Login
Glemt password Opret bruger

Genoa - Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 19/01/20 14:51 af Tottithorsen

Skader og karantæne betyder et decimeret Roma mandskab der skal forsøge at få 3 point med hjem mod kriseramte Genoa som har 3 danskere i truppen.

Roma vandt forleden med 2-0 mod Parma i coppa Italia så på onsdag møder vi Juventus inden det går løs søndag med derby Della capitale mod flyvende Lazio som har vundet 11 sejre i træk i serie A og for alvor betragtes som kandidat til at vinde scudettoen i denne sæson

Roma ligger inden dagens kamp placeret som 5’er a point med Atalanta

forventede 11

Lopes
Santon Mancini Smalling Spinnazola
Veretout Diawara Pelligrini
Ünder Dzeko Kluivert





1

10 kommentarer

Sofus
1910 indlæg.
d. 19/01/20 17:53

Håber Spinnazola og Ünder leverer i dag og viser hvorfor de skal gives en chance i klubben. To spillere som jeg synes har et kæmpe potentiale og som vi i den grad kan få brug for, hvis man tør at tænke længere end 3 måneder frem!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/01/20 18:37

Ikke meget aktivitet herinde...
vi har Ok styr på kampen
Stærkt vi bevarer noget spænding til 2 halvleg - slapt forsvarsspil
Spinnazola gør det super på VB

[Rettet af: Tottithorsen - 19/01/2020 - 18:48]


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/01/20 18:48

Spinna har været god. Diawara bedste mand igen, hold kæft hvor er han bare god til at vinde/holde faste i boldene. Smalling og Santon snorksover på deres mål


59971Cools
471 indlæg.
d. 19/01/20 18:48

Sofus - man må sige de begge har gjort det fornuftigt! Især spinna har virkelig gjort det godt!! Hold på ham :)


asroma87
790 indlæg.
d. 19/01/20 18:57

Hvis vi dog bare havde lidt bedre koncentration og beslutninger i de afgørende situationer, kunne vi lave 5-6 mål i en kamp som denne!

Tror på en 1-4 sejr


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/01/20 19:17

Anden halvleg har der jo kun været Genoa og Pau Lopez på banen! Kom nu Roma!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 19/01/20 19:18

Utroligt vi kan overlade alt til Genoa
Vi er virkelig i tovene pt


Sofus
1910 indlæg.
d. 19/01/20 19:34

Tak Perin! Vi har sgu været heldige i dag - på det bedst tænkelige tidspunkt


Romaneren
573 indlæg.
d. 19/01/20 19:54

Skønt med Ünder-mål - lad det være starten på en god periode for ham, så vi kan få lidt at se af den spiller, han var i vores flotte CL-sæson. Der er så meget mere potentiale i ham end de 20-25 mio, man ellers ville sende ham afsted for.

Spina også overbevisende - hvilket igen beviser, hvorfor det er venstre back, han skal spille og ikke højre. Så er den plads fremtidssikret, når Kolarov ikke kan løbe mere. Og lad så bare Florenzi spille højre back og køb et talent til den plads, som kan overhale ham om et år eller to.

En sejr skulle der til i dag, og en sejr fik vi. Stærkt nok.


MURO
550 indlæg.
d. 22/01/20 22:09

Ud med florenzi nu!! De løber lige forbi ham!


Seneste Nyheder

Roma v Gent
(20/02/20) 11 1


Atalanta v Roma
(14/02/20) 49 1


Roma v Bologna
(07/02/20) 40 1


Sassuolo - Roma
(01/02/20) 20 0


Roma - Lazio
(26/01/20) 28 0


Juventus - Roma
(22/01/20) 12 1


Genoa - Roma
(19/01/20) 10 1


Parma - Roma
(16/01/20) 0


Roma v Juventus
(12/01/20) 28 1


Roma - Torino
(05/01/20) 26 1