Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Juventus

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 12/01/20 11:04 af Tottithorsen

2020 blev skudt igang med et skuffende 0-2 nederlag på Olimpico mod Torino og igen i aften byder romerne et mandskab fra Torino velkommen i form af de seneste 8 års mestre, Juventus, så det kan gå hen og blive en rigtig kedelig start på det nye år.
Juventus har efter ansættelsen af Sarri ikke set specielt sprudlende ud men qua klubbens DNA og vindermentalitet hiver de oftest 3 point hjem. Ét nederlag i denne sæson var “sjovt” nok på Olimpico da Lazio sendte de zebrastribede hjem med et 1-3 nederlag.
Vi må håbe historien gentager sig i aften men der skal en top præstation til fra alle mand.

Forfølgerne fra Atalanta fik 1 point efter 1-1 ude mod Inter hvor Atalanta dominerede stort og brændte blandt andet et straffe i 88 minut. I første halvleg blev Atalanta snydt på det groveste da Martines fældede Toloi - skandale at VAR dommerne ikke så den.
Det er måske aftalt at Inter skal vinde ligaen??

Roma er uden Fazio, Kluivert og Pastore men har Cristante tilbage i truppen efter 3 måneders fravær.

Medierne spekulerer i en 3-5-2

Lopes
Metin Smalling Mancini
Florenzi Veretout Diawara Pelligrini Kolarov
Zaniolo Dzeko

Daje Roma





1

28 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 12/01/20 19:40

Dagens:

Pau
Florenzi-Smalling-Mancini-Kolarov
Veretout-Diawara
Zaniolo-Pellegrini-Perotti
Dzeko

Havde foretrukket Spina på HB men ellers OK

Mhiki kunne også snildt havde startet for Perotti men han er vist nok skadet :(

[Rettet af: asroma87 - 12/01/2020 - 19:40]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 12/01/20 20:24

Så skal vi tilbage på sporet!

Juve er naturligvis aldrig en nem modstander, men de har virke mere medgørlige, efter Sarri er kommet til. Får vi ikke tre point, så kan vi nok ikke tillade os, at kigge fremad længere.


AndersRoma
831 indlæg.
d. 12/01/20 20:29

“Får vi ikke tre point, så kan vi nok ikke tillade os, at kigge fremad længere“

Øh.. Hvad mener du?



AndersRoma
831 indlæg.
d. 12/01/20 20:57

Hold kæft hvor er det pinligt at se på


asroma87
790 indlæg.
d. 12/01/20 20:58

Det var så den kamp

[Rettet af: asroma87 - 12/01/2020 - 20:58]


MURO
550 indlæg.
d. 12/01/20 20:59

Hold kæft hvor er det bare til grint.. amatører!


Ancelotti
0 indlæg.
d. 12/01/20 20:59

Nej nej nej dårligste start nogensinde


asroma87
790 indlæg.
d. 12/01/20 21:06

Det er så typisk Roma at brænde sådan en chance

Vi skal bruge 3-4, 100 % chancer - Juve scorer på halve chancer


asroma87
790 indlæg.
d. 12/01/20 21:11

Demiral skadet - fint nok de sætter bare De Ligt ind

Vildt hold alligevel


MURO
550 indlæg.
d. 12/01/20 21:19

Ingen udover Zaniolo er en krone værd! Amatører!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/01/20 21:22

Zaniolo. Det er da en helt igennem fantastisk aften det her


ASRMichael
80 indlæg.
d. 12/01/20 21:22

2. Mål nede og vores bedste mand ude med en skade der ikke ser god ud...... 60 minutter igen


asroma87
790 indlæg.
d. 12/01/20 21:23

Uha den skade så slem ud med en grædefærdig Zaniolo

Det bliver bare værre og værre

Lad os håbe Under griber chancen


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/01/20 21:25

Hvad er meningen med de blå farver?


asroma87
790 indlæg.
d. 12/01/20 21:38

Dzeko er endnu engang fuldstændig usynlig


Sund
2 indlæg.
d. 12/01/20 21:39

Hvad skal man sige om første halvleg..
Vi spiller egentlig ok, men bliver aldrig rigtig farlige. Har Dzeko overhovedet rørt bolden? Og så scorer Pellegrini alt for lidt i forhold til de mange chancer han har hver kamp..

Et hurtigt mål i anden halvleg og så tror jeg på den


Sund
2 indlæg.
d. 12/01/20 21:40

Og virkelig virkelig skidt de to mål vi giver dem. Første mål lidt heldig men andet mål er 100% koks af Veretout


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/01/20 21:42

Problemet med Dzeko er at han skal rammes i låget en halv meter fra mål så er der en chance for at han scorer.
Vi er ikke kyniske nok.
Diawara klart vores bedste mand sammen med Zaniolo. Forhåbentlig ikke korsbåndet han rev over der? Så er EM væk.

Kolarov ser meget gammel ud!
Pelligrini skal præstere bedre
Perotti?? Ingen kommentarer

1

asroma87
790 indlæg.
d. 12/01/20 21:53

Og tror mig, Dzeko spiller hele kampen


asroma87
790 indlæg.
d. 12/01/20 22:15

ISKOLDT!!!!!

ICEMAN!!!!

[Rettet af: asroma87 - 12/01/2020 - 22:15]


asroma87
790 indlæg.
d. 12/01/20 22:43

Dzeko er bare en fucking joke mand! Gid en modspiller brækkede benet på ham

Pellegrini er også helt væk...

Gid vi havde en ordentlig angriber! Er pisse træt af Dzeko

[Rettet af: asroma87 - 12/01/2020 - 22:45]


Sofus
1910 indlæg.
d. 12/01/20 22:44

Ja, Dzeko er jo barre Dzeko. Pivhamrende elendig. Cristante med et virkelig godt indhop!


ASRMichael
80 indlæg.
d. 12/01/20 22:45

En kamp hvor vi vel mere eller mindre er det bedste hold men simpelthen forærer Juventus 3 point på 10 minutter...
Pellegrini og Dzeko rammer på ingen måder dagen, men dejlige minutter af Cristante!!!

1

Sund
2 indlæg.
d. 12/01/20 22:45

Tilfreds med indsatsen og kampviljen og vi havde fortjent mindst 1 point. Men sådan er det at spille mod de store hold, de straffer os når vi laver fejl..

Diawara kampens spiller, kæmper røven ud af bukserne. Smalling og især Mancini gør det også godt. Ikke Pellegrinis bedste kamp og shit hvor er han uskarp når han skal afslutte..

Kolarov og Florenzi i karantæne næste kamp, men det kunne vise sig at være en fordel for os.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/01/20 22:49

Zaniolo direkte på hospitalet hvor de frygter for korsbåndet. Det er sgu trist.
Så må Petrachi finde en afløser og det kan kun gå for langsomt.
Ünder gjorde det godt.
Hvad fanden er der sket med Cristante??
Han var jo fantastisk.
Pelligrini skylder nogle mål efterhånden.
Florenzi og Kolarov har karantæne mod Genoa næste weekend så er det comeback til
Bruno Peres? Så taber vi

Er stolt over vi viste store nosser idag og havde fortjent uafgjort efter en forrygende 2 halvleg.

[Rettet af: Tottithorsen - 12/01/2020 - 22:58]


Tottithorsen
1262 indlæg.