Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Brescia

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 24/11/19 12:21 af Tottithorsen

Endnu en ulidelig omgang landskampe er overstået og vi kan igen se frem til at følge vores elskede Roma på skærmen.

Dagens kamp er et opgør på Stadio Olimpico imod ligaens absolutte bundhold, oprykkerne fra Brescia, som har deres at slås med.
De har for nylig fyret Corini og i stedet ansat Fabio Grosso, som nogen måske husker. Siden Grosso er kommet til har der været megen uro omkring ham og Balotelli, hvilket har resulteret i den "sorte Bendtner" ikke er med i truppen hos Brescia.
Et kæmpe talent som et gået tabt der.

Hos Roma begynder det efterhånden at lysne på skadesfronten.
Pellegrini er endelig med igen efter 2 måneders skadespause og Mikhitarian er klar til næste weekend.

Ude er fortsat Zappacosta, Spinnzola samt Kalinic. Sidstnævnte bliver sendt retur til Atletico Madrid til Januar.

I ugens løb har rygterne taget til omkring forhandlinger om køb af AS ROMA. Det mest seriøse bud er Toyota ejeren, Fridkin, som har fået en pris på 800mill. euro fra Palotta, så er aktiemajoriteten hans. Spændende at følge udviklingen for Fridkin er absolut en pengestærk mand at have ved roret, hvis han ellers er klar til at investere alle de penge. Han menes er være god for 4 milliarder euro så det er et greb i lommen for ham.
Også ejerne af PSG samt Qatar Airways synes interesseret.

På gårsdagens møde med Fridkin blev Totti spottet - optimalt scenarie med ny ejer og Totti retur i en rolle som ambassadør for klubben

Italien slog Armenien 9-1 i mandags og her kom Zaniolo på tavlen hele 2 gange - han er hermed den yngste målscorer Roma har haft på landsholdet. 20 år. Tidligere indehaver var vores elskede De Rossi, som var 21 år første gang han lynede for Azzuri.

Tilbage til hvad det handler om i dag - 3 point skal på kontoen i og med rækkens nr. 1 og 2 begge hev en sejr hjem i går. Juventus var meget heldige med at slå Atalanta 3-1 efter flere tvivlsomme kendelser der naturligvis gik Juves vej.

Inter trynede formsvage Torino med 3-0 ude efter en overbevisende indsats og ligner den største udfordrer til titlen i denne sæson
Milan og Napoli spillede 1-1 efter en halvsløj kamp.

Romas forventede 11´er:

Lopes
Santon Smalling Mancini Kolarov
Veretout Diawara Pelligrini
Zaniolo Dzeko Kluivert












1

15 kommentarer

Romaneren
573 indlæg.
d. 24/11/19 13:52

Florenzi med fra start i dag på højre back!

Håber fandme at han gør det godt og giver Fonseca noget at tænke over, så vi ikke skal af med ham til januar...

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24/11/19 15:21

Forstår ikke vores indgang til kampen.
Vi møder rækkens bundhold men presser dem slet ikke og giver dem tro på de sagtens kan være med.
For sløvt i mine øjne


Romaneren
573 indlæg.
d. 24/11/19 15:35

Cistana bliver god!

Glæder mig til at få Mikhi, Ünder eller Perotti i form, så Kluivert ikke er så sikker på holdkortet. Synes godt nok ikke, der er mange krummer i ham.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24/11/19 15:49

0 skud indenfor rammen hjemme mod Brescia efter første halvleg.
Igen et spørgsmål om mentalitet.
Det er svært at være glad over noget efter den omgang pensionist bold
Jo vi fik da ingen skader.

Vi er faktisk bedre med Mancini på midten som skabte balance på holdet!

Beklager mit sure opstød


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 24/11/19 16:09

Vigtig start på 2. halvleg, håber vi kan lukke den hurtigt!


Romaneren
573 indlæg.
d. 24/11/19 16:10

Den veganske fiskarl slår til igen! <3


Romaneren
573 indlæg.
d. 24/11/19 16:17

Bum! Mancini!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 24/11/19 16:17

Verdensklasse afslutning, intet mindre!


Romaneren
573 indlæg.
d. 24/11/19 16:22

... ooogggg Zaniolo, kamp lukket, slut prut. Dejligt!


ClausA
227 indlæg.
d. 24/11/19 16:23

Hvem er veganer ?&#128517;


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24/11/19 16:26

Smalling er veganer
Sjovt de dømmer bolden ude - det var den mod Gladbach var en meter ude

Nu går det sgu stærkt.

Lækker taktik - vi luller dem i søvn


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 24/11/19 16:36

Fin kamp af Florenzi!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24/11/19 16:41

Godt lavet af Zaniolo. Så er han med igen mod Inter


Romaneren
573 indlæg.
d. 24/11/19 16:43

Ja, dejligt at se Florenzi på banen igen - og i hvert fald ikke en decideret ekskluderende præstation ift at blive på holdet.

Tror ikke helt jeg forstår, hvorfor Spina ikke får lov til at spille VB, hvor han er bedst, og så kan deles om spilletiden med en aldrende Kolarov. Og så har vi Florenzi/Santon til HB.


Lamela
1793 indlæg.
d. 25/11/19 00:49

Jeg ved ikke om, det kun er mig, men jeg har altså svært ved at få armene op over vores spil for tiden. Vi har da fået nogle fine sejre på det seneste, men jeg synes godt nok, vi har svært at få gang i spillet for alvor, før vi får et mål på hjørne eller straffe.

Det her er naturligvis ikke, Kolarovs skyld, men oftest ligner det, at han er vores playmaker. Der er nogle på midtbanen og i offensiven, der skal til at være deres roller voksne snart.

Lp7 i denne kamp dog undskyldt, da han lige er kommet er tilbage, men Kluivert. Mand, hvor jeg skal starte, han går fra den ene yderlighed til den anden.

Forhåbentligt bliver det når de sidste skadede spillere kommer tilbage skader og i form, for 1.halvleg i dag, var da lidt af en ørkenvandring.


Seneste Nyheder

Inter - Roma
(06/12/19) 12 1


Basaksehir - Roma
(28/11/19) 23 1


Roma - Brescia
(24/11/19) 15 1


Parma - Roma
(10/11/19) 14 1


Gladbach - Roma
(07/11/19) 19 1


Roma - Napoli
(02/11/19) 1


Udinese - Roma
(30/10/19) 28 1


Roma - Milan
(25/10/19) 10 1


Roma v Gladbach
(24/10/19) 13 0


Sampdoria - Roma
(20/10/19) 14 1