Login
Glemt password Opret bruger

Udinese v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 03/10/20 19:35 af Tottithorsen

Vigtig kamp i aften. Roma har i den grad brug for en sejr efter blot at have hentet 1 point i de to første runder
Udinese har tabt begge. Senest med 0-2 hjemme på Stadio Friuli mod oprykkerne fra Spezia så vi har et bundopgør på programmet

Roma har i ugens løb hentet Mayoral på et 2 årigt lån
Angriberen kommer fra Real Madrid hvor det ikke blev til meget spilletid. Lidt sjov handel.

D 5 oktober lukker transfervinduet og Smalling er stadig ikke hentet til klubben.

Aftenens 11

Mirante
Mancini Ibanez Kumbulla
Santon Pelligrini Veretout Spinnazola
Pedro Dzeko Mikhitarian






21 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 03/10/20 20:40

Forventer helt klart et koncentreret hold idag og en 3-0 sejr


Sund
2 indlæg.
d. 03/10/20 20:41

Forventer også en overbevisende sejr uden man skal sidde og blive nervøs de sidste 10 af kampen.

Det er et ringe Udinese hold vi møder, som har haft to dårlige kampe i bagagen. Alt andet end 3 point er uacceptabelt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/10/20 21:00

Vi spiller alt for langsomt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/10/20 21:06

Kæft Dzeko. Fanme ikke godt nok


RomaOlimpico
0 indlæg.
d. 03/10/20 21:11

Dzeko ligner en mand der slet ikke gider spille...


Elzerbe
11 indlæg.
d. 03/10/20 21:17

Så trist, at Dzeko ikke røg videre...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/10/20 21:28

Roma ligner et hold der ikke gider spille
Veretout og Spinnazola har været gode
Pedro?? Så vi dropper Carles Peres til fordel for Pedro som imo er over the Hill
Synes sgu vores tre unge i forsvaret fortjener ros! De viser sgu nosser!!

[Rettet af: Tottithorsen - 03/10/2020 - 21:33]


Sund
2 indlæg.
d. 03/10/20 21:37

Det går ikke med de tre forreste.. vi mangler virkelig en der også kan løbe i dybden, se bare Lassagne hvor farlig han er på hans “angriber-løb”.

Enig i at de tre unge i forsvaret gør det godt + Veretout.

Nu håber jeg at Fonseca har nosser til at skifte de gamle herre ud i anden halvleg!


RomaOlimpico
0 indlæg.
d. 03/10/20 21:58

Sådan!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/10/20 21:58

Bang!! Pedro med konge mål
Godt jeg ikke er træner - havde skiftet ham ud i pausen :)


Romaneren
573 indlæg.
d. 03/10/20 21:59

Så for satan Pedro!!


asroma87
790 indlæg.
d. 03/10/20 22:21

Skift nu noget mere ud og udnyt de 5 udskiftninger

For satan Fonseca!

Han skiftede også kun 2 mod Juve så vidt jeg husker


Sund
2 indlæg.
d. 03/10/20 22:23

Spillet har været ringe lige siden vi scorede.. hvad fanden er det for en mentalitet?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/10/20 22:24

@Sund: du fik dine 10 minutters spænding til sidst. Det er det vi elsker ved Roma, at vi aldrig ved hvad vi får...
hvor ringe er Villar siden han ikke får spilletid?


RomaOlimpico
0 indlæg.
d. 03/10/20 22:39

Mærkelig følelse efter kampen, vi vinder men syntes på ingen måde vi spillede godt...

Det anførerbind skal bare pilles af Dzeko hurtigst muligt!! det gør mig rasende at se ham gå rundt og virke ligeglad... virkelig sløj arbejdsindsats!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/10/20 22:39

Hvorfor overlader vi alt efter scoringen ?
De er bange for at vinde.
Sørgelig kamp men godt resultat. 3 gode point
Det kan kun blive bedre. Benevento venter efter landskampspausen med mindre Corona får fat i Italien igen...


Sund
2 indlæg.
d. 03/10/20 22:41

Miranta står faktisk en god kamp.

Slet ikke en overbevisende kamp og alt for meget spænding i anden halvleg!

Men tre point og videre. Næste kamp har vi en angriber der kan skiftes ind istedet for Dzeko


asroma87
790 indlæg.
d. 03/10/20 22:42

Hold da kæft noget lort...Dzeko er bare helt færdig - glæder mig sgu til at se ham Borja M..
Dzeko er så skide doven at se på og brænder en kæmpe chance igen

Tænk dog bare hvis Milik var kommet til klubben og Dzeko til Juventus... øv øv øv

Ps hvad sker der for den pløjemark de spillede på

KOM NU HJEM TIL ROM SMALLING!!!!!!!

[Rettet af: asroma87 - 03/10/2020 - 22:45]


Romaneren
573 indlæg.
d. 03/10/20 23:56

Fin kamp fra Kumbulla, i øvrigt. Holder stadig på, at vi godt kan skabe en stemning omkring ham :D

1

RomaOlimpico
0 indlæg.
d. 04/10/20 10:20

Jeg er enig i Kumbulla, syntes han virker moden og sikker i sit spil, trods hans unge alder :)


asroma87
790 indlæg.
d. 04/10/20 10:24

Alle 3 - Mancini, Ibanez og Kumbulla er faktisk rigtig gode. Men ja især Kumbulla, virker til at have lidt ekstra koldblodighed og tager de rigtige beslutninger

MEN, når trykket kommer fra Udinese, kan man godt se at de kommer lidt til kort. Derfor er det ALT AFGØRENDE at vi henter Smalling. Så Smalling altid kan ligge i midten, og så må de andre rotere rundt om ham.


Seneste Nyheder

Milan v Roma
(26/10/20) 32 0


Young Boys v Roma
(22/10/20) 21 0


Roma v Benevento
(18/10/20) 13 0


Udinese v Roma
(03/10/20) 21 0


Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0


Sevilla v Roma
(06/08/20) 29 0


Juventus v Roma
(01/08/20) 0


Torino v Roma
(29/07/20) 16 0


Roma v Fiorentina
(26/07/20) 17 0


SPAL v Roma
(22/07/20) 0