Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Lazio

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 26/01/20 13:36 af Tottithorsen

DERBY!!!

Kort optakt pga knægtens fødselsdag

Roma: Pau Lopez; Spinazzola, Mancini, Smalling, Kolarov; Cristante, Veretout; Under, Pellegrini, Kluivert; Dzeko






28 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 26/01/20 16:43

Dagens:

Santon-Smalling-Mancini-Spina
Veretout-Christante
Under-Pellegrini-Kluivert
Dzeko


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/01/20 17:24

Kommer virkelig til at blive en svær kamp. Et point er godtaget i dag, men forhelvede hvor vil jeg gerne ende Lazios mageløse stime og sende dem hjem til parcelhusforstæderne med et nederlag i nakken.

Forza Roma!


Sund
2 indlæg.
d. 26/01/20 17:54

Svær svær kamp hvor Lazio desværre har favoritrollen pt!

Men det kunne virkelig give noget gejst og tro på tingene at hive en sejr hjem i aften. 1 point er også godkendt!

Men alt kan ske i derbyet som vi tidligere har set. Vores offensiv skal steppe op og scorer på chancerne i aften!


asroma87
790 indlæg.
d. 26/01/20 18:28

EDIN!!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/01/20 18:31

Skud ud til Strakosha <3


ASRMichael
80 indlæg.
d. 26/01/20 18:31

Virkelig god start!
Nu skal der bare holdes ved


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/01/20 18:36

Har vi Robin Olsen på mål????


asroma87
790 indlæg.
d. 26/01/20 18:37

Hahaha seriøst hvad laver Pau og Smalling?

Vi har kampen i vores hule hånd og så laver de sådan noget pis

Ligesom Veretout mod Juventus

Alle de fejl - det er chokerende


Romaneren
573 indlæg.
d. 26/01/20 18:38

Hahaha ja okay. Skud ud til Pau Lopes også. Fuck me


ASRMichael
80 indlæg.
d. 26/01/20 18:38

Hvor er det bare så fucking typisk altså!


Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 26/01/20 18:38

Pau Lopez for helvede. Det må bare ikke ske på det her niveau. Som om det ikke nok med de fejl Robin Olsen begik og nu det her

1

Sund
2 indlæg.
d. 26/01/20 18:48

Fremragende første halvleg hvor vi dominerer.

Og dejligt at se to backs med fart i som faktisk kan udfordrer en mod en.

Hvis den kikser koster point idag begynder jeg at græde.. har aldrig set noget lignende


Ancelotti
0 indlæg.
d. 26/01/20 18:48

Det er ikke Smalling skyld


Sofus
1910 indlæg.
d. 26/01/20 18:50

Tjaaa... overordnet set spiller vi vel nok det bedste fodbold vi har spillet indtil videre i denne her sæson, men for helvede hvor er det bare et langt ude mål at give væk Pau... hvorfor vil han overhovedet bokse til den i første omgang???

Håber på en forløsning i anden halvleg. Virkelig mange gode ting at komme efter i dag og det klæder os at spille så direkte!


ASRMichael
80 indlæg.
d. 26/01/20 18:52

Vi skal bare fortsætte i 2. halvleg :)
Fuld kontrol over kampen i hele første halvleg på nær 2-3 sekunder...
Havde vi bare liiiiige haft de sidste marginaler stod der 3-0 og ikke 1-1 :(


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 26/01/20 18:57

Jeg mindes et lignede selvmål, begået af Zemans store målmandshåb Goigotjære (staves?) Kønt var det ikke..

Men han var heldigvis “god med fødderne”!

[Rettet af: Crap_Bag - 26/01/2020 - 18:57]


Sund
2 indlæg.
d. 26/01/20 19:01

Det værste er, at Lazio får et boost af deres heldige mål.. Tænker vi skal op og have mindst 2 mål mere for at vinde den her kamp..

Ærgeligt Pellegrinis skud ikke går ind. Og så er det dejligt at se en Under der giver den gas på kanten!


ASRMichael
80 indlæg.
d. 26/01/20 19:09

Hvor er det smukt Ünder!!!

Der er bare ikke noget der skal gå vores vej åbenbart

[Rettet af: ASRMichael - 26/01/2020 - 19:10]


asroma87
790 indlæg.
d. 26/01/20 19:11

Hvorfor intet straffe???


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/01/20 19:16

Kluivert brager ind i Lazio spilleren som intet gør. Jeg så ikke noget straffe og trp mig jeg er farvet :)


asroma87
790 indlæg.
d. 26/01/20 19:34

Lad os få Perotti og Kolarov ind


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/01/20 19:35

Vi burde være foran 3-1 og alligevel frygter jeg det værste. Kan ikke lide ham Caicedo
Tænk vi leder efter en Wing ? Ünder har været fremragende idag


asroma87
790 indlæg.
d. 26/01/20 19:41

Shit Under er god


asroma87
790 indlæg.
d. 26/01/20 19:47

Havde vi dog bare en ordentlig 9’er....


Sund
2 indlæg.
d. 26/01/20 19:54

Pisse god kamp af spillerne.

MoM Under. Hvis han kan fastholde det niveau kan vi leve med en pause til Zaniolo.

Vi skal simpelthen snart lære at score på chancerne. Især når vi laver personlige fejl i hver kamp..


asromadk
3083 indlæg.
d. 26/01/20 19:54

Fantastisk at Carlos Perez kommer - det sejler jo rundt!

....


asroma87
790 indlæg.
d. 26/01/20 19:56

Fuck hvor er jeg dog træt at de fejl, hvor vi forærer modstandere mål! Det fandme hver 2-3 kamp det sker næsten

Vi har så svært ved at lave mål men ikke nok med det så forærer vi fandme også mål væk hele tiden

Det er jo helt utroligt vi ikke vinder kampen idag og hvad fanden sker det fra det 90 minut og i overtiden? Hvorfor sparker vi ikke bolden fremad og prøver at vinde kampen?

Fandme utroligt at Lazio ligger så højt, de var jo fucking ringe og havde ikke en skid - lorte hold


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26/01/20 20:42

Synes vi spillede rigtig godt idag og sad fuldstændig på opgøret. Desværre har vi en angriber der skal bruge 8 chancer for at lave ét mål!!!
Jeg var satme vild med Spinnazola og Santon idag. Savnede absolut ikke Kolarov og Florenzi.
Ünder var klasse. Kluivert mangler slutproduktet for han har talentet men tager for mange dårlige beslutninger

Fonseca - jeg er fan.


Seneste Nyheder

Cagliari v Roma
(01/03/20) 12 0


Roma v Lecce
(23/02/20) 12 1


Roma v Gent
(20/02/20) 11 1


Atalanta v Roma
(14/02/20) 49 1


Roma v Bologna
(07/02/20) 40 1


Sassuolo - Roma
(01/02/20) 20 0


Roma - Lazio
(26/01/20) 28 0


Juventus - Roma
(22/01/20) 12 1


Genoa - Roma
(19/01/20) 10 1


Parma - Roma
(16/01/20) 0