Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Gent

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 20/02/20 15:53 af Tottithorsen

Kan Roma finde melodien eller skal vi være vidne til det 4. nederlag i træk? I aften gælder det 16-dels finalen i Europa League hvor Roma som bekendt har trukket Gent fra de seededes lag, hvilket må betragtes som en rigtig god lodtrækning - på papiret.
Men med Romas form og manglende selvtillid i baghovedet er det langt fra nogen let opgave vi står overfor. Gent er kendt :) for at være en særdeles offensivt mandskab, som ikke læner sig tilbage så de vil helt sikkert presse os højt som andre hold har haft stor succes med efter det har vist sig at Roma har mere end svært ved at spille sig ud af presset. Roma er fantastiske når de får tid og plads.

Jeg magter ikke at se Jess Thorup vinde på det taktiske i aften - det vil være en kæmpe bet. Vinderen af EL får som bekendt en billet til næste sæsons CL så der er meget på spil og pt. er det nok vores bedste mulighed for at deltage i det fine selskab i næste sæson.
Pt. er vi 6 point efter Atalanta i Serie A - egentlig er det 7 point da vi er dårligst indbyrdes og jeg har svært ved at se hvordan vi skal hente La Dea som i går smadrede Valencia med 4-1 i CL....
Imponerende udvikling - og med de penge der tilfalder klubben har de råd til at hente nogle profiler til sommer, som forstærker holdet og igen kan bringe dem helt op i toppen af Serie A

Hvor står Roma i det billede? Forhandlinger i gang med evt. ny præsident - Petracchi på vej ud efter ballade (rygter) - igen er der alt for megen uro internt i klubben!!

Nok om det - nu handler det om EL

Lopes
Santon Mancini Smalling Kolarov
Cristante Veretout Pelligrini
Perez Dzeko Kluivert

Gode streams modtages meget gerne!





1

11 kommentarer

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/02/20 21:06

Hvor ser i den gutter?


Sund
2 indlæg.
d. 20/02/20 21:20

Ingen der har links?


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 20/02/20 21:31

Eurosport player, men det er nok ikke til meget hjælp :-/

Perez scorer køligt, på en fin frispilning af Dzeko.

Ünder desværre på bænken igen, det begriber jeg ikke?

[Rettet af: Crap_Bag - 20/02/2020 - 21:36]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 20/02/20 21:48

1-0 ved pausen, men det har godt nok ikke været kønt!

Desuden ligner Mæhle slet ikke sig selv idag..


asromadk
3083 indlæg.
d. 20/02/20 21:51

De fleste holdt i serie a havde sørget for at vi havde været nede 2-1. Deres offensivt er virkelig sløj og det er den primære årsag til at den står 1-0.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/02/20 22:04

Ja kønt er det ikke. Vi spiller alt for meget bagud istedet for at søge fremad i banen
Manglende selvtillid. Imo bør vi flytte rundt på Veretout og Cristante.
Cristante som manden der skal føre bolden frem er jo dømt til at gå galt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/02/20 22:23

Ligner mere 1-1 end 2-0. Hvad foregår der??
Fuck hvor er vi pisse ringe.
Intet koncept. Alle løber rundt med hovedet oppe i røven. Pinligt at se på
Come on - det er Gent vi møder
2-4 i serie a mod et middelmådigt hold

[Rettet af: Tottithorsen - 20/02/2020 - 22:28]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 20/02/20 22:51

Tjae - vi vandt da..

Andet positivt er der ikke at sige om den kamp.

[Rettet af: Crap_Bag - 20/02/2020 - 22:52]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/02/20 22:55

Er lidt målløs over vores niveau for tiden
Bliver nok en lignende kamp i weekenden mod Lecce


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22/02/20 07:42

Crap bag: Mæhle lignede ikke sig selv?
Den forstår jeg ikke? ;)
Måske er det fordi Mæhle spiller for Genk og ikke Gent ;) ;)

1

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 22/02/20 13:12

Mine jokes bliver ofte misforståede Tottithorsen, sikkert pga. deres generelt ret lave niveau ;-)

God weekend!


Seneste Nyheder

Cagliari v Roma
(01/03/20) 12 0


Roma v Lecce
(23/02/20) 12 1


Roma v Gent
(20/02/20) 11 1


Atalanta v Roma
(14/02/20) 49 1


Roma v Bologna
(07/02/20) 40 1


Sassuolo - Roma
(01/02/20) 20 0


Roma - Lazio
(26/01/20) 28 0


Juventus - Roma
(22/01/20) 12 1


Genoa - Roma
(19/01/20) 10 1


Parma - Roma
(16/01/20) 0