Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Parma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 08/07/20 21:04 af Tottithorsen

Tre på stribe - desværre nederlag
Samme er gældende for Parma så det er to hold der savner at smage sejrens sødme.
Roma måtte rejse hjem fra Napoli efter en okay indsats hvor de desværre tabte 2-1 efter en sen scoring af Insigne
I opgøret spillede Roma med 3 mand i det centrale forsvar hvilket de fortsætter med i aften flankeret af Spinnazola og Kolarov på kanterne

Med 15 point op til cl pladserne er det udelukkende et spørgsmål om at sikre sig minimum en plads i EL og det kan vise sig st blive svært efter Milan for alvor har sat foden på speederen

Pau
Mancini Fazio Ibanez
Spinnazola Veretout Cristante Pelligrini Kolarov
Peres Dzeko

Kan vi mon holde Cornelius væk fra scoringer ?






14 kommentarer

asroma87
790 indlæg.
d. 08/07/20 21:35

Dagens:

Pau
Mancini-Cristante-Ibanez
Bruno-Diawara-Veretout-Spina
Pellegrini-Mhiki
Dzeko

Gad vide hvem der laver fejl aflevering idag, som leder til Parma mål?

Mine bedste bud: Diawara, Bruno eller Cristante

[Rettet af: asroma87 - 08/07/2020 - 21:36]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/07/20 22:00

Cristante er næsten langsommere end Fazio
Hvorfor ikke spille med Kolarov centralt?

Mig en gåde de får straffe? Der er jo ikke en skid. Håbløst dømt. Og stolpe ud
Ja det er sjovt at være roma fan i øjeblikket

[Rettet af: Tottithorsen - 08/07/2020 - 22:09]


asroma87
790 indlæg.
d. 08/07/20 22:17

Sidder lige for sjov og kigger. I sæson 16/17 kunne vi stille med dette hold:

Szczesny/Alisson
Florenzi-Manolas-Rudiger-Emerson
Strootman-DDR-Radja
Salah-Dzeko-El Shaarawy

Hvilken i dagens opstilling kunne starte inde på det hold?

[Rettet af: asroma87 - 08/07/2020 - 22:18]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/07/20 22:17

Kæft et latterligt tempo vi spiller i
Pensionist bold af værste skuffe og igen vælger Fonseca folk der ikke kan sætte en modstander...


asroma87
790 indlæg.
d. 08/07/20 22:21

Fonseca tåger jo rundt! Gå dog tilbage til 4-2-3-1 opstillingen - den nuværende opstilling fungerer slet ikke!

Ind med Under og Perez på kanterne!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/07/20 22:31

Fungerer slet ikke.
Godt mål på et godt tidspunkt.
Ibanez viser sgu da noget vildskab og nosser. Godt at se!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/07/20 23:08

Lækkert sparket ind Veretout
Kontrolleret med fart ;)


Sofus
1910 indlæg.
d. 08/07/20 23:20

Hvor ville det også være vanvittigt hvis han også gav det straffe! VAR har godt nok været fuldstændig til grin i dag. "Clear and obvious error" delen er jo blevet fuldstændig skrottet!


ASRMichael
80 indlæg.
d. 08/07/20 23:23

Ja VAR har efterhånden fejlet gevaldigt...
Dybt til grin at der sidder 3 mand ude i et eller andet latterligt haveskur eller sådan og bare fuldstændig leder efter det mindste hver gang bolden er i feltet.... Ikke en eneste Parma spiller appellere det mindste.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/07/20 23:42

Villar?? Jesus...
Vi skal sgu være langt mere kyniske

vigtig sejr. Brescia venter lørdag


Sofus
1910 indlæg.
d. 08/07/20 23:43

Mega vigtig sejr! Og så skydetræning til Villar hele ugen :)


ASRMichael
80 indlæg.
d. 08/07/20 23:45

Dejligt med 3 point og vi burde jo gå fra den kamp med minimum 4 mål :)!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/07/20 08:51

Og utroligt Parma ikke fik straffe da Mancini ramte den med armen - klar kompensationsdom efter de fejlagtigt fik et da Cornelius sparkede i græsset og væltede

VAR er noget pis


Sund
2 indlæg.
d. 09/07/20 10:09

Dårlig første halvleg og uheldigt at vi kommer bagud på en meget tvivlende VAR dom.

Synes dog vi kommer godt ud til kampen i 2. halvleg og presser dem i bund.
Dog overlader vi lidt for meget initiativ til Parma midt i anden halvleg.

Overordnet synes jeg der er en lille fremgang at se generelt. Nu skal vi bare bygge på det..
Jeg kan egentlig godt lide vores nye formation med WBs. Det er dog en formation, hvor vi ikke har plads til Ünder og Kluivert - men mon ikke mindst én af dem ryger nu her.

Dzeko og Pellegrini dumper i kampen. To af de spillere der virkelig burde løfte holdet, men der er ikke meget der lykkedes for dem. Og når Dzeko mister bolden går han tilbage - det er sgu ikke en god attitude fra en kaptajn. Pellegrini ser lidt sløv ud, men ind imellem kommer der gode ting fra ham.

Veretout var kampens oplevelse. Og generelt bare hele sæsonen er han den der har imponeret mig mest. Han er virkelig en fighter, som må være pain-in-the-ass at spille mod. Derudover er han også ok målfarlig.

Når vi spiller med en 3-mandskæde mod et mindre hold synes jeg det er godt set, at have en boldstærk spiller der (Cristante), som kan fordele spillet. Ibanez ser jeg potentiale i, og med mere spilletid skal han nok blive en "klogere" forsvarsspiller. Han har ihvertfald en vildskaben.

Og av av Villar skylder 2 mål.. + Ibanez, hvor han misser en hel fri header. Her skal vi virkelig være mere kyniske og få lukket kampen.

Nu ser vi frem til kampen mod Brescia og kan forhåbentlig få bygget videre på kontiuniteten og selvtilliden inden vi snart nærmer os Sevilla kampen.


Seneste Nyheder

Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0


Sevilla v Roma
(06/08/20) 29 0


Juventus v Roma
(01/08/20) 0


Torino v Roma
(29/07/20) 16 0


Roma v Fiorentina
(26/07/20) 17 0


SPAL v Roma
(22/07/20) 0


Roma v Inter
(19/07/20) 21 0


Brescia v Roma
(11/07/20) 0


Roma v Parma
(08/07/20) 14 0


Napoli - Roma
(05/07/20) 19 0