Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Inter

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 19/07/20 15:31 af Tottithorsen

Alt andet end sejr i aften vil betyde at Roma ikke længere kan nå en Champions league plads til næste sæson medmindre vi spiller over evne og vinder Europa league ;)

Siden seneste opgør (2-1 over Verona) er Zaniolo desværre blevet skadet men forventes at være retur indenfor et par uger
Smalling er klar igen men medierne regner ikke med englænderen starter inde.

Ift salg af klubben forlyder det at fridkin ikke har givet op endnu da han har budt endnu engang på Roma
Samme beløb som sidst plus 85 mill euro til indkøb
Sig nu ja tak Palotta

i aften spekulerer medierne i nedenstående startopstilling

Roma (3-4-2-1): Pau Lopez; Mancini, Ibanez, Kolarov; Zappacosta, Cristante, Veretout, Spinazzola; Mkhitaryan, Pellegrini; Dzeko

Mon vi spiller i blåt igen i aften?






21 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 19/07/20 18:39

Ryger alle top 4 holdene ikke i CL hvis vi taber idag? De har sku haft det alt for nemt denne sæson


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/07/20 21:32

Vi er 12 point efter Lazio med 5 runder tilbage så på papiret er det muligt...
Lazio er (heldigvis) gået totalt i stå så scudettoen er længere væk


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/07/20 22:02

Hvor er det typisk...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/07/20 22:03

Elendigt dækket af Kolarov
Vi var ellers vist lovende takter op til målet


Sund
2 indlæg.
d. 19/07/20 22:26

Vi spiller faktisk ok, men mangler som altid lige det sidste. Og så skal vi simpelthen scorer på de store chancer (Mancini)..

Håber snart at se noget magi fra Pellegrini.


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/07/20 22:30

Ja enig. Men synes også bare vi mangler en angriber ved siden af Dzeko, men sådan én har vi jo ikke. Pellegrini har det virkelig svært med den her formation.


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/07/20 22:33

Yess!!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/07/20 22:36

Var helt sikker på målet blev annulleret for frispark af Kolarov på lautaro
Den kunne dømmes!


Sund
2 indlæg.
d. 19/07/20 22:37

Til gengæld er Mhiki farlig i den position han ligger i, der er fart på når han driver bolden frem.

Vigtigt med et mål inden halvleg!

Den her kamp kan sagtens vindes. Er bare bange for at de skifter Lukaku ind, som vi tidligere har haft svært ved at styre.


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/07/20 23:02

Mhiki!!! Han er klasse!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/07/20 23:31

Jeg giver op


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/07/20 23:33

Jamen hvor er det utroligt. En langt henad vejen en perfekt kamp og så sker det her. Major fuck up af banens måske bedste.


Elzerbe
11 indlæg.
d. 19/07/20 23:34

Jeg har da aldrig set noget lignende. Hvor er det typisk roma


Sund
2 indlæg.
d. 19/07/20 23:41

Argh det er sgu ærgeligt han laver den brøler..

Ellers en rigtig fin kamp.

Men de personlige fejl har virkelig kostet point!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/07/20 23:56

De personlige fejl koster hver sæson så kan man diskutere hvorfor. Idag var det banens klart bedste mand der dummede sig for normalt ville jeg give den manglende kvalitet skylden
Synes vi spiller en rigtig solid kamp og står rigtig godt på banen.
Kun Pelligrini der skuffer mig idag
Selv Peres var god!


Aldair
31 indlæg.
d. 20/07/20 07:47

Hvor var det en god kamp igår. Og hvor var det en ærgerlig slutning.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/07/20 10:16

Ibanez har været fantastisk
Opstillingen passer godt til Veretout og Mikhitarian som ligeledes har været rigtig gode.
Synes vi står bedre på banen og presser meget højere end tidligere

Umiddelbart giver opstillingen udfordringer med vores kanter ift Kluivert og Ünder
Carles P kan godt fungere i en 3-5-2

Pelligrini? En skygge af sig selv for tiden


Sund
2 indlæg.
d. 20/07/20 12:55

Synes at den nye formation er en klar forbedring ift. den gamle med wings.

Dejligt at Fonseca kan se at den gamle ikke fungerede optimalt og tør at gøre noget ved det (selvom det er på bekostning af to af vores helt store talenter - Kluivert og Ünder).

Kunne godt se en retur til Florenzi, da han ville passe godt på H Wingback. Bruno Peres har gjort det ok, men mangler at blive farlig på det sidste/indlæg. Florenzi kan slå nogle giftige indlæg og er halvfarlig foran mål. Ulempen ved Florenzi er at han ikke kan direkte afdrible en spiller som Peres.


Romaneren
573 indlæg.
d. 21/07/20 14:55

Pau
Ibanez-Mancini-Smalling
Florenzi-Veretout-LP7-Spina
Mikhi-Zaniolo
Schick

Rotationer omkring førsteholdet:
Villar
Dzeko
Perez
Cristante
Diawara
Kolarov

Sælg Kluivert og Ünder for et pænt beløb, skib Pastore, Jesus og Fazio afsted for hvad vi nu kan få, og så kan vi spille med om CL-pladserne næste år. Kom nuuuuu


Ancelotti
0 indlæg.
d. 21/07/20 20:10

Problemet med din opstilling er at Pellegrini kan ikke spil godt på den position. Diawara vil være bedst på den position.


Sund
2 indlæg.
d. 21/07/20 23:08

@Romaneren

Jeg er faktisk enig med din holdopstilling. Der vil jo altid blive roteret på holdet med de mange kampe, så dem du nævner som rotationer omkring førsteholdet skal nok få masser af spilletid. Diawara mener jeg også passer bedst på LP7 positionen.

Der skal måske lidt mere bredde på holdet og evt. suppleres med en del ungdomsspillere (hvor er de nu?!)..


Seneste Nyheder

Juventus v Roma
(01/08/20) 0


Torino v Roma
(29/07/20) 16 0


Roma v Fiorentina
(26/07/20) 17 0


SPAL v Roma
(22/07/20) 0


Roma v Inter
(19/07/20) 21 0


Brescia v Roma
(11/07/20) 0


Roma v Parma
(08/07/20) 14 0


Napoli - Roma
(05/07/20) 19 0


Roma v Udinese
(02/07/20) 17 0


Milan v Roma
(28/06/20) 12 0