Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Torino

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 05/01/20 10:51 af Tottithorsen

Godt nytår!!

År 2020 skydes igang kl 20.45 for Romas vedkommende hvor Torino gæster Stadio Olimpico med Dan Friedkin på lægterne
Friedkin er i intense forhandlinger med vores nuværende præsident, James Palotta om et køb af klubben som forventes på plads inden januar måned er forbi.
spændende at følge men det hele afhænger af hvad den nye ejer reelt vil med AS Roma. Penge har han rigeligt af. Mange flere gryn end Palotta. Friedkin er medejer af Toyota.

Til aftenens kamp må romerne undvære Fazio, Kluivert, Cristante og naturligvis er Pastore også skadet.

Roma skal forsøge at fortsætte den gode form som de afsluttede 2019 med hvor vi sluttede året med at vinde 4-1 over Fiorentina i Firenze som betød Montella blev afskediget.

Fonseca har udført mirakler med holdet allerede især med tanke på de mange skader vi har været ramt af, så er det imponerende vi ligger i top4.

Transfervinduet er åbent og rygterne siger at vi vil forsøge at komme af med Kalinic og istedet hente Mariano Diaz i Real Madrid som backup til vores bosniske ven i angrebet.

Ellers har vi fået Bruno Peres hjem efter hans ophold i Brasilien hvor han har spillet én kamp vel og mærke i den brasilianske 2. division så det kan ikke kaldes en forstærkning af start-elleveren

Romas forventede startopstilling

Lopes
Florenzi Smalling Mancini Kolarov
Diawara Veretout Pelligrini
Zaniolo Dzeko Perotti

Kampen kan ses på TV2 SportX





1

26 kommentarer


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/01/20 16:23

Ja, 3 point tak! Lazio og Immobile fortsætter deres uhyggelige stime med 9 Serie A sejre i træk + en Super Coppa titel. De må bare ikke ende over os i år!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/01/20 19:24

Lazio vinder igen i overtiden. Øv øv det kører sgu for dem. Imponerende mentalitet


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 05/01/20 19:30

Godt nytår :-)

Bliver godt at komme igang igen og vi skal naturligvis have 3 point. Det er dog farligt at undervurdere Torino, det kan blive en tæt kamp..


asroma87
790 indlæg.
d. 05/01/20 19:47

Dagens:

Pau
Florenzi-Chris-Mancini-Kolarov
Veretout-Diawara
Zaniolo-Pellegrini-Perotti
Dzeko

Kanon opstilling!!

Forza Roma - R.I.P Torino


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/01/20 20:57

Medkommentatoren om Dzeko: "For en gangs skyld virker han lidt kluntet når det kommer til afslutningerne"

Man kan godt høre det er deres første Serie A kamp! ;-)

1

Sofus
1910 indlæg.
d. 05/01/20 21:37

Skidt, skidt første halvleg! Tænk hvad vi kunne præstere med en angriber der kunne tage en sprint. Og utrolig skidt dommerpræstation der går begge veje. Mærkelig linje og hvorfor fløjter han ikke før Torinos mål?


asroma87
790 indlæg.
d. 05/01/20 21:38

Helt enig! Kommentaterne aner intet om Serie A...de er forfærdelige at høre på

Savner Strive kommentatorerne

Men hvorfor fløjter dommeren ikke kampen af efter 1 minuts tillægstid?????


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/01/20 21:38

Tænk hvis vi havde sådan en angriber
Fuck et mål. Men klar dommerfejl af overse Verdi havde arm på bolden og hvorfor spillede vi mere end det ene minut??

Fuck noget pis


Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 05/01/20 21:43

Forstår virkelig ikke hvorfor Ünder ikke bliver brugt. Han er hurtig med bolden, god dribler og skærer ind i banen og afslutter. Det er præcis det vi mangler i denne kamp. Perottti' ligegyldige løb op af linjen og de sløsede høje afleveringer frem mod dzeko fungerer ikke.

[Rettet af: Daniel-Cumen - 05/01/2020 - 21:44]


Sund
2 indlæg.
d. 05/01/20 21:43

Synes egentlig ikke vi spiller dårligt og dominerer Torino. Vi skal bare kende vores besøgstid og få den bold i kassen. Sirigu er en klassemålmand og det viser han med nogle gode redninger.

Er sikker på det vender i anden halvleg og vi får hul på bylden.


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/01/20 21:45

Jeg synes egentlig kommentatorerne har været meget gode. De har læst virkelig meget op og det synes jeg er fedt. Og så lever de sig ind i det. Og fedt med studie i pausen!

[Rettet af: Sofus - 05/01/2020 - 21:46]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/01/20 21:52

Køb Belotti NU!!!

Synes både om vores første halvleg og kommentatorerne. Har gjort det godt.


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/01/20 22:01

Perotti er simpelthen blevet for langsom til topfodbold


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/01/20 22:18

Få nu Ünder ind istedet for Perotti


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/01/20 22:22

Hvor mange kroner har Di Bello fået fra vores lyseblå venner??


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/01/20 22:23

Hvorfor får Izzo ikke noget for den arm??!?! Altså kom nu! Han skal da ud!


asroma87
790 indlæg.
d. 05/01/20 22:33

Godnat


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/01/20 22:36

Spræng boksen for Bellotti og send Dzeko afsted

[Rettet af: Sofus - 05/01/2020 - 22:36]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/01/20 22:36

Kæmpe nedtur. Lorte start på det nye år
Og Juventus næste runde av sv

Forskellen idag er Belotti.

Dzeko ligner Bendtner idag


Sofus
1910 indlæg.
d. 05/01/20 22:37

HVORFOR BLIVER DE VED MED AT FÅ LOV TIL AT STÅ 3 METER VÆK OG BLOKERE FRISPARK?!?!

DI BELLO VAFFANCULO!


asroma87
790 indlæg.
d. 05/01/20 22:49

Tænk hvis Roma havde en angriber der lavede plus 20 mål hver sæson...

Sirigu/Belotti MOM

Hvorfor dog ikke skifte Dzeko ud med Kalinic?
De fucking trænere skifter ham aldrig ud - om så han lavede 3 selvmål ville de ikke skifte ham ud, er pisse træt af det

EDF skiftede ham fandme heller aldrig ud


Sund
2 indlæg.
d. 05/01/20 22:54

De tør ikke pille ved Dzeko.. han er satme så ringe og sløv. Der sker ikke mere med det hold før vi får en bevægelig klasseangriber.

Hold kæft man er rasende efter sådan en kamp. Håber der kommer et modsvar mod Juve i weekenden, ellers mistet vi nok 4. Pladsen.


Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 05/01/20 22:57

Eneste lyspunkt i dag var nok Diawara.
Kæft Pellegrini var ringe, han skal til at træne skud på mål.


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/01/20 23:08

Di Bello var dagens ringeste. Så er det det da ikke engang tæt på, de elendige præstationer af LP7, Dzeko og Florenzi leverede.

Gang på gang formår Florenzi at sløse med sine clearinger.

[Rettet af: Lamela - 05/01/2020 - 23:08]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/01/20 23:22

Ifølge diverse bosniske “Roma” fans på Facebook er Roma intet uden Dzeko :)
Han er den bedste spiller i Roma nogensinde

Ya right.

Nå så må vi tage hævn næste weekend selvom det bliver umådelig svært. Kan gå hen og blive en grim januar måned - Lazio d 26/1


Sofus
1910 indlæg.
d. 06/01/20 14:52

Det er jo bare blevet så tydeligt at Dzeko er så langt over the hill og at hans gode sæson kan krediteres Salah, Naingollan og SES, mere end ham selv. Når når man ser klasse angribere som Belotti, Immobile og Mertens spille (og specielt mod os) er det så tydeligt at vi mangler en angriber af den kaliber!


Seneste Nyheder

Roma v Gent
(20/02/20) 11 1


Atalanta v Roma
(14/02/20) 49 1


Roma v Bologna
(07/02/20) 40 1


Sassuolo - Roma
(01/02/20) 20 0


Roma - Lazio
(26/01/20) 28 0


Juventus - Roma
(22/01/20) 12 1


Genoa - Roma
(19/01/20) 10 1


Parma - Roma
(16/01/20) 0


Roma v Juventus
(12/01/20) 28 1


Roma - Torino
(05/01/20) 26 1