Login
Glemt password Opret bruger

Sevilla v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 06/08/20 15:20 af Tottithorsen

Så er der sgu bold igen - denne gang står den på 16. dels finalen i europa league, hvor vi var så "heldige" at trække Sevilla, som har vundet turneringen 4 gange de sidste 7 sæsoner, så det er noget af en opgave der venter giallorossi i aften.

Kampen spilles over én kamp og derfor skal der findes en vinder af opgøret, som iøvrigt spilles på neutral grund i Tyskland grundet Corona krisen.

Vinderen af opgøret skal møde enten Olimpiacos eller Wolves på tirsdag d 11. august.

Serie A sluttede som bekendt i den forgangne weekend hvor Roma konsoliderede 5. pladsen med en sikker 3-1 sejr ude over et svagt Juventus hold, som sparede en del spillere ift. det hold romerne startede med, så der var klasseforskel.

Det sidste års tid har Palotta ønsket at sælge klubben og en vis Dan Friedkin har længe været en seriøs bejler og bød et rekordstort beløb inden krisen men "takket være" corona faldt handlen til jorden, og det nye bud afviste Palotta, så alle regnede egentlig med at alle broer var brændt i forholdet mellem de 2 rigmænd fra Trumps hjemland, men nogle gange går tingene stærkt og IDAG har AS Roma officielt meldt ud af salget er gået igennem og begge parter har underskrevet.

Perfekt tidspunkt så vi kan nå at skrue truppen optimalt sammen inden den nye serie A sæson skydes igang.
Bliver spændende at se hvor meget de nye ejere er villige til at skyde ind af kapital. Og har Dan og co. tænkt sig at opholde sig i Rom eller bliver klubben fortsat styret fra USA, London mv.

Endnu mere interessant bliver det om Totti igen bliver at se på stadion - det ville være optimalt at ansætte ham som en ambassadør for klubben.

Tilbage til kampen som desværre er uden deltagelse af Smalling og Zappacosta, hvis låneaftaler er udløbet!

Romas forventede start 11' er

Lopes
Mancini Ibanez Kolarov
Perez Diawara Cristante Mikhitarian Spinnazola
Zaniolo Dzeko

Der er kickoff kl. 19 og kampen kan ses på Kanal6







29 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 06/08/20 16:07

Jeg tror på denne start 11’er:

Pau
Mancini-Ibanez-Kolarov
Peres-Diawara-Veretout-Spina
Mhiki-Zaniolo
Dzeko

Glæder mig sgu til kampen og en ny start med de nye ejere!

FORZA ROMA!!!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/08/20 16:49

Jeg mener Veretout har karantæne?


Ancelotti
0 indlæg.
d. 06/08/20 17:48

Ja Veretout har karantæne


asroma87
790 indlæg.
d. 06/08/20 18:17

Øv.....


JonasS
21 indlæg.
d. 06/08/20 18:23

I mødes ikke på bar og ser den?


asroma87
790 indlæg.
d. 06/08/20 19:11

Savner Veretout på den midtbane


Romaneren
573 indlæg.
d. 06/08/20 19:14

Vi kan i hvert fald ikke vinde kampen sådan her! Ikke meget lykkes. Diawara og Cristante sætter sig ikke just igennem inde på midten.


asroma87
790 indlæg.
d. 06/08/20 19:19

Cristante er bare mega langsom


Sund
2 indlæg.
d. 06/08/20 19:20

Fuldt fortjent stiv er bagud. Virker virkelig nervøse og ikke oplagt til så vigtig en kamp. Sevilla meget bedre de første 20 min


JonasS
21 indlæg.
d. 06/08/20 19:20

Vi bliver jo KØRT over...snøft.


asroma87
790 indlæg.
d. 06/08/20 19:20

Ej Pau Lopez..... seriøst


Skytt0
1151 indlæg.
d. 06/08/20 19:22

Er lige tunet ind nu:

Hvorfor har Sevilla så meget boldbesiddelse? Vi stiller ikke anderledes op end normalt (undtagen Zaniolo - men tvivler stærkt at han er problemet indtil videre), så hvad er gået galt indtil videre?


Romaneren
573 indlæg.
d. 06/08/20 19:24

Det var sgu en rigtig Robin Olsen.


as-roma
10 indlæg.
d. 06/08/20 19:29

naturligvis - men Ibanez ser dæl'me også skidt ud. Smalling havde været guld værd at have haft med i aften.


asroma87
790 indlæg.
d. 06/08/20 19:34

Chris Smalling er fandme savnet!

Fucking lorte United som ikke vil indgå en handel, fordi de også er med i EL

Klam klub


as-roma
10 indlæg.
d. 06/08/20 19:41

For helvede Ibanez!!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 06/08/20 19:44

Puha...


Ancelotti
0 indlæg.
d. 06/08/20 19:47

Pau Lopez er helt væk
Ikke godt nok på det her niveau

[Rettet af: Ancelotti - 06/08/2020 - 19:49]


Sund
2 indlæg.
d. 06/08/20 19:52

Mangler virkelig Mancini og Veretout i sådan en kamp her.. Niveauet er bare ikke godt nok.

Midtbanen er helt væk, Zaniolo og Mhiki er anonyme og Cristante er bare ikke god nok.


asroma87
790 indlæg.
d. 06/08/20 20:06

Cristante skal ud NU!!!!


asromadk
3083 indlæg.
d. 06/08/20 20:19

Hold kæft en pinlig indsats. Friedkin må allerede nu overveje om ikke både træner og det halve hold skal skiftes ud.

Så kører toget igen fra 0.


Ancelotti
0 indlæg.
d. 06/08/20 20:33

Hvorfor træner ska skiftes ud? Han har sgu gjort det godt


asroma87
790 indlæg.
d. 06/08/20 20:35

Man skulle tro spillerne ville være bare lidt mere motiveret, efter dagens nyhed om salget af klubben og måske vise at de gerne vil være med på holdet med de nye ejere...


asromadk
3083 indlæg.
d. 06/08/20 20:35

Man kan ikke være andet end imponeret af Sevilla. Skoler lige ASRoma i hvad det vil sige at have et koncept som lykkes.

Dygtige, kloge spillere der leger sig igennem det. ASRoma ligner fra 1 minut et hold der ikke tror på det og som frem for alt ikke ligner nogle der køber ind på ideerne de er tænkt at sku føre ud i livet sammen som hold.

Ingen præsterer, ingen lyspunkter. Det kan næsten ikke være andet end svaghed i trænerstaben.


asroma87
790 indlæg.
d. 06/08/20 20:44

Shit Cristante laver mange fejlafleveringer...


asromadk
3083 indlæg.
d. 06/08/20 20:51

Afklapsning. At man tabet er hvad det er, men det indtryk holdet efterlader over 97 minutter må virkelig give en ny ejer panderynker. Man skulle tro at det var SPAL mod Real Madrid.


asroma87
790 indlæg.
d. 06/08/20 21:07

Jeg vil sammenligne vores situation lidt med Arsenal og Tottenhams nuværende status.

Man ved fandme ikke hvor man skal starte eller slutte... SÅ mange spillere på holdet er bare ikke gode nok. Hvem skal ind og hvem skal ud. Kan man virkelig skifte så mange spillere. Spiller vi 3-5-2-1 eller 4-2-3-1. Lige nu er Kluivert og Under på bænken hele tiden men ville være perfekte til 4-2-3-1

1. Prioritet: Find en fast formation og hold fast i den.
2. Køb spillere der passer til den formation, sælg dem som ikke gør eller er i overskud.

Jeg synes man skal kigge på en fast formation 4-3-3. Ala Sevilla idag, Liverpool, Napoli

Pau
Ny back(Back!!Ikke wingback) Mancini-ny CB-ny back

Veretout-Diawara-Zaniolo

Under-Ny 9-Kluivert

Altså vende trekanten eller diamanten om så Diawara bliver DM, som DDR.


Sund
2 indlæg.
d. 06/08/20 21:28

Pinlig indsats..

Kun Mancini der består idag (hvis man ser bort fra at han taber hovedet til sidst!)
Hele holdet dumper simpelthen og så er det ikke nemt..

Attituden er helt forkert og der er ingen gejst på holdet.

Håber der sker noget på transfermarkedet (bare ikke en udskiftning af hele holdet).

Jeg mener dog at vi skal fastholde den formation vi har nu og bygge videre på den. Selvom jeg elsker at se Ünder og Kluivert på banen er de bare alt for meget humørspillere efter min smag. Og så ville jeg elske at have Florenzi tilbage på holdet - Peres er simpelthen ikke god nok og tager alt for tit de forkerte beslutninger.

Idag viser også at vi virkelig mangler en der kan fordele spillet på den midtbane. Men frisk pust af Villar da han kom ind.


Sund
2 indlæg.
d. 06/08/20 21:32

Og Dzeko er ude at kritiserer taktikken efter kampen.

Han kan dog også have ret i, at det var en fejl at man prøvede på det samme i 90 min, som ikke virkede..


Seneste Nyheder

Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0


Sevilla v Roma
(06/08/20) 29 0


Juventus v Roma
(01/08/20) 0


Torino v Roma
(29/07/20) 16 0


Roma v Fiorentina
(26/07/20) 17 0


SPAL v Roma
(22/07/20) 0


Roma v Inter
(19/07/20) 21 0


Brescia v Roma
(11/07/20) 0


Roma v Parma
(08/07/20) 14 0


Napoli - Roma
(05/07/20) 19 0