Login
Glemt password Opret bruger

Milan v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 26/10/20 16:05 af Tottithorsen

Ligaens førerhold, Milan, tager imod rækkens nummer 9, Roma.
Milan har siden coronaen kom til været det bedste hold i Italien målt på antal point og her må en stor andel af holdets succes tilskrives den 39 årige svensker, Zlatan Ibrahimovic, som har været aldeles fremragende. Samtidig har Simon Kjær været med til at stabilisere milanesernes til tider skrantende defensiv og han indgår en stærk duo i midterforsvaret med den tidligere Roma spiller og erkendt Lazio fan, Romagnoli.

Midtbanen styres med hård hånd af Franc Kessie og Bennacer og oppe foran ligger tyrkiske Calhanoglu og fodrer Zlatan med gudeafleveringer. Venstre siden tager Hernandez sig af med sine mange hurtige løb fremad som venstre back.
I buret vogter Donnarumma - han er dog ikke med i aften pga. en positiv corona test. Også Hauge er ude.

Men hvor gode er de så egentlig? Det vil vise sig i aften hvor vores elskede giallorossi gæster Milano.

Romerne forventes at starte med følgende 11

Mirante
Mancini Ibanez Kumbulla
Santon Veretout Pelligrini Spinnazola
Pedro Dzeko Mikhitarian






32 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 26/10/20 16:45

Er Smalling, Diawara og Calafiori stadig ude?

Dejligt med Donnarumma ude

Jeg tror på en sejr idag!!!!

Forza Roma


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/10/20 17:32

Håber de kan holde Zlatan og co. nede. De har været stærke. Forza Roma!


asroma87
790 indlæg.
d. 26/10/20 19:37

Dagens starter:

Mirante
Mancini-Ibanez-Kumbulla
Karsdorp-Veretout-Pellegrini-Spina
Pedro-Mhiki
Dzeko

[Rettet af: asroma87 - 26/10/2020 - 19:37]


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/10/20 19:49

Spændende med Karsdorp! Han må dælme være motiveret. En god kamp mod Milan på dette tidspunkt kan nærmest være hans billet ind i start-11’eren, så længe alternativerne hedder defensivt anstændige Santon og offensivt anstændige Bruno Peres. En god, balanceret indsats fra Karsdorp i begge ender, og så er han vel stærke end de to indre individuelt i deres foretrukne faser.

Donnarumma ude er en fordel, Calhanoglu stadig ude ville være en endnu større fordel. Så ville jeg for alvor turde at tro på det.

Vigtig kamp. God kamp til alle!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 26/10/20 20:17

Kan slet ikke forstå de pæne ord du har for Karsdorp.

Han er helt igennem forfærdelig.

Hans kondi er virkelig dårlig og hans tilbageløb samt opdækning er ringe.

Lur mig om han ikke kommer til at koste ét mål i dag.

Han skal bare afsted.

Santon Er jeg meget mere tryg ved.


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/10/20 20:23

@AS-Roma-Italien - jeg har vist heller ikke skrevet noget pænt om Karsdorp. Bare at jeg tror man kan spille sig ind på holdet med en stærk præstation mod rækkens førende hold.

Calhanoglu ER ude. Fedt for os.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 26/10/20 20:25

Nej ikke direkte om hans spil men at han på baggrund af én kamp mod Milan kan spille sig ind som starter.

Come on.

Har du ikke set manden spille?

Han er en jammerlig spiller.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/20 20:49

Calhanoglu er desværre med fra start
Ungt forsvar vi køter med


asroma87
790 indlæg.
d. 26/10/20 20:51

Ja Rick så sku tung ud ved det tilbageløb og lader bare Leao løbe... Jeg havde helt klart foretrukket Santon vs Leao


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/10/20 20:52

Ja, 22 kampe i Æresdivisionen og EL sidste sæson med to mål og tre assists til følge (2 måneder ude med en skade) og efterfølgende transferspekulation om et skifte til Atalanta vidner om en gudsjammerlig talentforladt spiller. Ro på, jeg har jo ikke skrevet at han er Cafu eller noget :) blot at HWB måske er den position med kortest ind i start-11 lige nu.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/20 21:00

Lækker start!!


asroma87
790 indlæg.
d. 26/10/20 21:02

SÅDAN!!!!! Dzeko

BUM! Fucking lorte Milan


asroma87
790 indlæg.
d. 26/10/20 21:03

Shit Ibanez spiller også godt


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/10/20 21:07

Sådan Dzeko!

Læg lige mærke til, hvordan Karsdorp med et yderst intelligent løb væk fra nærmeste stolpe ud mod hjørneflaget tager en forsvarsspiller med sig og forvirrer Tatarusanu så meget, at der bliver plads til Dzeko. Geniet bag det mål har tatoveringer op af halsen og er fra Holland. #BedreEndSanton


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/20 21:42

Sjældent det sker men idag vil jeg gerne rose Dzeko for hans indsats i første halvleg!
Klasse


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/20 21:51

Kæft det er nemt


asroma87
790 indlæg.
d. 26/10/20 21:52

Ses Karsdorp...han har spist for meget pizza

Fat boy Rick

[Rettet af: asroma87 - 26/10/2020 - 21:54]


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 26/10/20 21:55

Ja @Romaeren sikke ham Karsdorp fra Holland kan.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/20 22:05

Pedro ud - Carles ind
Ikke meget der er lykkedes for Spinnazola idag


asroma87
790 indlæg.
d. 26/10/20 22:16

Hahahahaha tak for straffet


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/20 22:17

Hvor er det vildt at vi får et straffe og endnu vildere at VAR ikke omstøder dommen!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/20 22:23

Så blev den betalt tilbage
En farce af dommeren


asroma87
790 indlæg.
d. 26/10/20 22:24

Vi må håbe den dommer aldrig kommer til at dømme en kamp igen

Han er helt væk jo


asroma87
790 indlæg.
d. 26/10/20 22:28

JAAAAAAAAAA!!!!!!!

King kong Kumbulla

1

[Rettet af: asroma87 - 26/10/2020 - 22:28]


RomaOlimpico
0 indlæg.
d. 26/10/20 22:29

Kumbulla har altså været en kanon signing!!


Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 26/10/20 22:39

Mirante er for vild. Han har været blandt de bedste i sæsonen indtil videre. De kan lige så godt sælge P. Lopez og bruge pengene på en ekstra midtbane eller w.back

[Rettet af: Daniel-Cumen - 26/10/2020 - 22:40]


asroma87
790 indlæg.
d. 26/10/20 22:41

Flot point! Endnu engang god fighter vilje og gejst

Bliver godt at få Smalling tilbage

Og totalt enig!! Mirante er vanvittig. Han vandt 1 point til klubben idag med den sidste redning

1

[Rettet af: asroma87 - 26/10/2020 - 22:42]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/10/20 22:44

Mange gode præstationer idag især Mirante og Ibanez var rigtig gode
Fedt point vi fik mod et for tiden stærkt Milan hold.


Sund
2 indlæg.
d. 26/10/20 22:47

Stærk indsats idag efter at være bagud 3 gange. Og Dzeko gør det faktisk godt idag, selvom han var færdig med 15 min igen..

Var C Perez ikke på bænken??

Det var tydeligt at wb’s var det svage punkt idag. Og vi manglede at kunne skifte noget frisk krudt ind på de forreste 3 pladser med 20 min igen. De gamle nisser kan ikke holde til en helt kamp :-) Prøv lige tænk at smide en Zaniolo ind 20 min før tid.. av av


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/10/20 22:48

Et point, vi godt kan være tilfredse med. Trækker mit håb på vegne af Karsdorp tilbage, det var ubegrundet. Ham kan vi sælge tilbage til Feyenoord. De får rabat hvis de også tager Pau Lopez med.


asromadk
3083 indlæg.
d. 26/10/20 23:02

Fed fed kamp. Kumbulla 4 the win. Tænk at man skal sige det i en 3-3 kamp - men stor kamp af forsvaret. Og Mirante, wow.

Det er sku ærgerligt, det er som om, at der er noget, der er lige ved at være der. Men som bare lader vente på sig. Karsdorf ser helt god ud til tider (offensivt, okay...), men render så alligevel og brokker sig med en attitude som får Dzeko til at ligne en sød fyr. Dzeko viser, hvorfor han er god - men hvorfor han alligevel ligger på 4½ alt imens Zlatan er en ren 5'er. Dzeko holder i den, leder frontlinjen og spiller en rigtig god kamp, men han mangler simpelthen playmaker-genet, for at kunne betragtes som ligeså god som han tit gøres til. Han har muligheden for at spille LP7 helt blank fra plettet, men igen igen, igen igen viser han, at han er angriber før han er distributør - den skal simpelthen lægges af, men han har i nuet målet for øje før alt andet... Det er set mange gange.
Spinnazola spiller for en gangs skyld ikke en særlig god kamp - men så igen, man giver ham jo nærmest ansvaret for at bære offensiven fra sin position på venstre wingback... Mikhi, Pedro kører en rutineret under middel indsats. Mikhi bedre i åbent spil, Pedro får, lige meget hvordan man vender og drejer det, et (forkert) straffe qua hans rutine i at angribe bolden og falde, så det ligner han var først på bolden.....

AS Roma er bare mærkelig. Hvis en fodboldklub kunne være en freak, så ville dette være Roma... ...Villar må være det mærkeligste indslag siden Ivan Piris
...Bruno P, Santan og Karsdorf der bejler til samme plads, alle tre med gode indslag, men overordnet set akkurat lige lidt overbevisende alle tre
....4 klasse-center-forsvarsspillere, hvorfor PF vel stadig kun spiller 3-4-3 som følge af at være indirekte tvunget til det...
en 37 årig 'local guy' slår en releativt dyrindkøbt og højt profileret Pau L af (og gør det vanvittig godt kamp efter kamp).

Listen er lang over disse 'highlights', som virkelig understreget hvor vanvittig en klub det her er... Verdensmestre i at være 'lige ved og næsten' - det kunne blive så godt, hvis bare....



bobo
79 indlæg.
d. 27/10/20 11:40

Villar er nice. Kunne godt blive god for os. Allerede imponeret mere end hvad Salih Ucan og Coric gjorde på 2-3 år
;)