Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Sampdoria

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 24/06/20 21:17 af Tottithorsen

3 måneders pause fra Serie A og vores elskede AS Roma er endelig overstået. Italien er igang med genåbning af landet og bolden ruller igen, desværre uden Tifosis på lægterne.

Selv under en økonomisk og samfundskrise er der IKKE ro i klubben.
Sportsdirektør Petrachi er raget uklar med Pallotta og førstnævnte er suspendret midlertidigt. Fienga har overtaget.
Min telefon foreslog fremskridt istedet for Fienga - lad os håbe det er et tegn på bedre tider

Klubben er stadig ikke solgt efter Palotta afslog seneste bud.

Stadion er stadig ikke påbegyndt.

Tja.. vi er 6 point fra CL pladsen inden aftenens kamp, da Atalanta igår aftes fortsat hvor de slap ved at smadre Sassuolo 4-1 i Bergamo.

Fonsecas start ellever:

Mirante
Peres Smalling Ibanez Kolarov
Veretout Cristante Pelligrini
Perez Dzeko Mikhitarian

Daje Roma






17 kommentarer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24/06/20 21:47

Fedt så virker TV2 play ikke. Kun Roma kampen der fejler!!!


Montella9
195 indlæg.
d. 24/06/20 21:49

Viser de ikke kampen på play ?


asroma87
790 indlæg.
d. 24/06/20 22:00

Hahahaha klassisk Roma! Brænder en masse chancer og forærer derefter et mål væk

Diawara med en kæmpe fejl


Lamela
1793 indlæg.
d. 24/06/20 22:11

Får spat af kommentatorens evne til at udtale navne..

1

Sofus
1910 indlæg.
d. 24/06/20 22:19

Dejligt hakket ind ellers...


Kelevra
1091 indlæg.
d. 24/06/20 22:22

Har han ikke armen ind til kroppen eller er reglen lavet om igen?


Lamela
1793 indlæg.
d. 24/06/20 22:23

Total utur denne her kamp. Audero finder sin indre Sorrentino/Viviano skills mod netop Roma.

Vores normale bedste pasnings spiller forære et mål.

Til sidst, dommeren vælger fratage os et mål. Hvor skulle han have placeret armen?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24/06/20 22:24

Hvordan kan man dømme for hånd på bolden?
Løber med armene helt inde til kroppen og bolden sparkes direkte på kort afstand?
Er sgu allerede træt af VAR og Roma


asroma87
790 indlæg.
d. 24/06/20 22:25

Atalanta får tæsk af Lazio

Denne kamp er en must win nu!!!

Kom nu for helvede mand


ASRMichael
80 indlæg.
d. 24/06/20 22:25

Wow hvor er det vildt han underkender det mål...

Har seriøst glædet mig som en lille dreng og 25 minutter inde i kampen sidder man og kaster med fjernbetjening m.m.... forhelvede hvor er det ikke nemt det her!

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24/06/20 22:31

Det er en kæmpe dommerfejl. Han kan jo ikke løbe med armene på ryggen og har dem klistret til kroppen. I gamle dage talte vi om bold til hånd eller bold til hånd - latterlige lorte regler. Eller mangel på samme
Var det Ronaldo der blev ramt gad jeg godt se hvad der blev dømt!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24/06/20 22:49

Nå de nye regler siger der er hands uanset hvordan og hvor armene er - bliver de ramt i opspil til et mål er der hånd på
Håbløst


Kelevra
1091 indlæg.
d. 24/06/20 22:52

Ah. Tænkte nok der var kommet en ændring. For så tydelige som VAR billederne er, så kan der jo umuligt dømmes hånd efter de så gamle regler. Oh well.. Synes spillet afspejler den generelle situation i Roma. Og tror ikke vi får decideret godt spil at se før der en eller anden dag kommer noget stabilitet i klubben, hvis det nogensinde sker.


Sofus
1910 indlæg.
d. 24/06/20 23:31

Tydeligt der blev snakket om høje bolde op på Dzeko i pausen. Skide godt!


Lamela
1793 indlæg.
d. 24/06/20 23:34

Dzeko my man!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24/06/20 23:44

Vildt nok Dzeko scorer på de chancer når vi ser hvad han kan præstere at brænde af chancer. Lækkert med 3 point men glem alt om CL. Atalanta er bare bedre igen i denne sæson. Sørgeligt


Lamela
1793 indlæg.
d. 24/06/20 23:52

Han har det med at score på de svære chancer. Det hjalp lidt, da Kalinic kom ind, så havde Samp 2 mand at kigge op efter, hvilket lige gav sekunder nok til Bryan + Dzeko Masterclass.

Han er hoppet op som klubbens 5. Mest scorende spiller. Det aftvinger lidt respekt herfra.


Seneste Nyheder

Roma v Juventus
(27/09/20) 26 0


Sevilla v Roma
(06/08/20) 29 0


Juventus v Roma
(01/08/20) 0


Torino v Roma
(29/07/20) 16 0


Roma v Fiorentina
(26/07/20) 17 0


SPAL v Roma
(22/07/20) 0


Roma v Inter
(19/07/20) 21 0


Brescia v Roma
(11/07/20) 0


Roma v Parma
(08/07/20) 14 0


Napoli - Roma
(05/07/20) 19 0