Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Juventus

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 27/09/20 17:12 af Tottithorsen

Allerede i sæsonens 2. runde tørner Roma sammen med de seneste 9 års mestre Juventus foran ca 1000 tilskuere på Stadio Olimpico.
Roma kom rigtig skidt fra start med 0-0 v verona som efterfølgende blev ændret til 0-3 pga Diawara ikke var registret til opgøret.
pinlig pinlig fejl som kan ende med Roma står med 0 point efter de 2 første runder.

Opgøret har mange ansigter blandt andet spekulerer medierne i en fyreseddel til Fonseca imorgen med Allegri til at overtage det interessante og udfordrende job

lad os nu se. Jeg tror faktisk på at vi slår Juventus

De forventede 11

Mirante
Mancini Ibanez Kumbulla
Santon Veretout Diawara Pelligrini Spinnazola
Mikhitarian Dzeko

Daje Roma

OT: Tillykke med fødselsdagen Grande capitano






26 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 27/09/20 18:30

Fonseca bekræftede selv start 11’eren igår til pressemøde:

Mirante
Mancini-Ibanez-Kumbulla
Santon-Pellegrini-Veretout-Spina
Pedro-Mhiki
Dzeko

Bliver sgu spændende at se hvordan spillerne reagerer med alle de rygter osv


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/09/20 21:20

JAAAAA!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/09/20 21:33

Latterligt mål at give dem....
havde godt styr på det men så skal vi da lige dumme os igen igen


asroma87
790 indlæg.
d. 27/09/20 21:35

Verdensklasse kontra mål...

#JV17


ASRMichael
80 indlæg.
d. 27/09/20 21:37

Sådan!!!
Så vigtigt at gå til pause med et føringsmål istedet for lige at have givet Juve et dumt mål.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/09/20 21:47

Håber ikke Dybala er klar!
Han kan gøre ondt på os.
Fin første halvleg.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/09/20 22:04

Jeg har ingen ord for hvordan Dzeko kan brænde den chance


ASRMichael
80 indlæg.
d. 27/09/20 22:05

Neeej Dzeko, den må du virkelig ikke brænde.


asroma87
790 indlæg.
d. 27/09/20 22:05

Hvordan fanden kan man brænde sådan en chance???


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 27/09/20 22:08

Er ikke sikker på det er den største han har brændt i sin Roma-karriere :).


asroma87
790 indlæg.
d. 27/09/20 22:08

Bare rolig...Rabiot skal nok få rødt kort snart


asroma87
790 indlæg.
d. 27/09/20 22:10

Hahahahaahhh hvad sagde jeg!!!!!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/09/20 22:13

Endnu en. Luk nu kampen kære Dzeko


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/09/20 22:18

Det er forskellen på at have Ronaldo og Dzeko. Utroligt vi ikke har lukket den kamp
Pis


ASRMichael
80 indlæg.
d. 27/09/20 22:18

Forhelvede hvor er det typisk!
Hvor længe var Bruno inde?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/09/20 22:40

Vildt vi ikke formår at udbytte det overtal bedre. Juve mere med i kampen end da de var fuldtallig


RomaOlimpico
0 indlæg.
d. 27/09/20 22:41

Vi mangler virkelig en ledertype...
Piv elendigt at Dzeko ikke udnytter de to muligheder han har!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/09/20 22:44

Ny sæson samme lort. Vi spiller okay men mangler igen kynisme og intelligens
Dzeko må godt smutte. Skal bruge 5 giga chancer før han scorer
Iøvrigt var den han brændte vs Palermo større end den idag!!
Vi bliver aldrig mestre med den angriber


Sund
2 indlæg.
d. 27/09/20 22:46

Hold nu kæft det er klamt at vi ikke vinder den kamp.. Vi er virkelig vores egen værste fjende..

Vi ved jo at når vi brænder 3-4 100% chancer bliver vi straffet. Og uduelig måde vi reagerer på efter de udligner. Vi mangler virkelig nogle vindere på det hold!

Efter slutfløjtet vil jeg sgu se dem være rasende over “nederlaget” og banke ned i græsset i stedet for at gå og sige tak for kampen som om de var ligeglade..

Spændende at høre interview med Fonseca efter kampen, han kan ikke være tilfreds..


Lamela
1793 indlæg.
d. 27/09/20 22:53

Dzeko fint med i spillet elendige til afslutte i dag. To chancer, en spiller den niveau ikke må brænde. De første i sær.

Hvorfor skulle Santon ud? Hvad helved skulle Peres lave i den kamp?

Hvorfor, hvorfor bruger Fonseca kun to udskiftninger i dag? Han ændrer slet ikke kampen forløb fra bænken.

Juve var klart det bedre hold fra de gik ned til 10 mand. Roma var slet ikke til stede.


ASRMichael
80 indlæg.
d. 27/09/20 23:45

Forstår virkelig heller ikke Fonseca i dag.
Peres indskiftningen var vel realitet vendepunktet for os i dag.
Hvorfor måtte Kluivert eller Lopez gjort? Syntes godt nok Miki og Pedro så noget udkørt ud til sidst.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/09/20 08:12

Please hent Belotti NU
Dzeko er ikke god nok og igen skyld i at vi IKKE får 3 point igår


asroma87
790 indlæg.
d. 28/09/20 08:30

Jeg syntes faktisk vi gjorde en god figur i kampen og spillede rigtig flot til tider. Det ligner spillerne ikke er i helt ordentlig form endnu men de er tæt på. Ibanez i midten af forsvaret gjorde ham godt. 2 koncentrations fejl = 2 mål til juve. Pellegrini hjernedøde hånd på bolden og Ronalde som kan flyve op som supermand over 3-4 Roma spillere og score.

Kampen vist meget godt hvad vi mangler i klubben for at blive titel / top 4 udfordrer:

- En ny angriber. Det nytter sku ikke at have en 9'er som ikke kan score på så store chancer.
- Chris Smalling, som kommer med rutine og lederskab. Han ville have udfordret og højst sandsynligt have afvist indlægget fra Danilo.
- En ny HWB - altså højre wing back. Her tænker jeg endnu engang Davide Faraoni fra Verona.

Altså 3 nye spillere:
- Belotti
- Chris Smalling
- Davide Faraoni

Med de spillere tror jeg vi kan komme i top 4. Som holdet er nu, kommer vi ikke i top 4

PS Det pyntede noget på Pellegrinis præstation at komme ned som 8'er


Sund
2 indlæg.
d. 28/09/20 08:44

@asroma87

Jeg har helt enig i dine betragtninger og at de tre spillere ville løfte holdet gevaldigt.

De tre spillere må umiddelbart også være realistiske at hente. Hellere bruge lidt ekstra knaster på kvalitet, end at hente halve løsninger som tit er set tidligere.

Og hvor er det skræmmende, at man egentlig hellere vil have at Veretout har en friløber end Dzeko..

Er også enig i, at der er positive ting at tage med fra kampen og sæsonen er slet ikke solgt endnu.


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/09/20 12:27

Hvis ambitionen er at spille i top 4, så er en uafgjort mod det hold, som har vundet rækken 8 gange i streg, vel ikke det man skal klage over, isoleret set. Havde vi ikke på forhånd solgt den for et enkelt point? Det tror jeg, at jeg havde.

Jeg synes at der er håb - men er helt enig i, at vi bliver nødt til at have et legit alternativ til Dzeko oppe på toppen. Ikke nødvendigvis et 30mio-indkøb som Milik, men bare én eller anden spidsangriber, man kan sætte på banen og som har bevist, at han kan score et mål engang imellem. Det må gerne være et navn i en Scamacca-Sanabria-Defrel-kategori, det behøves ikke at være vildere - men vi SKAL have et alternativ til Edin, når der ikke er tur i den. Jeg tager også gerne Belotti, men jeg tror bare ikke på det. Vi virker til at satse på Dzeko - men selv hvis vi skal det, så SKAL vi have en backup.

Og med en højre wingback i den forfatning, som vi har, så er det godt nok mærkeligt, at man har plads til Bruno Peres i truppen, men ikke Florenzi. Hvad fanden skal han i PSG, når vi så godt kunne have brugt ham...

Men vi så da langt flere positiver end mod Verona.


Romaneren
573 indlæg.
d. 28/09/20 12:27

Hvis ambitionen er at spille i top 4, så er en uafgjort mod det hold, som har vundet rækken 8 gange i streg, vel ikke det man skal klage over, isoleret set. Havde vi ikke på forhånd solgt den for et enkelt point? Det tror jeg, at jeg havde.

Jeg synes at der er håb - men er helt enig i, at vi bliver nødt til at have et legit alternativ til Dzeko oppe på toppen. Ikke nødvendigvis et 30mio-indkøb som Milik, men bare én eller anden spidsangriber, man kan sætte på banen og som har bevist, at han kan score et mål engang imellem. Det må gerne være et navn i en Scamacca-Sanabria-Defrel-kategori, det behøves ikke at være vildere - men vi SKAL have et alternativ til Edin, når der ikke er tur i den. Jeg tager også gerne Belotti, men jeg tror bare ikke på det. Vi virker til at satse på Dzeko - men selv hvis vi skal det, så SKAL vi have en backup.

Og med en højre wingback i den forfatning, som vi har, så er det godt nok mærkeligt, at man har plads til Bruno Peres i truppen, men ikke Florenzi. Hvad fanden skal han i PSG, når vi så godt kunne have brugt ham...

Men vi så da langt flere positiver end mod Verona.


Seneste Nyheder

Milan v Roma
(26/10/20) 32 0


Young Boys v Roma
(22/10/20) 21 0


Roma v Benevento
(18/10/20) 13 0


Udinese v Roma
(03/10/20) 21 0


Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0


Sevilla v Roma
(06/08/20) 29 0


Juventus v Roma
(01/08/20) 0


Torino v Roma
(29/07/20) 16 0


Roma v Fiorentina
(26/07/20) 17 0


SPAL v Roma
(22/07/20) 0