Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Fiorentina

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 26/07/20 17:57 af Tottithorsen

Kampen om 5. pladsen fortsætter i 3. sidste runde af årets usædvanlige serie A sæson grundet Corona pausen
Årsagen til at det er vigtigt at forblive 5’er er, at pladsen giver direkte adgang til Europa league så spillerne kan holde lidt ferie istedet for at skulle igennem Europa league kvalifikation mv

SPAL blev kørt midtover i seneste runde hvor Roma hamrede 6 kugler i nettet blandt andet to mål af Bruno Perez og et imponerende sololøb af stortalentet Zaniolo som vi for alt i verden skal beholde og bygge holdet op omkring.

Kl 19.30 skal Romas stærke form gå ud over Fiorentina som intet har at spille for.
Castrovilli har karantæne

Romas forventede 11:

Pau
Mancini Ibanez Smalling
Perez Veretout Diawara Pelligrini Mikhitarian
Peres Dzeko

Kom gerne med kommentarer undervejs.
Senest var der 6 kommentarer - er vi der hvor vi ikke gider skrive længere eller er det pga ferie mv?






17 kommentarer


Sund
2 indlæg.
d. 26/07/20 19:32

Vi skal fortsætte de gode takter fra de sidste par kampe! Holdopstillingen idag er lige efter min bog og så har vi esser, Zaniolo at smide ind.

Det bliver farligt mod Ribery og Chiesa, spændende om vi kan pakke dem ned.


asroma87
790 indlæg.
d. 26/07/20 19:36

Forza Roma!!! Fede nye trøjer

Zaniolo i stedet for Pellegrini, så havde det perfekt

[Rettet af: asroma87 - 26/07/2020 - 19:54]


asroma87
790 indlæg.
d. 26/07/20 20:16

Puha Dzeko er dårlig igen...

Hvad med Zaniolo som falsk 9’er på toppen?


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/07/20 20:23

Gode aktioner af Dzeko op til straffesparket dog. Pellegrini har det virkelig ikke godt på den plads. Ellers så ser det jo meget fornuftigt ud.

Synes det er sjovt kommentatorerne omtaler Peres' præstation som "meget mystisk". Synes ikke han er spor anderledes end han plejer ;-)


Sund
2 indlæg.
d. 26/07/20 20:24

Ok første halvleg men vi dumper altså offensivt igen igen. Pellegrini spiller som han plejer - anonym og intet lykkedes.

Dzeko spiller hellere ikke godt og ser meget tung ud. Dog en god aflevering til Peres.

Vi skal op og lave mål nr to i anden halvleg ellers tror jeg ikke på de 3 point. Ind med Zaniolo i stedet for Pellegrini eller Mhiki.

Hvis Dzeko bliver ved med at hænge skal vi bare have Kalinic ind.

Det er så vildt at Fiorentino bruger Chiesa på backen! Heldigvis for os


asroma87
790 indlæg.
d. 26/07/20 20:45

Er banen ikke helt smadret? Når man ser banen tæt på


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/07/20 20:46

Det giver ingen mening at køre med Chiesa som højre wingback men ja det er godt for os
Igen et mål imod på en dødbold.
Ikke godt dækket op


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/07/20 20:51

Hvorfor sætter vi Diawara til at dække Milenkovic? Ikke optimalt


asroma87
790 indlæg.
d. 26/07/20 20:51

Godnat og sov godt Pellegrini - shit et slag han fik! Mon ikke næsen er brækket


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/07/20 20:59

Jo, banen er smadret. Der bliver jo også spillet afsindig mange kampe på den. De ser trætte ud! Spinna, Mancini, Veretout, Dzeko. Alle sammen.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/07/20 21:20

Ja tak


asroma87
790 indlæg.
d. 26/07/20 21:20

Hahaha mærkeligt dømt straffe

Meeeeen #JV21


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/07/20 21:30

3-5-2 ;) Så mangler vi bare en ny højre Wing back plus Cavani


Sund
2 indlæg.
d. 26/07/20 21:32

Vigtig vigtig sejr som giver lidt ro i forhold til de to sidste kampe i serie a.

Vi burde ikke kunne smide 5. Pladsen nu.

Fin kamp uden det var sprudlende. Vi holdte Fiorentina fra det meste og var dominerende.
Der er ingen spillere som strålede idag men de fleste havde en fin kamp.

Dzeko var uskarp og klodset, men heldigvis var deres målmand også ved straffesparket.


DeRossi16
350 indlæg.
d. 26/07/20 22:54

Jeg synes faktisk vores defensive spil begynder at ligne noget... de sidste 6 kampe har vi lukket 2 mål ind i åbent spil. Og 4 på dødbolde. Kan vi få organiseret os ordentligt på de dødbolde står vi i mine øjne godt defensivt.
Jeg kobler mig på jer andre i forhold til pellegrini. Måske en skade kan afstedkomme en naturlig indskiftning af Zaniolo. (Håber naturligvis ikke han er skadet).

Kunne man evt. få Florenzi ind på wingback og ham i gear igen, vil jeg være topglad. Eller er jeg for farvet med ham??

Selvom Dzeko er skræmmende ufarlig, så skaber han virkelig mange mål. Er forventningsfuld til transfervinduet. Ud med de løntunge, Jesus, Perotti, Pastore. Ünder og Kluivert ligner færdige spillere også. Afsted med Schick og brug de indtjente dollars på 2-3 kvalitetssikrer. - ind med en fuldblodsangriber (alt stritter på mig når jeg hører Cavani nævnes), og evt. en god højre wingback. Har en fidus til Zaccagne fra Verona.


Lamela
1793 indlæg.
d. 27/07/20 18:43

Det straffe der. Den er tarvelig. Havde det været mod Roma, puha jeg havde været rasende.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/07/20 15:00

Viola siger bolden ramte dommeren i opspillet til målet så vi kan ikke brokke os hvis det er korrekt ;)


Seneste Nyheder

Roma v Parma
(22/11/20) 11 0


Genoa v Roma
(08/11/20) 0


Roma v Cluj
(05/11/20) 10 0


Roma v Fiorentina
(01/11/20) 19 0


Roma v CSKA Sofia
(29/10/20) 11 0


Milan v Roma
(26/10/20) 32 0


Young Boys v Roma
(22/10/20) 21 0


Roma v Benevento
(18/10/20) 13 0


Udinese v Roma
(03/10/20) 21 0


Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0