Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Cluj

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 05/11/20 12:30 af

3. runde i Europa league gruppespillet byder på et opgør på et stadio olimpico mod rumænske Cluj….

Roma har indtil videre hentet 4 point i de 2 første kampe hvor holdet primært har bestået af reserverne så det er vel godkendt, men der skal gerne yderligere 3 point ind i dag så vi ikke er presset max inden de næste 2 kampe på udebane. 3 point i dag kan give holdet den ro det har brug for og vi vil ligge lunt i svinget til videre avancement

Romas forventede 11

Pau
Kumbulla Fazio Jesus
Peres Cristante Villar Spinnazola
Perez Mayoral Mikhitarian

Kick off kl. 19.00

Jeg kan desværre ikke se kampen så ser frem til en masse updates på vores fan site

O.T. God bedring til vores capitano, Totti, som er blevet testet positiv for Corona






10 kommentarer

asroma87
790 indlæg.
d. 05/11/20 14:39

Den her kamp SKAL bare vindes!!!


ASRMichael
80 indlæg.
d. 05/11/20 18:58

Sikke da en start! :)
Flot flot mål og dejligt offensivt her de første minutter. Tegner godt!


asroma87
790 indlæg.
d. 05/11/20 18:59

Haha jeg nåede slet ikke at se målet :(


asroma87
790 indlæg.
d. 05/11/20 19:17

Cristante er bare ikke god nok...

Langsom på bolden og tung i røven og klodset

Taber bolden lige foran feltet, så Cluj får en chance! Kæft han er dårlig


asroma87
790 indlæg.
d. 05/11/20 19:30

Yes Borjas første mål


Romaneren
573 indlæg.
d. 05/11/20 20:41

Målfest!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 05/11/20 20:42

... og assist fra Milanese, den debuterende romer! Fedest - perfekt EL-aften for os.


Ancelotti
0 indlæg.
d. 06/11/20 02:12

Jeg må ødelægge det for dig Milanese er ikke fra Rom
men fra Apulien
Anyway god kamp af Borja jeg tro han kan score flere
mål denne season


asroma87
790 indlæg.
d. 06/11/20 09:11

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/robert-skov-paa-rundens-hold-i-europa-league/

Pau Lopez på rundens hold...spændende


Romaneren
573 indlæg.
d. 06/11/20 10:02

Haha @Ancelotti, øv bøv. Men jeg tager hvad jeg kan få, det er godt nok sjældent at vi giver klubbens unge chancen overhovedet, så hvis manden er fra Apulien, så tager jeg hvad jeg kan få :D

Han gjorde det i hvert fald fint og virker til at have et godt blik for afleveringer!

Og endnu en gang er Pedro der, hvor målene er. Man må sige sig at han forstår sig på at være der i afgørende situationer, selvom jeg må indrømme at jeg ikke syntes, han var verdens mest sexede signing.


Seneste Nyheder

Roma v Parma
(22/11/20) 11 0


Genoa v Roma
(08/11/20) 0


Roma v Cluj
(05/11/20) 10 0


Roma v Fiorentina
(01/11/20) 19 0


Roma v CSKA Sofia
(29/10/20) 11 0


Milan v Roma
(26/10/20) 32 0


Young Boys v Roma
(22/10/20) 21 0


Roma v Benevento
(18/10/20) 13 0


Udinese v Roma
(03/10/20) 21 0


Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0