Login
Glemt password Opret bruger

Young Boys v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 22/10/20 17:57 af Tottithorsen

5 spaniere i Romas startopstillingen møder en af de mærkeligste navngivne klubber i Europa, Young Boys
Roma har skiftet en del ud efter sejren på 5-2 over Benevento i søndags med tanke på weekendens brag v Milan

Forsvaret består af Fazio, Jesus og Kumbulla - “spændende” valg

Håber i vil kommentere flittigt under opgøret som starter kl 19 da jeg desværre ikke ser kampen

Roma: Pau Lopez; Kumbulla, Fazio, Juan Jesus; Karsdorp, Villar, Cristante, Peres; Carles Perez, Pedro; Borja Majoral






21 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 22/10/20 19:04

Er Riccardo Calafiori skadet?

Glæder mig ellers til at se nogle af reserverne

Villar, Perez, Kumbulla og Borja M

[Rettet af: asroma87 - 22/10/2020 - 19:04]


asroma87
790 indlæg.
d. 22/10/20 19:07

Er der forresten stadig ikke VAR i EL?


asroma87
790 indlæg.
d. 22/10/20 19:09

Haha Cristante klodsmajor... fuck han er tung i røven


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 22/10/20 19:10

Hey. Fokuser lige på det positive. Christante lavede ikke nogen graverende fejl i de første 13 minutter af kampen.!


ASRMichael
80 indlæg.
d. 22/10/20 19:14

Hvor er det op ad bakke! Syntes det var lidt vildt at bookmakerne havde YB som favoritter inden kampen... Det siger lidt om hvor holdet er pt


asroma87
790 indlæg.
d. 22/10/20 19:30

34 min spillet - 0 skud på mål


asroma87
790 indlæg.
d. 22/10/20 19:45

De næste 5 kampe:

Milan på udebane
CSKA Sofia hjemme
Fiorentina hjemme
Cluj hjemme
Genoa på udebane

Jeg tror når vi kommer til Fiorentina kampen, så er Fonseca ikke træner længere

Fordi den her omgang fodbold og gejst og totalt uacceptabelt! Fazio, Jesus, Karsdorp, Cristante: hvad fanden laver de spillere i klubben

[Rettet af: asroma87 - 22/10/2020 - 19:48]


ASRMichael
80 indlæg.
d. 22/10/20 19:46

Det var virkelig en sløj første halvleg :( skaber intet offensivt og det vildeste er 2 hjørnespark hvor man ikke ikke engang kan få den ind til det lille felt.


asromadk
3083 indlæg.
d. 22/10/20 20:03

Igen igen et AS Roma hold der mildest talt er elendigt og knapt Europa League værdigt. Det er decideret B-kæde fodbold. Men, synes der er to ting at fremhæve, hvori problemerne ligger.

1) PF gør ligesom tidligere trænere, i min optik. Han ROTERER ikke, han har 11 spillere som han nødigt skifter ud (ikke engang i løbet af kampene) og så pludselig ryger der 7 marginalspillere ind samtidig.
2) Holdet er bare ikke godt nok og det udstiller punkt 1 til fulde, og i sidste ende må man næste være nummer 1 i Europa i forhold til at have en trup fuld af spillere som vel i praksis kun er der fordi man ikke kan få dem afskibet...


ASRMichael
80 indlæg.
d. 22/10/20 20:20

Hahaha sådan Peres! :)
Første afslutning på kassen og det er 1-1
Virkelig ufortjent, men vi tager det med

[Rettet af: ASRMichael - 22/10/2020 - 20:21]


asroma87
790 indlæg.
d. 22/10/20 20:25

Roma???? Hvad Sker der lige her???

King kong Kumbulla


Romaneren
573 indlæg.
d. 22/10/20 20:26

KUMBULLA ER GUD!!!!

(denne meddelselse er muligvis influeret af den manglende entusiasme omkring Kumbulla herinde)


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 22/10/20 20:26

Så er forskellen på a og b kæden vist påvist. Fine mål og endelig lidt flow i spillet. Vi har også fået flere spillere frem på banen. Let komisk ved Kumbullas mål - deres anfører snorksover ved offsidefælden og målmanden ser ud som om han ikke ved han må bruge armene.


ASRMichael
80 indlæg.
d. 22/10/20 20:27

Tror da vi skal være glade for at det er tilladt med de 5 udskiftninger i dag!
Super vigtigt at Kumbulla får en stanget ind :)


asroma87
790 indlæg.
d. 22/10/20 20:49

Flot comeback. Det må man give holdet! Kumbulla læser fandme spillet godt

Og for en gangs skyld gode indskiftninger af Fonseca

Nogen der ved hvorfor vi først skal spille mod Milan på mandag og så allerede igen torsdag i næste uge mod CSKA Sofia?


asromadk
3083 indlæg.
d. 22/10/20 20:55

Ja, roser gerne PF for at reagere, det har man virkelig manglet tidligere - PF ser ud til at have lidt bedre fat i at få tingene ændret.

Men synes stadig det er yderst problematisk, at man ikke er i stand til at skabe en trup der strækker sig lidt længere end 11 mand i medvind.

Det knytter sig i min optik 1:1 sammen med den manglende evne til at skabe homegrown success på førsteholdet. Man er simpelthen elendig til at spiller ikke-startere og unge spillere ind på holdet. Bevares, det er en svær disciplin, men det burde kunne ske mere succesfyldt end det er sket de sidste 15 år.


Lamela
1793 indlæg.
d. 22/10/20 22:41

Jeg er 100% enig med dig asrdk, sæt sådan en start 11'er er 1. mangel på respekt for modstandern, 2. Viser Fonseca ikke er i stand til at oprette holde niveauet på bredden i liga kampene. Sætte sådan start 11'er op øger ikke ligefrem motivation i truppen, da den skaber en klar 1. Og 2. Holds adskillelse i truppen.

Så gerne flere spillere chancen i ligaen, selvom det ikke lige altid er succesfuld, men det vil give spillerne noget ro, så de ikke altid skal ind og lave den afgørende aflevering for at bestå hos Fonseca.


Lamela
1793 indlæg.
d. 22/10/20 22:44

Roma har ganske vist 10 sejre i de seneste 14 kampe, men jeg savner noget spil filosofi, som spillerne kan læne sig tilbage på, hvis game plan 1 ikke lige lykkedes. Igen i aften, var det op 35 årige Dzeko og 31 årige Mikhi, der skal gøre forskellen.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 23/10/20 06:57

Tror vi skal slappe lidt af. Det var et komplet b-hold der slet ikke er sammenspillet på nogen måde. Det er da tydeligt at Europea League ikke er prioriteten, det er top 4 i stedet. En top 4 der ser sværere ud end sidst, hvor Inter og Juve formentlig stadig står som favoritter til 1 og 2. Roma skal altså kæmpe med Atalanta samt Milan og Napoli der ser ud til at have stabiliseret om tingene om 2 pladser.

Jeg er dog enig i at der ikke virker til at være nogen overordnet plan. Mange høje bolde op til en Mayoral der var komplet isoleret med tre spillere virker aldrig som en god idé. Efter indskiftningerne i anden halvleg virkede det til at vi fik en lignende opstilling ala den mod Benevento, hvor markant flere spillere kom med frem. Spillere der er tilvænnet taktikken efter en hel sæson med Fonseca-bold. Vi vandt og fik sparet kræfter på a-kæden.


asroma87
790 indlæg.
d. 23/10/20 08:02

Altså med det jeg så igår i 2. Halvleg er jeg sgu lidt mere optimistisk! Flot comeback, som viser fighter vilje og moral.
Med denne opstilling og samme indstilling som i 2. Halvleg igår, så tror jeg godt vi kan udfordre top 4:

Pau
Mancini-Smalling-Kumbulla(var rigtig god igår)
Bruno-Veretout-Pellegrini-Spina
Pedro-Mhiki
Dzeko

Husk at Smalling slet ikke har været med endnu heller!


Sofus
1910 indlæg.
d. 23/10/20 10:21

Og Calafiori + Diawara er ude med Covid19 - derfor de ikke spillede. Jeg er langt henad vejen optimistisk! Målmand og højreback er shaky og bredden er sløj, men jeg synes der er gode ting. Og Carles Perez laver altså nogle vilde ting en gang i mellem, han kan blive rigtig god!


Seneste Nyheder

Roma v Parma
(22/11/20) 11 0


Genoa v Roma
(08/11/20) 0


Roma v Cluj
(05/11/20) 10 0


Roma v Fiorentina
(01/11/20) 19 0


Roma v CSKA Sofia
(29/10/20) 11 0


Milan v Roma
(26/10/20) 32 0


Young Boys v Roma
(22/10/20) 21 0


Roma v Benevento
(18/10/20) 13 0


Udinese v Roma
(03/10/20) 21 0


Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0