Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Milan

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 25/10/19 15:14 af Tottithorsen

Kickoff søndag aften kl. 18.00 (husk vintertid)

Bliver spændende at se hvilken forfatning vores elskede Roma er i efter gårsdagens Europa League opgør, da samtlige 11 formentlig står til genvalg pga. de mange skader klubben er ramt af.
Vi kan håbe at Roma er ekstra tændte og opsatte på at hente en sejr hjem, efter vi blev snydt på det groveste igår af dommer Collum, da han som den eneste på stadion så et straffe til Gladbach, da Smalling tydeligt fik bolden i fjæset og ikke tog armene til hjælp, for at parere et iøvrigt ufarligt forsøg! Skandaløst!
Og ligeså skandaløst at der ikke anvendes VAR i gruppespillet.
VAR havde sikret os sejren og avancement havde været endnu tættere men efter 1-1 er puljen helt åben og med 2 udekampe mod Gladbach og Basaksehir kan alt ske. Men vi bør stadig være i stand til at gå videre fra puljen selv med de mange skader!

Jeg forventer et toptændt Roma hold, som vil smadre derudaf og forsøge at lukke kampen hurtigt, imod et Milan hold der sejler rundt, har skiftet træner efter 7 kampe, og som har store problemer med at lave mål - ligesom os :)
Senest fik de blot 2-2 hjemme mod Lecce.... og har vundet knebent over de andre oprykkere på hjemmebane. (1-0)

Romas forventede 11 glubske ulve:

Lopes
Spinnazola Fazio Smalling Kolarov
Mancini Veretout Florenzi
Zaniolo Dzeko Perotti/Antonucci

Kluivert har karantæne

I skrivende stund ved jeg ikke hvornår Ünder er klar igen?

Nogen der kender årsagen til VAR ikke tages i brug før knald-eller-fald kampene?

Daje Roma!





1

10 kommentarer

Sund
2 indlæg.
d. 27/10/19 12:31

Tror det bliver en meget lige kamp i aften. Milan er skidt kørende og vi har et halvt hold ude med skade + karantæne til Kluivert.

Var imponeret over Mancini, da han kom op på midten i sidste kamp. Han kæmper for holdet! Det forventes at han spiller samme position mod Milan ved siden af Veretout.

Hvornår mon vi får noget at se til vores unge CB Cetin?

Og iøvrigt spændende af Fuzato blev udtaget til det Brasilienske landshold på trods af manglende spilletid i Rom. Vi kan kun håbe, at det er den nye Allisson.


asroma87
790 indlæg.
d. 27/10/19 13:02

Ja spændende med Fuzato

Tror faktisk Cetin er skadet også :)

For det ikke engang skal være løgn

Jeg tror på denne opstilling:

Pau
Spina-Fazio-Smalling-Kolarov
Mancini-Veretout
Zaniolo-Pastore-Perotti
Dzeko


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/10/19 14:26

Mon ikke Flo starter inde? For min skyld gerne i stedet for Pastore. Og så kan man vel heller ikke helt udelukke muligheden for en 5-4-1, selvom jeg ikke håber det..

Det er utroligt vigtigt med en god start i aften. Begge hold er sårbare og ramt på selvtilliden, vi skal virkelig ikke komme bagud!

Men jeg tror så også, at vi kan slå Milan, 3-1 bliver mit endelige bud!


Ancelotti
0 indlæg.
d. 27/10/19 18:55

Pastore kan ikke score


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/10/19 19:06

Eller løbe... men fint indtil videre
Dynamikken er der ikke idag men også svært med så mange der er ude med skader


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/10/19 19:29

Puha nogle chancer vi brænder idag
Burde have været 4-2 nu


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/10/19 19:59

Det er vel den bedste holdindsats vi har set i lang tid? Især defensivt, synes jeg vi gør det godt, Smalling, Fazio og Kolarov var blændende!

Pastore gør det godt, overrasker mig positivt. Og ellers fint over hele linjen, efter en start med mange fejl.

Ja, vi skal naturligvis lukke den af flere omgange, men det bruger vi altså ikke her i huset!

Super med 3 point og god respons på tyveriet forleden. Videre :-)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/10/19 20:01

Stor kamp af Mancini. Klog spiller.
Kæmpe fight og vi viste satme nosser idag
Jeg er stolt af holdet - sådan!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 27/10/19 20:10

Kæmpe sejr - uanset hvor meget krise, Milan måtte være i, så er de ikke et fedt hold at møde med den skadesliste, vi viser frem i øjeblikket. Og med pointtab til Juve, Inter, Napoli og nu også Milan er det jo endnu bedre!


Sund
2 indlæg.
d. 28/10/19 08:45

Vigtig vigtig sejr!

Flot kamp af især Pastore, Mancini og Veretout, selvom vi starter sløjt ud i første halvleg. Spillerne så trætte ud. Anden halvleg går vi op i gear.

Fonseca laver nogle fornuftige udskiftninger og endelig får Cetin en godkendt debut - han er et ordentligt skur.

Pastore, Smalling, Mancini og Zaniolo skylder mål! Jeg sad hele tiden med følelsen af, at deres afbrændere ville blive straffet med en sen Milan-scoring (sådan plejer det..)

Man kunne virkelig se på spillerne efter slutfløjtet, hvor vigtig den sejr var - dejlig lidenskab!

Det er vildt så mange store fejl Milan laver, og vi formår heldigvis at udnytte én af dem.

På onsdag hedder det Udinese, som lige har fået store klask af Atalanta. Forhåbentlig er Florenzi på toppen igen og evt. Mhiki. Herudover har vi en udhvilet Kluivert retur fra karantæne. En kamp der SKAL give tre point, og så er vi ved at være med hvor det er sjovt igen i tabellen.


Seneste Nyheder

Roma - SPAL
(15/12/19) 23 1


Roma - Wolfsberger
(12/12/19) 19 0


Inter - Roma
(06/12/19) 16 1


Basaksehir - Roma
(28/11/19) 23 1


Roma - Brescia
(24/11/19) 15 1


Parma - Roma
(10/11/19) 14 1


Gladbach - Roma
(07/11/19) 19 1


Roma - Napoli
(02/11/19) 1


Udinese - Roma
(30/10/19) 28 1


Roma - Milan
(25/10/19) 10 1