glemt password Opret bruger

Genoa v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 08/11/20 12:07 af Tottithorsen

5-0 forleden hjemme mod Cluj i Europa league
Den indsats skal gerne fortsætte idag hvor vi i Genova møder et formsvagt Genoa hold som efterhånden har alle mand klar efter en større omgang Corona i truppen
Roma er uden Dzeko idag som er ude netop pga han er blevet smittet med Corona

Så må vi se om Mayoral kan vise samme målinstinkt som forleden hvor det blev til 2 kasser

Dagens 11

Mirante
Mancini Smalling Ibanez
Peres Veretout Pelligrini Spinnazola
Pedro Mayoral Mikhitarian

Lazio risikerer mega straf efter rod med Corona test svar?
nogen der kender mere til sagen?






9 kommentarer

asroma87
790 indlæg.
d. 08/11/20 13:56

Dagens:

Pau
Mancini-Smalling-Ibanez
Karsdorp-Pellegrini-Veretout-Spina
Pedro-Mhiki
Borja

FORZA ROMA!!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 08/11/20 14:18

Mirantes tid i målet må være forbi i denne omgang... Han har da ellers ikke spillet sig af.

Havde forventet Kumbulla i aktion i dag, men Ibanez belønnes for en fin indsats sidst.

Borja skal sgu helst have tur i den - vores eneste direkte erstatning på bænken er vores israelsk-rumænske ungdomsangriber Suf Podgoreanu...


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 08/11/20 14:41

Synes ikke Mirante slutter sin tid som starter i dag.

Tværtimod er det vel Lopez sidste chance for at spille sig ind som fremtidig starter.

Mirante kommer forhåbentlig til at stå en masse Europa League & Coppa Italia kampe.


Hvor er jeg dog træt af at Karsdorp gang på gang skal spille selvom han intet beviser.


asroma87
790 indlæg.
d. 08/11/20 15:35

Hvad skete der med Spina? :(


Sund
2 indlæg.
d. 08/11/20 16:05

Rigtig fornuftig første halvleg hvor vi som forventet er dominerende.

Vi holder dem fra chancer, presser højt og kommer selv frem til chancer.

To episoder, hvor dommeren kunne have dømt til vores fordel men ikke gjorde det:
Direkte rødt for stempling af Karsdorp, hvor den var givet i andre kampe. Synes det er ok han ikke giver det røde.
Straffespark med hånd på bolden, men er ved at brække mig over alle de straffespark på hands, så egentlig fint han ikke giver det.

Kampen skal lukkes inden Genoa vågner op.


Sund
2 indlæg.
d. 08/11/20 16:11

Ja det var vel deres første chance... Men flot mål af Genoa..


Romaneren
573 indlæg.
d. 08/11/20 16:44

Mikhi hattrick!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 08/11/20 16:50

Det er godt nok det grå, transferfri guld, der hiver den hjem for os i disse uger!


C. Panucci
12 indlæg.
d. 09/11/20 06:33

Vædlig positiv kamp, synes jeg.

Karsdorp bliver simpelthen bare en lille, lille smule bedre for hver kamp. Kan han holde sig skadesfri, så tror jeg det bliver rigtig godt, men ihhhhhh, hvor er jeg dog ked af, at Florenzi ikke ville være i klubben.

Mayoral synes jeg, spillede en udmærket kamp. Han er en anden type en Dzeko, og når først han er kommet ind i truppen og kender de andre lidt bedre, så skal det nok blive meget fornuftigt.

Og så bare for en god ordens skyld, så forstår jeg altså ikke den evindelie kritik af Cristante. Lever han op til sit prisskilt? nej, det gør han måske ikke - er det ham, der har bestemt prisen? Slet ikke. Han har altså en fornuftig ro på bolden, er ikke bange for noget som helst og går altid 100% ind i tacklingerne.
Han minder mig en del om Damiano Tommasi med sin nye midtbanerolle. Ingen kæmpestjerne, men bund stabil, klubloyal, udpræget holdspiller.


Seneste Nyheder

Roma v Parma
(22/11/20) 11 0


Genoa v Roma
(08/11/20) 0


Roma v Cluj
(05/11/20) 10 0


Roma v Fiorentina
(01/11/20) 19 0


Roma v CSKA Sofia
(29/10/20) 11 0


Milan v Roma
(26/10/20) 32 0


Young Boys v Roma
(22/10/20) 21 0


Roma v Benevento
(18/10/20) 13 0


Udinese v Roma
(03/10/20) 21 0


Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0