Login
Glemt password Opret bruger

Sassuolo - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 01/02/20 19:08 af Tottithorsen

En uge er gået siden derbyet mod Lazio hvor vi meget uheldigt måtte nøjes med ét point efter at have spillet en rigtig god kamp og klart var banens bedste hold. Men som så ofte før svigtede skarpheden foran mål hvor vi skal have mange chancer før vi scorer
To drop - det ene større end det andet vil derbyet især blive husket for. Pau Lopes droppede fælt og lignede en lille ballet danser med vat i næverne da han fumlede en ufarlig bold ind over stregen i samarbejde med en Lazio spiller

Januar transfervinduet lukkede og slukkede igår og jeg sad blandt andet og håbede på en stærk angriber men jeg blev desværre skuffet
På den anden side ser jeg frem til at se hvad vores 3 nye - Ibanez, Villar og Perez - kan. Ingen tvivl om der er hentet talent ind men hvem af dem kan styrke startopstillingen. De indkøb ser vi først til sommer med en forhåbentlig ny præsident, Friedkin, som er klar til at smide et par milliarder ind i nye spillere

Aftenens kamp er en udekamp mod Sassuolo som blandt andet lige har solgt Duncan

forventede 11

Lopes
Spinnazola Mancini Smalling Kolarov
Veretout Cristante Pelligrini
Ünder Dzeko Kluivert






20 kommentarer


59971Cools
471 indlæg.
d. 01/02/20 20:56

Det er jo amatøropdækning!
Og håber ikke pau er blevet ramt på selvtilliden. Han må da godt gå lidt ud :-/


59971Cools
471 indlæg.
d. 01/02/20 21:05

Ad!!! Det er jo sygt!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01/02/20 21:06

Vi ligner SPAL på en dårlig dag
Cristante er en katastrofe


ASRMichael
80 indlæg.
d. 01/02/20 21:14

Av av av!!!
Vi er simpelthen verdensmestre i at levere svingende præstationer.... Spiller en klassekamp mod Lazio og spiller med hovedet oppe i r.... Ugen efter


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01/02/20 21:16

Sådan er det med 10 mand der har bly i støvlerne overfor en hurtig modstander
Kun Ünder har fart nok
7-1 truer?


asroma87
790 indlæg.
d. 01/02/20 21:22

Diawara er savnet.


asroma87
790 indlæg.
d. 01/02/20 21:29

Lad os håbe på 1-2 udskiftninger i pausen og en ordentlig opsang!

Fucking lorte spillere!

Har Dzeko og Kluivert overhoved været med idag?


Sund
2 indlæg.
d. 01/02/20 21:33

Fuldstændig håbløs første halvleg..

Fuldt fortjent at vi er bagud.
Vi har jo ikke haft 1 farligt forsøg?

Især midtbanen sejler og der er ingen ideer til at bryde deres defensiv..

Bundniveauet er simpelthen alt for lavt og det er som om de mangler en ledertype til at få dem tilbage.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01/02/20 21:37

Og til sommer skifter vi 14 mand i truppen og cirkus Roma fortsætter

Var Roma min kone var vi skilt nu!!!?

Hader nogen gange at jeg elsker Roma

Kluivert og Dzeko hjælper ikke til defensivt.
Bosnieren står og ser fodbold.
Cristante og Pelligrini er for langsomme

Forstår ikke vi ikke har været ude efter Boga
Fænomenal spiller. Bliver helt misundelig på offensiv spillerne i Sassuolo men de får satme også meget plads idag

Skift Kluivert ud og sæt Peres ind og spil med 2 angribere


Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 01/02/20 21:48

Hvordan kan Peres være foran Kolarov ?
Allerede første kamp uden Florenzi og vi mangler ham allerede...


asroma87
790 indlæg.
d. 01/02/20 21:48

Hahahaha nu kommer Bruno Peres ind!!

Tror sku bare jeg går i seng nu....


asroma87
790 indlæg.
d. 01/02/20 21:59

Den eneste måde Dzeko kan score på...bolden lige ind i panden på ham, med frit mål, 1 meter fra målet. Så kan han score


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01/02/20 22:14

Lige som jeg tror på vi kommer tilbage kronet Pelligrini værket med en hjerneblødning
Elendig kamp af ham idag


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01/02/20 22:18

Boga. Klasser bedre end det vi har


Sund
2 indlæg.
d. 01/02/20 22:43

Tamt over hele linjen.. Ingen lyspunkter idag.. (som jo plejer at være Diawara de her kampe)

Og sølle af Fonseca at gå hen og skælde dommeren ud efter kampen. Kan godt være det ikke var dommerens bedste præstation, men dommeren var ikke skyld i at vi tabte..

Håber der kommer et modsvar efter sådan en kamp og gerne udskiftninger til næste kamp


Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 01/02/20 23:10

For en måneds tid siden læste jeg et interview om petrachi på as Romas officielle app. Her lagde han meget vægt på hans og trænerens syn på fodbold. Han gentog flere gange at de have fælles tanker og ideer omkring Romas fremtid. efter første halvdel af sæsonen kan vi så se resultatet af det sarmarbejde. En inkompetent sportsdirektør som på ingen måder har forstærket klubben og en træner der ikke kan forberede et hold til kampdagene.

Flot af James pallotta og resten af de klovne der sidder i bestyrelsen. Tænk at man på de godt 8 år ved posten ikke har kunne præsterer noget på det sportslig plan, udover en flot sæson under spaletti

[Rettet af: Daniel-Cumen - 01/02/2020 - 23:13]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 01/02/20 23:34

Amerikanere... de ved ikke en skid om fodbold. Ren forretning.
Men enig det er dybt tragisk at vi år efter år ikke udvikler os. Holdets udvikling er fuldstændig stagneret og det er bedrøveligt især efter aftenens “kamp”

Få nu sendt Dzeko til månen og hent Belotti
Håber sgu pengene sidder løst hos Friedkin

1

Kelevra
1091 indlæg.
d. 02/02/20 01:10

Daniel-Cumen,

Jeg synes det er for tidligt at sige at Fonseca & Petrachi har fejlet. Begge er trådt til hvor klubben allerede var helt ude i tovene. At Petrachi skal træde til og på en halv sæson rette op på hvad Monchi har "skabt" er simpelthen for meget at forlange.

Spillet lider tydeligt under hvad klubben har at gøre godt med i truppen.


Lamela
1793 indlæg.
d. 02/02/20 03:06

Der er for mange spillere, der ikke bidrager med det niveau deres lønninger er påkrævet. Bredden er stor, men den er uden dybde. Kvantiteten vejer ikke op for kvaliteten. Justin Kluivert, man håber så meget på han skinner igennem, men jeg er bange for Serie A ikke er det rette sted for ham.

Cristante, har jeg aldrig rigtig været fan af, men besidder nok kvaliteter til at agere back-up, ligeledes med Veretout. De har for mange brainfreezes i løbet af sæsonen.

Jeg kan lige liste på med spillere, der er gode nok til at kvalificere holdet til CL.

Topklasse på det nuværende hold.
Zaniolo
Diawara
Smalling
Mancini
LP7

Lige under.
Dzeko
Ünder
Pau Lopez
Florenzi

Gode nok til bredden
Spinnazola
Cristante
Veretout
Mirante
Santon
Kluivert
Kolarov

Ukendt faktor:
Cetin
Ibanez
Perez
Vilar
Ricciardi
Zappacosta
Schick

Ikke gode nok længere, de skal væk:
Fazio
JJ
Pastore
Diego Perotti
Kalinic
Peres
Dzeko - hans tjeneste er done
Kolarov -||-
Mikhitariyan

Ren kvalitetsmæssigt, så er der langt op til de andre hold, vi ønsker at kæmpe med om topplaceringerne.

Jeg kan lige få listet 5 spillere, der har kvalitet til at udfordre de øvrige, der skal altså bygges gevaldigt op med kvalitet, hvis Roma fremover skal være troværdige mod deres egen ambitioner. Det kommer til at koste knaster. Der er alt for mange færdige spillere på det hold.

Og, derudover så jeg gerne, Roma lod være med at hente afdankede spillere fremover. Selvom Smalling og Kolarov har været succes.

[Rettet af: Lamela - 02/02/2020 - 03:07]


asroma87
790 indlæg.
d. 02/02/20 06:23

Ligesom Milan og Napoli mangler der en klar vision og rød tråd i klubben. Lad os håbe de nye ejere kan få styr på lortet. Det stadion skal også bare bygges, ellers rykker vi os aldrig det sidste stykke.

Derudover synes jeg faktisk Petrachi og Fonseca har gjort det fint indtil videre! Truppen er bare ikke bedre lige nu.
Husk at Monchi slet ikke ville hente nogle i januar, så havde man jo fejlet i sommerens transfer vindue, var hans undskyldning.


Seneste Nyheder

Cagliari v Roma
(01/03/20) 12 0


Roma v Lecce
(23/02/20) 12 1


Roma v Gent
(20/02/20) 11 1


Atalanta v Roma
(14/02/20) 49 1


Roma v Bologna
(07/02/20) 40 1


Sassuolo - Roma
(01/02/20) 20 0


Roma - Lazio
(26/01/20) 28 0


Juventus - Roma
(22/01/20) 12 1


Genoa - Roma
(19/01/20) 10 1


Parma - Roma
(16/01/20) 0