Login
Glemt password Opret bruger

Torino v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 29/07/20 20:53 af Tottithorsen

Roma: Pau Lopez; Mancini, Smalling, Kolarov; Bruno Peres, Diawara, Veretout, Spinazzola; Carles Perez, Mkhitaryan; Dzeko

Pelligrini er ude med en brækket næse ellers genvalg til samtlige der var med til at besejre Fiorentina 2-1 i søndags

Zaniolo er stadig ikke fit nok til at starte inde og Kluivert og Ünder må stadig kigge langt efter en plads fra start






16 kommentarer


Sund
2 indlæg.
d. 29/07/20 21:48

En kamp vi skal vinde.

Torino har et halvt amputeret hold og Belotti på bænken


asroma87
790 indlæg.
d. 29/07/20 21:52

Glæder mig til at se Carlos Perez!

Cristante på midten er bare slet ikke det samme som med Veretout... Cristante virker stor og klodset


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 29/07/20 21:54

Enig vores presspil er ikke lige så skarpt som når Veretout er med


asroma87
790 indlæg.
d. 29/07/20 22:02

Bum bum - flot mål af Roma


asroma87
790 indlæg.
d. 29/07/20 22:10

#CS6

Lad os håbe vi kan forlænge hans lån / købe ham


Ancelotti
0 indlæg.
d. 29/07/20 22:14

Vi skal købe Smaldini


Sund
2 indlæg.
d. 29/07/20 22:15

Er sikker på at vi nok skal forlænge/købe Smalling. Så vigtig han er for os må den “mindre” uenighed om prisen som der er nu blive forhandlet hjem.

Men det er jo ikke til at sige hvad der sker bag kulisserne


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 29/07/20 22:21

Ja Smalling gør det godt.
Tænk hvis Spinnazola var lidt giftig så kunne han kandidere til at være topscorer med alle de chancer han brænder

Igen stolpe ud

[Rettet af: Tottithorsen - 29/07/2020 - 22:24]


asroma87
790 indlæg.
d. 29/07/20 22:32

Lyanco skulle da have haft sit andet gule kort der?


Sund
2 indlæg.
d. 29/07/20 22:36

Generelt rigtig god første halvleg, hvor vi burde være foran med mere en 1.

Kæmpe fejl af dommeren at han ikke giver det andet gule kort. Det er kun fordi han havde et i forvejen. Lyanco stopper jo en kontra.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 29/07/20 23:01

Vi er ikke kommet ud til 2. halvleg
Ind med Veretout nu

[Rettet af: Tottithorsen - 29/07/2020 - 23:04]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 29/07/20 23:08

Diawara??
“Sikkert” sat ind

Pau på niveau med Robin Olsen i den situation

[Rettet af: Tottithorsen - 29/07/2020 - 23:13]


Sund
2 indlæg.
d. 29/07/20 23:15

Igen skal vi op og jagte et 4. mål.. Det er altså ikke godt for helbredet!


Romaneren
573 indlæg.
d. 29/07/20 23:33

Det er vildt med Dzeko... han kan se SÅ doven og elendig og ugidelig ud, og alligevel har ham scoret én og trukket et straffe. Jeg synes nærmest ikke, at man har set manden i denne sæson, og alligevel er han noteret for 18 mål og 13 (!!!) assists i 41 kampe. Vanvittigt hvor vigtig han er. Og også én eller anden slags bevis på, hvor vigtigt det er med en ‘proven goal scorer’ oppe på toppen. Jeg har flere gange herinde advokeret for Schick, fordi han har lavet nogle basser i Leipzig og sikkert ville løbe 2 km mere pr kamp. Men jeg er ikke sikker på, at han ville kunne levere sådan i løbet af en sæson - og kunne han, så ville man jo kåre ham til en STOR succes, mens vi (jeg selv inklusiv) synes Dzeko er et stort bosnisk læs, der ikke bidrager med specielt meget. Om ikke andet fortæller det i hvert fald om, hvor stort presset er på en spiller, der spiller den position. Og måske fortæller det også lidt om, hvorfor Milan henter en 38-årlig Zlatan (og garanteret forlænger med ham), ligesom vi holder fast i Dzeko og den type spillere ikke bare sådan lige er blevet erstattet af den næste generation med Petagna, Belotti, Pinamonti, Simeone, Cutrone og hvem der nu ellers er.


Sofus
1910 indlæg.
d. 29/07/20 23:50

@Romaneren

Helt enig. Jeg har virkelig også været ude med riven efter Dzeko, men hold kæft en sej sæson han har haft. Og jeg synes også han er blevet bedre til at være med i spillet med den nye formation. Mod Inter var han nærmest falsk 9'er. Hatten af for ham.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30/07/20 06:20

Dzeko har gjort det okay men når msn ser samtlige kampe ved man at det kunne have været meget bedre. For mange afbrændere og dårlige afleveringer !


Seneste Nyheder

Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0


Sevilla v Roma
(06/08/20) 29 0


Juventus v Roma
(01/08/20) 0


Torino v Roma
(29/07/20) 16 0


Roma v Fiorentina
(26/07/20) 17 0


SPAL v Roma
(22/07/20) 0


Roma v Inter
(19/07/20) 21 0


Brescia v Roma
(11/07/20) 0


Roma v Parma
(08/07/20) 14 0


Napoli - Roma
(05/07/20) 19 0