Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Udinese

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 02/07/20 20:04 af Tottithorsen

Roma tager imod Udinese på Stadio Olimpico - fortsat uden tilskuere!
Kamp hver 3 dag må betyde vi igen roterer på holdet og jeg kunne godt tænke mig at se Villar få nogle minutter på banen
Diawara og Cristante har ikke ligefrem imponeret efter opstarten

Mit bud på en start 11’er

Mirante
Zappacosta Mancini Smalling Kolarov
Cristante Diawara Pelligrini
Peres Dzeko Mikhitarian






17 kommentarer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/07/20 20:48

12 point op til Atalanta
Det var den sæson!


asroma87
790 indlæg.
d. 02/07/20 21:04

Dagens:

Mirante
Bruno-Smalling-Fazio-Kolarov
Cris-Diawara
Carlos Perez-Perotti-Under
Kalinic

Kæft et lorte hold!

Ja Atalanta tromler bare derud af!

[Rettet af: asroma87 - 02/07/2020 - 21:06]


Romaneren
573 indlæg.
d. 02/07/20 21:33

Der er godt nok nogle navne i den start-11’er som ikke er et CL-hold værdigt... :o


Arsi
505 indlæg.
d. 02/07/20 21:46

Fedt Under er med! Håber han viser Fonseca at han skal blive i klubben!

Gad godt at have Mikhi på offensiv midt, Under på højre, Kluivert på venstre og Dzeko på top


ASRMichael
80 indlæg.
d. 02/07/20 21:59

Ses næste sæson :)!!
Gad vide om ledelsen tror det er træningskampe de er igang med lige for tiden?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/07/20 22:06

8 nye ift Milan. Jeg er med på de skal spille hver 3 dag men tåbeligt med Perotti og Fazio fra start. Vi er i mega krise.
Måske en sæson uden europæisk bold vil være godt for os?


DeRossi16
350 indlæg.
d. 02/07/20 22:13

Jeg sidder vitterligt og er irriteret!! Det ligner serie 5 bold.. hvor går det pinligt langsomt i det opbyggende spil..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/07/20 22:36

Ünder er vel den eneste med fart i stængerne så det virker fornuftig at sælge ham til Napoli. Kæft hvor kan man blive træt!!
Roma er på vej ned i et stort sort hul som vi først kommer op af når Palotta er væk..

Var det røde kort lidt hårdt dømt?


Arsi
505 indlæg.
d. 02/07/20 22:38

Ud med Kalinic og ind med Dzeko. Hvis man vil gå efter sejren, så kunne det være man skulle smide Mikhi ind og en af de centrale ud, bare så vi kunne spille lidt mere offensivt.

Synes fandme det synd at Under ikke engang får lov til at spille sin vante plads. Så hellere smide Perez på venstre


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/07/20 22:46

Fonseca har fucket op idag. Hvorfor Fazio fremfor Ibanez / Mancini?


Arsi
505 indlæg.
d. 02/07/20 22:48

Ibañez var helt væk sidst...


Men hvorfor fuck ryger Under ud? Det fatter jeg simpelthen ikke..... manden har bare ikke en fremtid i Roma mere :(


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/07/20 23:11

Ja det er godt nok kort snor Ünder har hos Fonseca. Carles Peres vores bedste idag


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/07/20 23:28

Mikhitarian har været ringe. Kom intet ud af at tage Ünder ud.
Det bliver en laaaang sommer :)


DeRossi16
350 indlæg.
d. 02/07/20 23:31

Cristante - skidt, diawara - kan ikke ramme en mand, fazio - fuck af, perotti - løntung og sløj, smalling - fantastisk, dzeko - fantastisk, Mirante - solid, perez - godkendt, mhiki - energisk. Alle andre skod.

Mangler veretout, pellegrini, zaniolo og mancini så det bløder. Farvel europæisk.


Lamela
1793 indlæg.
d. 02/07/20 23:31

Siden nederlaget til Parma, har spillet været skidt. Altså virkelig skidt kørende.

[Rettet af: Lamela - 03/07/2020 - 07:40]


Montella9
195 indlæg.
d. 02/07/20 23:48

Dårlig kamp igen. Diawara løber godt nok langsomt. Har han altid været så langsom?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 03/07/20 06:01

Fazio er endnu langsom
Cristante, Perotti, Dzeko, Pelligrini, Kolarov, Villar...
holdet uden fart.


Seneste Nyheder

Juventus v Roma
(01/08/20) 0


Torino v Roma
(29/07/20) 16 0


Roma v Fiorentina
(26/07/20) 17 0


SPAL v Roma
(22/07/20) 0


Roma v Inter
(19/07/20) 21 0


Brescia v Roma
(11/07/20) 0


Roma v Parma
(08/07/20) 14 0


Napoli - Roma
(05/07/20) 19 0


Roma v Udinese
(02/07/20) 17 0


Milan v Roma
(28/06/20) 12 0