Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Lecce

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 23/02/20 14:03 af Tottithorsen

Roma fik en sjælden sejr forleden da vi vandt 1-0 over upåagtede Gent i Europa league på Olimpico.
Jeg skal spare jer for detaljer men kan fortælle at Pau Lopes var at finde på ugens hold! Det siger vist alt...

Kl 18 tager Roma imod Lecce i et af de få opgør der spilles i denne weekend. Mange kampe er udsat pga Corona virus som de sidste dage har kostet 2 liv og en del er smittede især Lombardiet er ramt og 10-15 byer er lukket helt ned.

I Rom spilles der fodbold - på trods af der er fundet 2 smittebærere i byen. To kinesiske turister.

Nok om det - en anden virus - Lazio er i skrivende stund ikke mindre end 20 point foran Roma !!!!?
tragisk.

Fonseca har rystet posen til aftenens opgør og sparer nogle pga det tætte kampprogram

Rome (4-2-3-1): Pau Lopez; Bruno Peres, Smalling, Fazio, Kolarov; Cristante, Veretout; Mkhitaryan, Pellegrini, Kluivert; Dzeko.

Ingen Perez?





1

12 kommentarer

Sund
2 indlæg.
d. 23/02/20 17:59

Kom så med en overlegen sejr hvor spillet er godt - det skal vendes nu.

Og enig i Fonseca i at denne sæson er season Zero og skal bygges videre på til næste sæson. Vi må for alt i verdenen ikke afskede Fonseca selvom det ikke hedder CL næste sæson.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 23/02/20 17:59

Ünder starter inde i aftenens kamp. Jeg har også haft svært ved at forstå, at han skulle have spillet sig af holdet, i højere grad end eksempelvis Perrotta, Mikhi eller Kluivert. Så det er godt..

Har ikke de helt store forventninger rent spillemæssigt, men alt andet end en sejr, vil naturligvis være uacceptabelt. Kampene skal nærmest bare overståes for tiden. Det er i hvert fald det indtryk spillerne giver og derfor også den indstilling jeg sætter mig foran tv'et med. Håber, at det ændrer sig hurtigst muligt!


Sund
2 indlæg.
d. 23/02/20 18:16

Dejligt mål af Under.

Vi har haft en god start med et kanont genpres.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23/02/20 18:18

Dejlige positivt udtryk
Dzeko ligner Bambi på glat is
Skøjter rundt. Han skal være i stand til at afvise forsvareren og sparke den ind

5 mål i 12 kampe - pænt snit af Mikhitarian

[Rettet af: Tottithorsen - 23/02/2020 - 18:45]


Lamela
1793 indlæg.
d. 23/02/20 18:52

Midtbanen og angrebet godkendt.

Forsvaret sejler. Raten af individuelle fejl er jo vildt.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 23/02/20 19:27

Enig Lamela. Et mål mere ville ikke være dårligt, for selvom Lecce er utroligt dårlige, så vil jeg ikke afvise, at de kan score mod os.

Og det kom så dér, super!

[Rettet af: Crap_Bag - 23/02/2020 - 19:31]


Lamela
1793 indlæg.
d. 23/02/20 19:35

Åbenbart ingen hvile til Dzeko, selvom vi er foran 3-0.


asroma87
790 indlæg.
d. 23/02/20 19:42

Han ryger ud nu!

Lad os så også få et Kalinic mål

[Rettet af: asroma87 - 23/02/2020 - 19:43]


Sofus
1910 indlæg.
d. 23/02/20 19:47

Har kun set anden halvleg, men den er da virkelig godkendt. En smule shaky forsvarsspil, men synes Pau har været god til at være på tæerne og rydde op.


Sofus
1910 indlæg.
d. 23/02/20 19:48

Og så synes jeg Carlos Perez er en fornøjelse! Dejlig sulten!

[Rettet af: Sofus - 23/02/2020 - 19:48]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 23/02/20 19:53

Carles Perez ser ud til, at være faldet godt til! Vi er godt nok fremtidssikrede på de kanter, hvis vi holder på ham, Kluivert, Ünder og Zaniolo.

Zaniolo kan jo også spille centralt, men har vel gjort det bedst på hw? Det kunne også være interessant at se ham på toppen, det har vidst også været diskuteret herinde før..

Fornuftig indsats og godt med et clean shit til trods for, at vores defensive kvaler langt fra virker overståede.


Sund
2 indlæg.
d. 23/02/20 19:56

Dejlig kamp at slutte weekenden af på. En kamp hvor vi har været i fuld kontrol og holder nullet.

Perez ser spændende ud! Og dejligt at Fonseca tør at pille Pellegrini ud i halvlegen når præstationen ikke er der.

Veretout og Cristantes presspil var fremragende idag.


Seneste Nyheder

Cagliari v Roma
(01/03/20) 12 0


Roma v Lecce
(23/02/20) 12 1


Roma v Gent
(20/02/20) 11 1


Atalanta v Roma
(14/02/20) 49 1


Roma v Bologna
(07/02/20) 40 1


Sassuolo - Roma
(01/02/20) 20 0


Roma - Lazio
(26/01/20) 28 0


Juventus - Roma
(22/01/20) 12 1


Genoa - Roma
(19/01/20) 10 1


Parma - Roma
(16/01/20) 0