Login
Glemt password Opret bruger

Milan v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 28/06/20 15:19 af Tottithorsen

Så der bold igen - en af de positive ting ved corona er en sommer med en masse Roma kampe på tv - det er sgu ikke så ringe endda, især ikke når det udmønter sig i 3 point som det gjorde forleden da Roma sendte kriseramte Sampdoria hjem til Genoa med 2-1 sejr.
I øvrigt efter 2 mål af Dzeko som åbenbart er giftig når hans medspillere lægger en ballon bold til ham som daler ned fra 50 meters højde - der kan han ramme målet....
Ellers bar kampen tydeligt præg af det var længe siden spillerne havde været i aktion, mest ramt var Diawara som elegant spillede Gabbiadini helt fri ved 0-1 målet. Minutterne efter var han ved at gentage "bedriften".
Alt endte heldigvis lykkeligt.

Kl. 17.15 er der kickoff i Milano på et tomt san siro. Det kræver 3 point til giallorossi hvis de fortsat skal kunne drømme om CL pladserne. Pt. er de sikkert besat af Juventus, Lazio, Inter og Atalanta. Sidstnævnte har set særdeles skræmmende ud efter pausen og fortsætter med at bombe mål ind. Efter 27 kampe har de scoret ikke mindre end 77 mål, hvilket giver et snit på imponerende 2.8 mål pr. kamp. Roma har blot lavet 53 kasser.
Atalanta har gennem 3 sæsoner kørt med det samme hold og det belønnes med fantastiske resultater. Kan de holde på profilerne må de næste år betragtes som scudetto kandidater... Sørgeligt at man som ROma fan skal beundre en så lille klub i Bergamo!

Milan kører det heller ikke for. 39 point efter 27 kampe, og en målscore på 32-35! Ante Rebic er topscorer med 7 mål....
Ikke imponerende eller skræmmende

Det angreb burde Romas defensiv kunne stå imod

Romas forventede start 11´er

Mirante
Zappacosta Mancini Smalling Kolarov
Veretout Cristante Pelligrini
Ûnder Dzeko Mikhitarin







12 kommentarer

asroma87
790 indlæg.
d. 28/06/20 16:05

Dagens:

Mirante
Zappa-Chris-Mancini-Spina
Veretout-Cristante
Kluivert-Pelle-Mhiki
Dzeko


Skytt0
1151 indlæg.
d. 28/06/20 16:29

Lidt bekymrende at start-11 ser så anderledes ud end fra sidste opgør. Corona eller ej, så gælder det om så vidt som muligt at spille de samme 11 så meget som muligt: Kan Dzeko spille samtlige kampe på en sæson i en alder af 34, så kan de yngre på holdet så satte også!

Håber på 3 point idag, så vi kan lægge pres på Atalanta og Inter!

Daje Roma!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/06/20 17:48

Vi burde være foran. Sikke en afbrænder af Dzeko !!
Jeg tror på bredde vinder opgøret for os

Gabende kedelig første halvleg

Kluivert ud, Ünder ind.
Mikhitarian på venstre kant tak

[Rettet af: Tottithorsen - 28/06/2020 - 18:07]


Sofus
1910 indlæg.
d. 28/06/20 18:40

Mega kedelig første time..


Sofus
1910 indlæg.
d. 28/06/20 18:45

Lugter lidt af en Milan scoring, hvis der skulle komme en.


asroma87
790 indlæg.
d. 28/06/20 18:54

Bye bye CL


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/06/20 18:59

Også svært med så graverende fejl af vores backs..


asroma87
790 indlæg.
d. 28/06/20 19:02

Hahahah ja! Det sker jo fandme i hver kamp efterhånden


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28/06/20 19:06

Diawara med to assist i to kampe


asroma87
790 indlæg.
d. 28/06/20 19:16

Sikke en lorte kamp! Totalt uambitiøst at se på men det må være konceptet Palotta prøver at indføre i klubben! Man sidder næsten bare og håber sæsonen ville slutte nu!


Lamela
1793 indlæg.
d. 28/06/20 22:27

Håbløs spil. Man skulle tro, det var Roma, der havde 2 kamp i benene på få dage. Romagnoli, Kjær & Donnarumma holdt fuldstændig vores offensiv fra alt.

Milan spillende nu hellere ikke noget vildt fascinerende bold, der skulle en gave til før, de kunne score.

Ser gerne Smalling og Mikhi på bænken resten af sæsonen, hvis vi ikke kan købe dem fri til fair priser. Hellere satse på Ibanez og Mancini mod Udinese.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 29/06/20 08:31

Milan skabte jo absolut ingenting før vi forærede Rebic bolden og af flere omgange kunne vi have
forhindret scoringen. en dybt deprimerende ørkenvandring og jeg var tæt på at falde i søvn hvilket
aldrig er sket så det siger alt om kampen

Så længe Palotta er cirkusdirektør bliver det ikke til nogen titler for vores elskede klub


Seneste Nyheder

Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0


Sevilla v Roma
(06/08/20) 29 0


Juventus v Roma
(01/08/20) 0


Torino v Roma
(29/07/20) 16 0


Roma v Fiorentina
(26/07/20) 17 0


SPAL v Roma
(22/07/20) 0


Roma v Inter
(19/07/20) 21 0


Brescia v Roma
(11/07/20) 0


Roma v Parma
(08/07/20) 14 0


Napoli - Roma
(05/07/20) 19 0