Login
Glemt password Opret bruger

Cagliari v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 01/03/20 16:13 af Tottithorsen

Kaos i Italien. Byer lukket helt ned og bygrænser bevogtes af politi og militæret. Kampe udsat til maj måned blandt andet Juventus v Inter. Ja det hele er naturligvis pga Corona virus som Italien er hårdt ramt af.
Ingen smittede på Sardinien gør at vi får afviklet Cagliari v Roma kl 18.00.

Det havde været mest fair for alle st hele denne runde var blevet udsat... nu fører Lazio rækken - grimt syn

Dagens forventede 11

lopes
Peres Fazio Smalling Kolarov
Cristante Veretout
Ünder Kalinic Perez
Dzeko

Mancini har karantæne

Er på ferie så kan ikke se kampen derfor er jeres gode og mange indlæg meget velkomne idag.






12 kommentarer

Sund
2 indlæg.
d. 01/03/20 17:57

Starter med Kalinic istedet for Dzeko.. spændende


Romaneren
573 indlæg.
d. 01/03/20 18:07

At en klub udlejer Florenzi på dry loan i 6 måneder, og så stiller op med Bruno Peres i en start-11’er... Puha. Det har jeg svært ved.

Nå, men hvis vi vinder i dag, så er den værste krise vel ved at være afblæst, selvom spillet ikke er specielt godt for tiden.

Man kunne håbe på, at Robin Olsen fremviser lidt af sit Roma-niveau i dag, så vi får en hjælpende hånd med fra den kant :D

God kamp!

[Rettet af: Romaneren - 01/03/2020 - 18:07]


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 01/03/20 18:11

Altså Peres har jo gjort det okay de kampe han har spillet.. Måske endda bedre offensivt end Florenzi, og den defensive side er jo ikke de stærkeste.

Vi ser noget mere bevægelige ud med Kalinic so far. Måske det er en fordel at han ikke skal bruge 30 m på at vende som Dzeko?


Sund
2 indlæg.
d. 01/03/20 18:17

God start med mange gode afslutninger. Især Under ser farlig ud.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 01/03/20 18:33

Lidt for passivt forsvarsspil af Smalling, men må også bare anerkende en klasse afslutning.

Heldigvis kommer vi hurtigt tilbage!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 01/03/20 18:45

Ja ja, han scorer da på sine chancer, den gode Kalinic.

Lå iøvrigt lige mærke til at Kluivert også er med idag? Godt nok ikke meget, han har været på bolden.


Sund
2 indlæg.
d. 01/03/20 19:04

Under og Mhiki har været gode. Er bange for at Under bliver skiftet ud her efter 60 min pga det gule kort.

Peres har egentlig også været god. Alt er foregået på højrekanten idag


Lamela
1793 indlæg.
d. 01/03/20 19:27

Der har været krudt i offensiven i dag. Nu skal Cristante & co. bare lade være med at dumme sig om bag i.

Peres har fået Maicon kortet i dag. Fantstisk.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 01/03/20 19:27

Så kom Kluivert på banen og fik mig til at fremstå som en klovn! Det tar jeg dog gerne med :-)

En scoring mere til os, så kalder jeg en uafgjort, som minimum!

Igen håbløst passivt.

[Rettet af: Crap_Bag - 01/03/2020 - 19:38]


Sund
2 indlæg.
d. 01/03/20 19:35

Av det bliver en farlig afslutning på kampen


Lamela
1793 indlæg.
d. 01/03/20 19:47

Nu skal Cristante & co. bare lade være med at dumme sig om bag i.

Suk...

[Rettet af: Lamela - 01/03/2020 - 19:47]


Lamela
1793 indlæg.
d. 01/03/20 20:07

Hold op en rutsjebane mand. Lækkert samarbejde mellem Kalinic og de øvrige i offensiven, fedt at give Fonseca alternativer til Dzeko.

Han skal ikke spille som Dzeko, han være FOX in the box!

Fedt kamp af Vilar sublim bold behandling, ser gerne flere starter til ham.

[Rettet af: Lamela - 01/03/2020 - 20:09]


Seneste Nyheder

Cagliari v Roma
(01/03/20) 12 0


Roma v Lecce
(23/02/20) 12 1


Roma v Gent
(20/02/20) 11 1


Atalanta v Roma
(14/02/20) 49 1


Roma v Bologna
(07/02/20) 40 1


Sassuolo - Roma
(01/02/20) 20 0


Roma - Lazio
(26/01/20) 28 0


Juventus - Roma
(22/01/20) 12 1


Genoa - Roma
(19/01/20) 10 1


Parma - Roma
(16/01/20) 0